Marktplaats voor paarden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Leo

Leo

18/12/2006 13:37:00
Quote Anchor link
Alles wat ik kwa css opmerkingen kan vinden is al gemeld in dit topic :) dus als je de feedback goed verwerkt ben ik ook tevreden!

Verder mooie site, duidelijk en best uniek. Er zijn nu eenmaal niet zoveel site's die zich op paarden/pony's richten.

De layout is ook ok, echter zou ik naarmate je meer bezoekers krijgt toch een nieuwe (laten) maken.
(Als je zelf niet in staat bent voor dit soort zaken kan je me altijd pm'en voor tips, hulp etc.)

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Leo

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 10:09:50

Thijs X

Thijs X

18/12/2006 14:11:00
Quote Anchor link
Robert-Jan schreef op 18.12.2006 11:02:
Je hebt helemaal gelijk bij een aantal formulieren is dit nog niet gebeurd. Ik heb naar je script zitten kijken en ik moet toch zeggen dat dit efficenter is dan mijn manier.

Tevens ga ik ook met javascript validatie aan de gang, zodat de webserver dalijk minder belast word.

Thijs, BEDANKT!

Robert-jan

Zelf zou ik het bij PHP houden, want er zijn genoeg mensen die javascript hebben uitgeschakeld.
Waardoor ze waarschijnlijk niks kunnen toevoegen of helemaal geen foutmeldingen krijgen dat ze geen velden hebben ingevoerd.
Want zoveel belast zn check de server niet volgens mij :O (mischien als je maar dan 2000 invoervelden hebt :P )

Edit:

Eventueel nog een Postcode en Email checker Tel nr etc. (Postcode veldje max 6 chars enzo)

Voorbeeldje van een functie waar ik zelf gebruik van maak:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
<?
// Postcode Checker
function checkpostcode($postcode)
{

if(eregi("^([0-9]{4}[a-z]{2})$", $postcode))
    {

return true;
    }

else
    {
        return false;
    }
}

// Mail Checker
function checkmail($mail)
{

if(eregi("^[0-9a-z]([-_.~]?[0-9a-z])*@[0-9a-z]([-.]?[0-9a-z])*\\.[a-z]{2,4}$",$mail))
    {

return true;
    }

else
    {
        return false;
    }
}

// Gebruiken
if(checkpostcode($postcode) == 0)
{

echo "Foute Postcode";
}

//etc
?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X

Robert-Jan

Robert-Jan

18/12/2006 16:27:00
Quote Anchor link
Er zit iemand lekker te spammen, bij reactie zie ik....

Ofwel, wil degene die zo lollig is om het knopje F5 in te houden, willen stoppen.

Heeft iemand ook een idee hoe ik dit soort spam/onzin tegen kan gaan.

Robert-Jan

Robert-Jan

18/12/2006 16:41:00
Quote Anchor link
De site is even offline, om het formulier van anti-spam functie te voorzien.

Robert-Jan

PHP Newbie

PHP Newbie

18/12/2006 16:44:00
Quote Anchor link
waarom moet de hele site daarvoor down?

Robert-Jan

Robert-Jan

18/12/2006 16:50:00
Quote Anchor link
Omdat ik anders nog 1500 berichten krijg )-;. Hij is zo weer online

Robert-Jan

Robert-Jan

18/12/2006 16:54:00
Quote Anchor link
Site is weer online (-;

Robert-Jan

Robert-Jan

18/12/2006 20:54:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Update over de vooruitgang:
Roll over is gefixt
Menu lettertype veranderd
Print link is gemaakt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert-Jan

Terence Hersbach

Terence Hersbach

18/12/2006 21:15:00
Quote Anchor link
Quote:
bumpen is pas toegestaan na 24 uur.. zou je tot dat moment je edit knopje willen gebruiken, anders wordt je topic gesloten

je kan de flood tegengaan door een header("Location: naardepagina.php"); te geven na het verwerken van het formulier (let er wel op dat er geen html code voor staat en of er niks geëcho't word ervoor)

Robert-Jan

Robert-Jan

18/12/2006 23:18:00
Quote Anchor link
Terence schreef op 18.12.2006 21:15:
Quote:
bumpen is pas toegestaan na 24 uur.. zou je tot dat moment je edit knopje willen gebruiken, anders wordt je topic gesloten

je kan de flood tegengaan door een header("Location: naardepagina.php"); te geven na het verwerken van het formulier (let er wel op dat er geen html code voor staat en of er niks geëcho't word ervoor)

Sorry ik ben niet bekend met de term bumpen, maar ik heb zo,n idee, sorry.

