mailprobleem
Alles werkt naar behoren op mijn website ;-)
Ondervind alleen een heel klein probleempje.
Als ik contact op wil nemen via mail, dan opent het mailprogramma keurig, alleen staat er in de box voor de geadresseerde "mailto:[email protected]
Ik moet dus eerst mailto weghalen.
Nu heb ik gekeken en en getest of ik dat kon veranderen, maar als ik mailto weghaal, werkt mail niet meer????
Is het handig als ik het stukje script hier plaats???
Rens
gelieve wel alleen relevante code
Thomas van den Bulk op 23/02/2011 12:37:15:
ja het is handiger als je het stukje script hier plaatst ;)
Ik zal het wel fout doen, omdat ik geen code tags gebruik :-(
<P class="Normal-P"><span class="Normal-C0"> </span></P>
<P class="Normal-P"><span class="Normal-C0">Email: </span><span class="Normal-C1"><a href="mailto:[email protected]">Mijnmail@hd-<wbr>mijnmail.nl</a></span></P>
<P class="Normal-P"><span class="Normal-C1"><a href="mailto:[email protected]"> </a></span></P>
<P class="Normal-P"><span class="Normal-C0">Email: </span><span class="Normal-C1"><a href="mailto:[email protected]">Mijnmail@hd-<wbr>mijnmail.nl</a></span></P>
<P class="Normal-P"><span class="Normal-C0"> </span></P>
<P class="Normal-P"><span class="Normal-C0">Adres: Renessestraat 18 1566 KR Assendelft</span></P>
<P class="Normal-P"><span class="Normal-C0">Rekening nr. ABN Amro bank 40.80.84.391</span></P>
<P class="Normal-P"><span class="Normal-C1"> </span></P>
<P class="Normal-P"><span class="Normal-C2"><a href="http://www.hd-assendelft.nl/formulier/">Contactformulier klik hier</a></span></P>
[email protected] aan.
dit ligt waarscheinlijk dan aan je mailclient, bij mij geeft hij gewoon heel netjes Thomas van den Bulk op 23/02/2011 12:52:02:
dit ligt waarscheinlijk dan aan je mailclient, bij mij geeft hij gewoon heel netjes [email protected] aan.
Hoi Thomas, alles werkt ook gewoon, het is alleen lastig dat ik in meerdere emailprogrammas mailto voor het adres krijg te zien. Ik moet dat eerst weghalen wil ik de mail kunnen versturen
dan zul je met php een mail moeten gaan versturen
Vincent Huisman op 23/02/2011 13:32:51:
dan zul je met php een mail moeten gaan versturen
Ik gebruik squirrelmail 1.4.
Ben alleen bang dat hij in het script ergens anders naar verwijst.
|Zou je me een beetje op weg kunnen helpen?, bv waar ik dat kan instellen of veranderen??