Mailafzender

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Daniel

Daniel

08/09/2006 20:27:00
Quote Anchor link
Ik heb een php mailscriptje, waarin je het mailadres van de verzender en de ontvanger meot weergeven, hij schrijft al deze gegevens in de mail, maar als ik het mailtje binnenkrijg staat er als mailadres van de afzender [email protected] ofzo.
Heeft iemand eens script dat ik mijn variabele (van mail verzender) als mailadres kan laten zien, ofdat als je mail terugstuurt naar die mail word verstuurd, ipv dat rare mailadres:S

PHP hulp

PHP hulp

18/11/2024 10:32:27

Frank -

Frank -

08/09/2006 20:28:00
Quote Anchor link
Wat is er mis met de handleiding? Daar staat het letterlijk...

http://www.php.net/manual/en/function.mail.php

Daniel

Daniel

08/09/2006 20:58:00
Quote Anchor link
ik snap je dus niet, ik zie nergens iets staan wat mijn vraag beantwoord, want ik wil alleen dia [email protected] vervangen door het emailadres van de ontvanger (dat deze heeft ingevuld)

Bart Waarom verplicht

Bart Waarom verplicht

08/09/2006 21:03:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
$to
      = '[email protected]';
$subject = 'the subject';
$message = 'hello';
$headers = 'From: [email protected]' . "\r\n" .
   'Reply-To: [email protected]' . "\r\n" .
   'X-Mailer: PHP/' . phpversion();

mail($to, $subject, $message, $headers);
?>

Lezen :).

Daniel

Daniel

08/09/2006 21:23:00
Quote Anchor link
bedankt, maar ik ben er nog steeds niet uit hoe ik dit toepas in mijn script
In mijn html staat een form, en de gegevens hiervan worden in mn php script gebruikt voor te mailen.
dit is mijn php bestand, kan iemand me even helpen hoe ik dit toepas in mn script?:

<html>
<head><title>PHP Mail Sender</title></head>
<body>
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
<?php

/* All form fields are automatically passed to the PHP script through the array $HTTP_POST_VARS. */
$emailverz = $HTTP_POST_VARS['emailverz'];
$emailontv = $HTTP_POST_VARS['emailontv'];
$subject = $HTTP_POST_VARS['subject'];
$message = $HTTP_POST_VARS['message'];

/* PHP form validation: the script checks that the Email Verzender field contains a valid email address and the Subject field isn't empty. preg_match performs a regular expression match. It's a very powerful PHP function to validate form fields and other strings - see PHP manual for details. */
if (!preg_match("/\w+([-+.]\w+)*@\w+([-.]\w+)*\.\w+([-.]\w+)*/", $emailverz)) {
  echo "<h4>Invalid email address</h4>";
  echo "<a href='javascript:history.back(1);'>Back</a>";
}
elseif ($subject == "") {
  echo "<h4>No subject</h4>";
}

/* PHP form validation: the script checks that the Email Ontvanger field contains a valid email address and the Subject field isn't empty. preg_match performs a regular expression match. It's a very powerful PHP function to validate form fields and other strings - see PHP manual for details. */
if (!preg_match("/\w+([-+.]\w+)*@\w+([-.]\w+)*\.\w+([-.]\w+)*/", $emailontv)) {
}
}

$emailverz = 'From: [email protected]' . "\r\n" .
   'Reply-To: [email protected]' . "\r\n" .

/* Sends the mail and outputs the "Thank you" string if the mail is successfully sent, or the error string otherwise. */
elseif (mail($emailontv,$emailverz,$subject,$message,$headers)) {
  echo "<h4>Thank you for sending email</h4>";
}
else {
  echo "<h4>Can't send email to $email</h4>";
}

?>

</body>
</html>

Robert Deiman

Robert Deiman

08/09/2006 21:25:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
$to
      = '[email protected]';
$subject = 'the subject';
$message = 'hello';
$headers = 'From: '.$emailverz."\r\n" .
   'Reply-To: '.$emailverz . "\r\n" .

?>

ff aangepast zodat het nu nog duidelijker moet zijn.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman

Daniel

Daniel

08/09/2006 21:31:00
Quote Anchor link
omfg, hij doet het nog steeds niet, dit is mijn code van mn php bestand:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php

/* All form fields are automatically passed to the PHP script through the array $HTTP_POST_VARS. */
$emailverz = $HTTP_POST_VARS['emailverz'];
$emailontv = $HTTP_POST_VARS['emailontv'];
$subj = $HTTP_POST_VARS['subject'];
$msg = $HTTP_POST_VARS['msg'];

$to      = '$emailontv';
$subject = '$subj';
$message = '$msg';
$headers = 'From: '.$emailverz."\r\n" .
   'Reply-To: '.$emailverz . "\r\n" .

?>

en dit is de code van mn html bestand:

<html>
<head><title>Mail sender</title>
</head>
<body>
<form action="test.php" method="POST">
<p><b>Email Ontvanger</b> <br>
<input type="text" name="emailontv" size=40>
</p>
<p><b>Email Verzender </b><br>
<input type="text" name="emailverz" size=40>
</p>
<p><b>Subject</b><br>
<input type="text" name="subj" size=40>
<p><b>Message</b><br>
<textarea cols=40 rows=10 name="msg"></textarea>
<p><input type="submit" value=" Send ">
</form>
</body>
</html>

Daniel

Daniel

08/09/2006 21:32:00
Quote Anchor link
en ja, ik weet t, ik ben niet echt handig met php, ben tijdje geleden begonnen en is er alweer even niet van gekomen

Frank -

Frank -

08/09/2006 21:33:00
Quote Anchor link
Misschien wat lullig, maar:
From = engels voor 'van'
Reply-to = engels voor 'antwoord aan'

Zo moeilijk kan het toch niet zijn...

