mailformulier met tekstarea-limit

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bram

Bram

29/05/2005 19:03:00
Quote Anchor link
mailformulier met tekstarea-limit

Ik heb een mailformulier gemaakt
www.bkndesign.nl/efcindex5.html

Een php zorgt er voor dat het formulier omgezet wordt naar een .txt bestand die ik per mail binnen krijg.

ik krijg alles keurig binnen in mijn mailbox behalve wat er in de textarea ingevult is, dit in een tekstarea met een tekstlimit die ik heb gemaakt met javascript met een teller er in.

hoe is het aan te passen dat ik mijn .txt bestand wel krijg met wat er in de tekstarea is in gevult het is van belang dat er een tekstlimit in blijft met een teller.

dit is het php script:

php $emailrecepient = mail@localhost; if (!empty($_REQUEST)) { $username = $_REQUEST['username']; $lines = $_REQUEST['lines']; $lines = array_map("trim", $lines); if (empty($username)) { print "Let op: de gebruikersnaam ontbreekt."; } else { $subject = "Bestelling van $username"; $headers = ("From: $emailrecepient\n" . "Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1; name=\"$username.txt\"\n" . "Content-Transfer-Encoding: 8bit\n" . "Content-Disposition: inline; filename=\"$username.txt\""); $message = ""; foreach ($lines as $index => $line) { $message .= $line . "\n"; } mail($emailrecepient, $subject, $message, $headers); print "Uw bericht is verstuurd."; } }
Gewijzigd op 29/05/2005 19:10:00 door Bram

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.