Maximaal aantal inschrijvingen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

C# .NET Backend Developer HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever is een professionele speler op gebied van IT en E-Commerce. Wil jij werken voor een e-commerce platform? Heb je ervaring met C#, Javascript en Scrum? Vaste baan: C# .NET Developer Backend E-Commerce 3.400 - 4.500 Backend Developer Wij ontwikkelen software voor E-Commerce toepassingen. Ons eigen Content Management systeem biedt een integrale oplossing met diverse ERP software. Onze systemen zijn vaak complex en omvangrijk en draaien bij grote organisaties. Maar ook kleine ondernemingen hebben steeds vaker behoefte aan een vlekkeloos werkende E-Commerce oplossing. Zij bieden een uitdagende werkomgeving met gezellige collega's. Je krijgt veel vrijheid en er is

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Bob van Haren

Bob van Haren

18/03/2011 10:27:37
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een vraagje over SQL. Ik werk trouwens in mySQL.

Ik heb een registratie en keuze formulier gemaakt voor keuzeblokken op onze school. Je moet je inschrijven met je leerlingnummer, voornaam, achternaam en daarna moet je je keuze selecteren uit een dropdown menu.

Nu is het zo dat er een maximaal aantal leerlingen per keuzeblok is, zeg 30 leerlingen. Dan zit het blok vol en moet het niet meer mogelijk zijn om dit te kiezen.

Moet ik dan vragen aan mijn DB hoeveel leerlingen er momenteel voor jou keuze hebben gekozen, en als dit er 30 zijn hem/haar de boodschap geven dat dit vol zit?

Bob

PHP hulp

PHP hulp

18/12/2024 13:34:00

John D

John D

18/03/2011 10:40:06
Quote Anchor link
Ja, dat is inderdaad de juiste oplossing. Check in je DB of het blok al vol is met 30 aanmeldingen. Zoniet dan sla je op (insert) anders een boodschap.

Bob van Haren

Bob van Haren

18/03/2011 10:49:01
Quote Anchor link
en nu komt de stomme vraag: ik heb natuurlijk al wat geprobeerd, omdat ik dacht dat dit de juiste oplossing is, maar ik moet de keuze hebben die ze net hebben ingevoerd.

Dus SELECT en FROM snap ik, maar dan moet ik WHERE keuze= ????????

dat moet dus de keuze zijn die ze net hebben ingevoerd, maar ik weet niet hoe ik die kan ophalen..

John D

John D

18/03/2011 10:56:41
Quote Anchor link
Je doet dat met de waarde van je formulier toch?
SELECT COUNT(*) FROM tabel WHERE keuze=$_POST["formulier_keuze"];
en daaronder een if tak met indien 30 dan boodschap anders opslaan.

Bob van Haren

Bob van Haren

18/03/2011 11:00:58
Quote Anchor link
Dankje!

Toevoeging op 18/03/2011 12:29:22:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
<?php
    require("connect.php");
    mysql_select_db("basbob_db", $verbind);    

if ($_POST[leerlingnummer] != NULL){
    $sql = "INSERT INTO registreren (leerlingnummer, voornaam, achternaam, keuze) VALUES('" . $_POST["leerlingnummer"] . "','" . $_POST["voornaam"] . "','" . $_POST["achternaam"] . "','" . $_POST["keuze"] . "')";
                $aantal = mysql_query('SELECT COUNT(*) FROM registreren WHERE keuze=$_POST["keuze"]');
                $rowaantal = mysql_fetch_array($aantal) or die(mysql_error());

if (!mysql_query($sql,$verbind))
        {

echo "Er is iets misgegaan, probeer het nogmaals. Error: " . mysql_error();
        }

elseif ($rowaantal >= 2)
                                {
echo "Er zitten al 2 mensen in deze keuze, je zal opnieuw moeten kiezen" ;}
    else
        {
            echo "Je bent geregistreerd!";
                      }
    }

echo $rowaantal;                            

mysql_close($verbind);    
    ?>

Toevoeging op 18/03/2011 12:30:10:

Dat heb ik nu, maar ik weet niet zeker of het klopt. Kun je het even snel nakijken voor mij? Dat zou ik super vinden!

Bedankt alvast, ik kan in ieder geval verder ;)
Gewijzigd op 18/03/2011 12:58:19 door Bob van Haren

Bob van Haren

Bob van Haren

21/03/2011 13:33:53
Quote Anchor link
Met de code die ik nu heb krijg ik de melding: "Query was empty"
Wat doe ik fout?

- SanThe -

- SanThe -

21/03/2011 15:36:30
Quote Anchor link
Je probeert blijkbaar een lege string of zoiets in een query te verwerken.