Verder raad ik je aan om gewoon eens wat te proberen, in het ergste geval lukt het niet in 1x. Maar van je fouten leer je, dus daar steek je meer van op dat kant-en-klare antwoorden van een ander zo maar te kopieeren in je script.

Ps. $HTTP_POST_VARS['emailverz'] is ernstig verouderd, dat moet zijn $_POST['emailverz']. Dit geldt uiteraard voor de andere variabelen die op deze ouderwetse manier zijn genoteerd.

Daniel

Daniel

08/09/2006 21:45:00
Quote Anchor link
hij moet gezien worden als from emailverz (emailverzender) en reply to emailverzender, dus dat klopt wel
maja, voor de rest snapk r geen hol meer van

Frank -

Frank -

08/09/2006 21:51:00
Quote Anchor link
Quote:
maja, voor de rest snapk r geen hol meer van
Tja, welke rest? En wat heb je al geprobeerd om deze 'rest' voor jezelf alsnog duidelijk te krijgen? Op deze manier maak je het anderen onmogelijk om jou te helpen, geen mens die weet wat jij verstaat onder 'de rest'.

Daniel

Daniel

08/09/2006 22:03:00
Quote Anchor link
ik snap niet wat r four is in mn script
heb gewoo geddaan wat jullie hebben gezegd

Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

08/09/2006 22:09:00
Quote Anchor link
trouwens de:
Code (php)
1
2
3
$to      = '$emailontv';
$subject = '$subj';
$message = '$msg';

is zinloos en als je dit gebruikt moet het iniedergeval zonder de ' zijn dus zo:
Code (php)
1
2
3
$to      = $emailontv;
$subject = $subj;
$message = $msg;

voor de rest weet ik het ook niet egt..

wat je altijd ook nog kan proberen is alle variabele echo'en om te kijken of ze wel bestaan

Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

08/09/2006 22:11:00
Quote Anchor link
(zonder de ' is omdat het variabele zijn)

Frank -

Frank -

08/09/2006 22:14:00
Quote Anchor link
Quote:
ik snap niet wat r four is in mn script
En dan nog eens een keer in het Algemeen Beschaafd Nederlands en dan zonder spel- en of tikfouten graag.

(die andere regel kan ik nog net ontcijferen, al had je ook daar wel wat extra moeite voor mogen doen. We zijn hier om elkaar te helpen, niet om topics te ontcijferen.)

Daniel

Daniel

14/09/2006 19:54:00
Quote Anchor link
sorry, kwas een paar dagen afwezig, en heb nu helaas even niet veel tijd vanwege mijn stage
zodra ik tijd heb proberen we t weer
Grtz
D@niel

K i p

K i p

14/09/2006 20:15:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
<?php

/* All form fields are automatically passed to the PHP script through the array $_POST. */
$emailverz = $_POST['emailverz'];
$emailontv = $_POST['emailontv'];
$subject = $_POST['subject'];
$message = $_POST['message'];
$headers = 'From: '.$emailontv."\r\n" .
   'Reply-To: '.$emailontv."\r\n" .

/* PHP form validation: the script checks that the Email Verzender field contains a valid email address and the Subject field isn't empty. preg_match performs a regular expression match. It's a very powerful PHP function to validate form fields and other strings - see PHP manual for details. */
if (!preg_match("/\w+([-+.]\w+)*@\w+([-.]\w+)*\.\w+([-.]\w+)*/", $emailverz)) {
}
}

/* PHP form validation: the script checks that the Email Ontvanger field contains a valid email address and the Subject field isn't empty. preg_match performs a regular expression match. It's a very powerful PHP function to validate form fields and other strings - see PHP manual for details. */
if (!preg_match("/\w+([-+.]\w+)*@\w+([-.]\w+)*\.\w+([-.]\w+)*/", $emailontv)) {
}
}

/* Sends the mail and outputs the "Thank you" string if the mail is successfully sent, or the error string otherwise. */
elseif (mail($emailverz,$subject,$message,$headers)) {
  echo "<h4>Thank you for sending email</h4>";
}
else {
  echo "<h4>Can't send email to $email</h4>";
}

?>

Daniel

Daniel

14/09/2006 20:38:00
Quote Anchor link
OMG, hij deed t bijna perfect, even 1 paar lettertjes gewijzig in zn POST gedoe en hij werkt
dank u 10000 maal =D

K i p

K i p

14/09/2006 21:18:00
Quote Anchor link
Geen probleem :-)

Daniel

Daniel

14/09/2006 21:39:00
Quote Anchor link
alleen 1 probleempje, of hotmail is zeeer sloom, of hotmail verwijdert m automatisch, wat nu....

PHP Newbie

PHP Newbie

14/09/2006 21:52:00
Quote Anchor link
En nu, nu heb je een werkend script, en snap je zelf dus niet waar de fout zat.

Oftewel, je hebt er niks van geleerd, en volgende keer komt deze vraag weer.

Voor je volgende vraag zou ik even zoeken op php mail headers

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.