Maximaal kliks per IP adres
Ik zoek dringend een script waarbij mensen niet meer 1000x op mijn klikadvertentie kunnen klikken, want daardoor krijg ik waarschuwingen van de klikverstrekker. Ik heb dus een add op me site staan. Alleen ik wil max kliks per ip instellen. Hoe doe ik dat? of heeft iemand hier een script voor?
alvast heel erg bedankt,
Ralph
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ralph
Simpele insert- en update query en simpel if-else stukje.
heel erg bedankt!! :)
ralph schreef op 12.07.2009 21:23:
Kan iemand dat even maken??
Zo zo...
Als je hier mensen aan het werk wilt zetten geef dan even een budget aan, of vraag heel vriendelijk om ondersteuning...
maar als ik moet smeken..
PLEASEEE>>> KNIELD :P
Succes alvast... :)
Voor 800 euro maak ik het voor je ;)
€300 :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door /home/joost
en nu even serieus.. als jij een banner hebt en je krijgt een waarschuwing dat er teveel op geklikt word dan is die banner dus niet van jou en de code om die banner weer te geven ook niet lijkt mij. Is het toevallig google adsense? Want dat word wel iets moeilijk om daar een counter op te zetten.
En als mensen er vaker dan een X aantal keer op hebben geklikt niets meer uitvoert..
Oftewel:
Bij klik in db
Optellen van aantal klicks van ip en als dat een X aantal is niet toestaan.
Suc6!
Wij zijn hier op opzetjes te geven en niet "Wil je ff voor mij in elkaar zetten"....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
Het slaat gewoon helemaal nergens op, iedereen die een klein beetje verstand heeft van php icm mysql kan dit, inprincipe kan het zelfs zonder mysql dmv een txt file....
mvg Joost.
Tenzij je toegang hebt tot die code. Maar dat zal waarschijnlijk niet.
Mijn advies: vragen voor een klik-beveiligining, en ander overstappen.
Trouwens wel behoorlijk belabberd van die bannerboer om geen beveiliging te hebben, jan en alleman kunnen naar hartelust klikken, terwijl jij daar de dupe van wordt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -
/home/joost schreef op 12.07.2009 22:37:
@HellRazer,
Het slaat gewoon helemaal nergens op, iedereen die een klein beetje verstand heeft van php icm mysql kan dit, inprincipe kan het zelfs zonder mysql dmv een txt file....
mvg Joost.
mvg Joost.
Aar snapt wat ik bedoel:
Aar schreef op 12.07.2009 23:29:
Maar jij kan de kliks op de banner niet beinvloeden als die bij iemand anders gehost staat.
Ja ik zal t voorleggen, ze hebben nu mijn account geblokkeerd omdat klooioos expres hebben lopen klikken 30x ofzo :S:S krijg ik de dupe..
Dat wordt een andere zoeken. Of bij ze klagen.