Marktplaats en facebook marketplace disabled vanwege verblijf buitenland
Ik verblijf momenteel in Azie.
Ik heb een website waarbij huurwoningen via makelaars worden aangeboden. Maar elke keer als ik een woning, link of fb, danwel marktplaats (admart) wil plaatsen, dan lukt dit niet.
Weet iemand andere alternatieven waar ik (tegen betaling) kan adverteren en mijn marketing campagne kan verbeteren?? adwords vind ik dan nogal prijzig.
Groet,
Daniel
Of loop je vast bij de regelgevingen van die bewuste sites met betrekking tot het aanbieden?
Facebook Marketplace stopt de gehele toegang gewoon.
Ik zal gewoon willen weten of er alternatieven zijn.
Op welke regio richt je je dan zoal met je verhuur?
Ik richt me in principe op heel Nederland, maar de meeste woningen komen voor in grote steden en voornamelijk de randstad.
Een VPN blijft de beste oplossing. Anders misschien via een Nederlandse server en een API wat fixen?
Gewijzigd op 28/01/2021 10:39:22 door John D
Mijn vraag is eigenlijk.
Ik wil marktplaats en facebook niet meer gebruiken, omdat deze het alsnog niet toelaten.
Weet iemand andere mogelijkheden om deze website op de markt te brengen, met niet al teveel kosten?
Ik denk dat je dan toch gauw terechtkomt bij Adwords. Je kunt daarbij zelf bepalen wat een 'klik' kost en je kunt ook een limiet instellen, zodat je niet over je budget heen gaat.