mail versturen bij pagina opnenen
Sebastiaan H
17/06/2005 13:17:00Hey ik heb een vraag, hoe kan je als je een pagina opent een mail versturen met html??
Ik ben zelf nog niet zo redelijk handig met php...
Ik ben zelf nog niet zo redelijk handig met php...
Gewijzigd op 17/06/2005 13:30:00 door Sebastiaan H
PHP hulp
22/11/2024 05:49:42Frank
17/06/2005 19:26:00Kijk eens naar de functie mail()
Het lijkt mij overigens niet bijzonder zinvol, je kunt dan beter een ip-adres en andere gegevens in een database wegschrijven.
Het lijkt mij overigens niet bijzonder zinvol, je kunt dan beter een ip-adres en andere gegevens in een database wegschrijven.
Sebastiaan H
17/06/2005 20:18:00neeheej, Ik heb een systeem met linkpartners gemaakt. Als je linkpartner wilt worden in een form en mail sturen naar mij. Ik zie dan dat je linkpartner wilt worden. Als ik je toe wil voegen aan mijn linkpartners heb ik een link in dat mailtje, als ik daar op klik worden de gegevens toegeoegd in mijn database. nu wil ik ook dat de linkpartner een mail krijgt dat hij is toegevoegd. In de url van dat mailtje staat dit: "http://www.mijn.site/indatabase.php?naam=pieter&[email protected]&url=www.pieterzijnsite.dus" Het e-mail adres kan hij uit de url halen dus.
De functie mail heb ik naar gekeken maark snap nie hoe je een mail met html kan versturen als je de pagina opent. en JAJ: Ik snap nog wel wat orr!
Kan iemand helpen?
De functie mail heb ik naar gekeken maark snap nie hoe je een mail met html kan versturen als je de pagina opent. en JAJ: Ik snap nog wel wat orr!
Kan iemand helpen?
mail("het mail adres van de persoon die je net toevoegde","een onderwerp","het bericht","From:uw mail adres of naam");
da's dan wel met php dus:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
2
3
4