Maar goed ik vroeg mij af of zo,n location: header wel 100% proof is. Ik dat dat juist, een spammer een script schreven, die het formulier telkens submit als het waren. Dus daarom heb ik mijn twijfels of dit het spammen tegen zal gaan.

Terence Hersbach

Terence Hersbach

18/12/2006 23:51:00
Quote Anchor link
dat is inderdaad waar.. maar het helpt wel tegen F5..

je zou bijvoorbeeld een sommetje kunnen maken.. zie www.hoeboe.tk het gastenboek.

dit helpt zeker tegen spammers, ik heb nog nooit spam gehad sinds ik het op deze manier doe.

Robert-Jan

Robert-Jan

18/12/2006 23:55:00
Quote Anchor link
Dus als ik het goed begrijp, Formulier -> Header -> Resultaat pagina.

Trouwens, heb even gekeken op je site, header zet er leuk uit.

Thijs X

Thijs X

19/12/2006 00:07:00
Quote Anchor link
Je zou eventueel nog een CAPTCHA kunnen toevoegen om simpele spambots tegen tegaan.

Rogier

Rogier

19/12/2006 20:24:00
Quote Anchor link
Goeie site! niets mis mee. Doeltreffen, de details komen wel!

Robert-Jan

Robert-Jan

21/12/2006 20:49:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

De site is volledig aangepast aan de op- en aanmerkingen. Kan iedereen er nog een keer kritisch naar kijken ?

Alvast bedankt,

Robert

Robert-Jan

Robert-Jan

29/12/2006 18:55:00
Quote Anchor link
Beste Mensen,

Ik heb onderaan de pagina keywords geplaats, die zelfde kleur hebben als achtergrond. Sommige mensen zeggen dat het werkt en sommige niet.

Graag jullie advies!

GaMer B

GaMer B

29/12/2006 19:01:00
Quote Anchor link
Je bedoelt of het zin heeft om die er neer te zetten?

Dan is mijn antwoord: Ja, want de google crawler kijkt niet alleen naar de meta zooi, maar ook naar de content van de eerste pagina (of meerdere, weet niet precies), dus het is een goede zet om die er neer te zetten

Terence Hersbach

Terence Hersbach

29/12/2006 21:08:00
Quote Anchor link
nog een paar tips (weet niet of ze al genoemd zijn):

- Als er geen afbeelding is, dan moet dat plaatje bij de advertentie niet klikbaar zijn
- werk bij het stamboek ipv spaties met padding en haal er de functie trim() overheen
- in het venster van het plaatje staat nog in times new roman lettertype, verander dit naar het hoofdlettertype van de site
- bij website staat er steeds www. zorg ervoor dat deze weg is en aanklikbaar is als er wel een website is..

ziet er verder goed uit ;)

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

29/12/2006 22:47:00
Quote Anchor link
Het plaatsen van content die alleen zichtbaar is voor zoekmachines en niet voor bezoekers is een 'truucje' die door google zeer bestraft wordt.. Ik ken menig sites die door google voor een jaar (of langer?) zijn geblokkeerd omdat ze dergelijke methoden misbruikten.

Het is het beste voor je site om dergelijke informatie te bieden in een samenhangend verhaal; en deze functioneren dan als zogenaamde 'landingpages', die specifiek zijn ingericht op het lokken van bezoekers uit de zoekmachines, en die deze vervolgens netjes doorverwijzen naar de rest van de site als de bezoeker nog steeds geinteresseert is.

Inventariseer eens goed op welke trefwoorden (-combinaties) je gevonen wilt worden, en bouw voor elk van deze combinaties een pagina achter je site met daarop interessante info voor je bezoekers.. als deze geboeid is klikt deze vervolgens zelf wel door naar de overige onderdelen van je site.

Zorg dat elk van deze 'landingpages' goed te vinden zijn door zoekmachines, via sitemap, of linkjes in/om de 'normale' content van je website. Zo zou je op de detailpagina's van advertenties bepaalde 'keywords' kunnen laten doorlinken.

Keep up the good work!

m.v.g.
Martijn

29/12/2006 23:22:00
Quote Anchor link
Je titeltags goed houden dat is waar google van houd.
Meningen zijn verdeeld maar doe het toch maar: meta tags.
Snelle indexatie via Google XML Sitemap Protocol (klik in mijn profiel onder scripts op classSitemap ;-) )
En verborgen woorden zijn uit den boze.
robots.txt bestandje (ookal heb je niks te verbergen) gebruiken

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.