Manga game!
Het is niet meer dan een doodgewoon forum met enkele leuke add-ons erop die het forum leuk maken
Ik geef even een woordje uitleg!
Wat is het doel van dit forum?
-------------------------------------
*Je registreerd u
*Je post een aantal berichten
*Per bericht je post krijg je 200 € (fake natuurlijk) per nieuw onderwerp krijg je 400 €
*Later als je rond de 3000 - 5000 € hebt kan je beginnen een manga auto kopen in de shop.
*Als je die gekocht hebt sla je die op als een png en opend je die in je fotobewerkingsprogramma.
*Je tuned jou Manga Base wagentje
* eens getuned, ga je naar de hoofdwebsite ( Tuningstyle.org ) je registreerd u daar en upload gratis je manga autotje die je hebt getuned!
* je komt terug naar het forum met de url van je afbeelding.
* Je post die in je keuring om de manga base te keuren!
* Je moet een bepaald bedrag betalen om deze manga base te kunnen houden op het forum (reglementeer te zijn)...
Nu kan je met jou base meedoen aan meetings, kan jij u inschrijven in een tuning club enz enz...
Ik hoop u zo vlug mogelijk op het forum te zien! we zijn pas gestart dus we hebben nog niet veel leden en posten!
Tuningstyle.org
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kris
Leuk idee wel.. het geeft je bezoekers een reden om te blijven posten.. Doen zou ik zeggen :).
Idd ja, bedankt voor deze leuke reactie!
Bijvoorbeeld alleen "haha" of "ja".
In ieder geval zal de edit knop dan niet erg vaak meer gebruikt worden ;)
dan moet je een minimale postlengte invoeren lijkt mij, iets van 100 karakters of iets dergelijks.
www.phpBB.com download de forum software instaleerd deeze en kijk in de mod datavase daar vibd je een shop mod en cash mod ;)
kijk ga naar Zo voorkom je dat de topics altijd omhoog gaan voor te spammen...
Off-topic:
ik dacht ook al: moeten we hier op phpulp niet ook iets doen als je twee keer achter elkaar iets post dat hnet dan onder je vorige post komt???
kris schreef op 22.10.2006 19:43:
er worde geen nutteloze postings gedaan, er is een aantal karakters verplicht! ook dubbel postings kunnen niet, als ze nog maals reageren gaat de posting in hun vorige posting...
Zo voorkom je dat de topics altijd omhoog gaan voor te spammen...
Zo voorkom je dat de topics altijd omhoog gaan voor te spammen...
ik dacht ook al: moeten we hier op phpulp niet ook iets doen als je twee keer achter elkaar iets post dat hnet dan onder je vorige post komt???
Ik denk dat dat script niet echt moeilijk kan zijn!