Bob van Haren

Bob van Haren

21/03/2011 15:39:16
Quote Anchor link
Dat is ondertussen opgelost, maar ik heb nu een nieuw probleem.

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
<?php
    require("connect.php");

if ($_POST[voornaam] != NULL){
    $insert = "INSERT INTO registreren (nummer, voornaam, achternaam, keuze) VALUES(' . $_POST[nummer] . ',' . $_POST[voornaam] . ',' . $_POST[achternaam] . ',' . $_POST[keuze] . ')";}
                $aantal = mysql_query("SELECT COUNT(*) FROM registreren WHERE keuze="$_POST["keuze"]" ");
                $row = mysql_fetch_array($aantal) or die(mysql_error());

if (!mysql_query($insert,$verbind))
        {

echo "Er is iets misgegaan, probeer het nogmaals. Error: " . mysql_error();
        }

elseif ($rowaantal >= 2)
                                {
echo "Er zitten al 2 mensen in deze keuze, je zal opnieuw moeten kiezen" ;}
    else
        {
            echo "Je bent geregistreerd!";
                      }

echo $rowaantal;                            

mysql_close($verbind);    
    ?>

Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /home/basbob/domains/keuzen1.echost.nl/public_html/bas/registreren.php on line 7

Wesley PHP

Wesley PHP

21/03/2011 16:00:28
Quote Anchor link
Laat maar..
Gewijzigd op 21/03/2011 16:13:11 door Wesley PHP

- SanThe -

- SanThe -

21/03/2011 16:06:39
Quote Anchor link
Regels 6 en 7 deugen geheel niet.

Wesley PHP

Wesley PHP

21/03/2011 16:12:31
Quote Anchor link
Ik weet het, had het al gezien.
Gewijzigd op 21/03/2011 16:12:53 door Wesley PHP

Bob van Haren

Bob van Haren

21/03/2011 17:12:17
Quote Anchor link
Het zou ook wel fijn zijn als jullie me kunnen wijzen op wat er dan niet klopt (*zucht*)

Jasper DS

Jasper DS

21/03/2011 19:51:37
Quote Anchor link
dit is beter:

Code (php)
1
2
3
4
<?php
$insert
= "INSERT INTO registreren (nummer, voornaam, achternaam, keuze) VALUES('". $_POST['nummer'] ."','". $_POST['voornaam'] ."','". $_POST['achternaam'] ."','". $_POST['keuze'] ."')"; }
$aantal =  mysql_query("SELECT COUNT(id) FROM registreren WHERE keuze='".$_POST['keuze']."' ");
?>

- vars buiten quotes
- gebruik een nette foutafhandeling!

- SanThe -

- SanThe -

21/03/2011 20:35:17
Quote Anchor link
Denk aan sql-injection. Zie mysql_real_escape_string().

Bob van Haren

Bob van Haren

21/03/2011 21:59:55
Quote Anchor link
Hallo,

Super bedankt voor alle hulp, ik weet nu waar ik op moet letten.
Die foutafhandeling is voor de volgende stap, nu eerst even zorgen dat alles werkt.

Nu kan ik dus controleren of er meer dan een x aantal mensen al die keuze hebben. Nu moet ik ze nog weigeren als er meer dan dat x aantal zijn. Dat ga ik morgen tijdens de les even uitzoeken, en als het niet lukt kan ik jullie nog altijd aanspreken, toch?

Super bedankt!
Bob

Jasper DS

Jasper DS

21/03/2011 22:05:11
Quote Anchor link
foutafhandeling niet uitstellen.

Bob van Haren

Bob van Haren

22/03/2011 09:54:23
Quote Anchor link
Nou heb ik een ander probleem. Ik had alles opgelost, toen de foutafhandeling erin proberen te zetten en ook het controleren.

Eerst heb ik geprobeerd om de if $row >= 2 samen door een elseif met de foutafhandeling erin te zetten. Dit lukte me niet.

Nu heb ik het probleem dat hij zegt dat er al 2 mensen in zitten, maar dit is helemaal niet waar. Ook geeft hij de volgende error:

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'Resource id #3' at line 1
Resource id #3

Hier volgt nogmaals wat ik tot nu toe heb, het zal wel weer een stomme fout zijn, maar ik moet alles leren toch?

