Mambo - Trash manager

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Sasa

sasa

07/02/2007 20:17:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zit met een vrij groot probleem. Ik wou met Mambo wat files restoren uit de trash, en plots zijn alle Content Items weg. Ga maar naar de site, enkel de welkom pagina werkt nog, de rest zegt: "There are no items to display"

Graag hulp...

PS hier is de site

http://www.gob-micasa.nl/cms/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=4&Itemid=9/#Voordeel

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 00:08:20

- SanThe -

- SanThe -

07/02/2007 20:44:00
Quote Anchor link
Volgens mij staan de links er niet goed in. Dus als admin dat allemaal eens checken.

Niek s

niek s

07/02/2007 20:55:00
Quote Anchor link
heb je geen andere trash dingen die de zelfde naam hadden ofzo?

Sasa

sasa

07/02/2007 21:03:00
Quote Anchor link
Kheb het gevonden- in de archiverings manager.

Maar nu heb ik nog een andere vraag; Hoe pas je de Home Page aan?
Ik heb al gelezen over de 1ste item in het Main Menu, maar dat werkt ook niet bij mij...

- SanThe -

- SanThe -

07/02/2007 21:04:00
Quote Anchor link
Wat versta je onder homepage?

Niek s

niek s

07/02/2007 21:05:00
Quote Anchor link
Het item (content item) wat je op de home page wilt hebben, moet je bij de content manager aanvinken met "front page"

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.