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
<?php
    require("connect.php");

ini_set('display_errors',1);
    error_reporting(E_ALL | E_STRICT);

define('DEBUG_MODE',true);
    $error = mysql_error();
    function
showSQLError($aantal,$error,$text='Error')
    {

if (DEBUG_MODE)
        {

return  '<pre>Error: ' . mysql_error() . '<br />' . $aantal . '</pre>';
        }

else
        {
            return $text;
        }
    }

if ($_POST['voornaam'] != NULL)
        {

$insert = mysql_query("INSERT INTO registreren (nummer, voornaam, achternaam, keuze) VALUES('" . mysql_real_escape_string($_POST['nummer']) . "','" . mysql_real_escape_string($_POST['voornaam']) . "','" . mysql_real_escape_string($_POST['achternaam']) . "','" . mysql_real_escape_string($_POST['keuze']) . "')");
        }

else
        {
        echo 'Je moet wel alles invullen!';
        }

$aantal =  mysql_query("SELECT COUNT('nummer') FROM registreren WHERE keuze='" . mysql_real_escape_string($_POST['keuze']) . "' ");
    $rowaantal = mysql_fetch_array($aantal) or die(mysql_error());

if ($rowaantal >= 2)
        {

echo 'Er zitten al 2 mensen in deze keuze, je zal opnieuw moeten kiezen.';
        $weg = mysql_query("DELETE FROM registreren WHERE nummer='".$_POST['nummer']."' ");
        }

else
        {
        echo 'Je bent ingeschreven!';
        }

if (($result = mysql_query($aantal)) === false)
        {

echo showSQLError($aantal,$error,'Fout met database.');
        }

else
        {
        echo 'De registratie is voltooid';
        }

mysql_close($verbind);    
    ?>

- SanThe -

- SanThe -

22/03/2011 10:09:34
Quote Anchor link
if ($rowaantal >= 2)
$rowaantal is een array() dus wat jij doet kan niet.

if (($result = mysql_query($aantal)) === false)
In $aantal zit al een resultaat van een query dus dit gaat ook niet.

Bob van Haren

Bob van Haren

25/05/2011 18:34:38
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. De site is nu grotendeels af.
http://keuzen1.echost.nl/ckv/index.php
Neem eens een kijkje ;)

Nu gaat er nog iets fout in mijn CSS of HTML code. Ik wil namelijk dit formulier centreren:

<form name="keuze" action="opgeslagenkeuzen.php" onsubmit="return check()" method="post" >
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
for($d=1;$d<6;$d++){
    echo "Keuze " . $d . ": ";
    $keuze='keuze'.$d;
    echo "<select name=".$keuze.">";
    $sql="SELECT optie FROM Opties";
    $result=mysql_query($sql, $verbind);
    while($row=mysql_fetch_array($result)){
            echo "<option>" . $row['optie'] . "</option>";
    };

echo "</select> <br />";
};

?>

<input type="submit" value="Opslaan!" />
</form>

Maar het lukt me op geen enkele manier. Hij staat in een div wrapper, in een div content en in de body. Heb al geprobeerd zijn eigen div te maken maar het lukt me niet te centreren.

Help ;)

Jasper DS

Jasper DS

25/05/2011 18:43:18
Quote Anchor link
PHP Jasper op 21/03/2011 22:05:11:
foutafhandeling niet uitstellen.

Verder is dat ook geen relevante code.. toon liever de css
dit kan misschien helpen:
Code (php)
1
2
3
4
5
#wrapper
{
    margin-left: auto;
    margin-right: auto;
}
Gewijzigd op 25/05/2011 18:45:14 door Jasper DS

Bob van Haren

Bob van Haren

25/05/2011 18:51:49
Quote Anchor link
body {
color: #66605f;
font-family: "Calibri", "Helvetica";
background-image: url('achtergrond.gif');
background-repeat: repeat-x;
}

p {
font-size: 14pt
}

#wrapper{
position:relative;
top:-8px;
width:800px;
height:700px;
margin-left:auto;
margin-right:auto;
}

#logo{
position: relative;
top: 0px;
right:45px;
width:790px;
height:200px;
background-image:url('banner.gif');
}

#border{
position: absolute;
left:-45px;
top: 180px;
width: 845px;
height: 20px;
background-color: black;
}

#menu{
height:114px;
width:525px;
top:-35px;
}

#content{
position:absolute;
top:350px;
width:800px;
}

#buttons{
list-style-type:none;
margin:25;
padding:0;
}

#buttons a{
float:left;
text-decoration:none;
margin-right:40px;
margin-left:40px;
display:block;
width:75px;
height:114px;
}

#buttons a:hover{
top:-10px;
}

#buttons a img{
border:none;
}

table{
border-collapse:collapse;
}

table, td, th{
border:1px solid #000;
text-align:center;
background-color:#FFF;
}

th{
font-weight:bold;
background-color:#A9F785;
}

div.blok{
float:left;
margin:0 20px 10px 0;
}

div#knop{
clear:both;
}

h1{
}

#title{
}

#keuzes{
}

h2{
}

h3{
}
Gewijzigd op 25/05/2011 18:52:52 door Bob van Haren

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.