Mede-eigenaar voor crime gezocht
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
nimtex heeft heelmaal gelijk xD
Ik lees wel: Dit kunt u gratis doen, dus ervoor betaald worden is wel mogelijk.
Chilion schreef op 16.12.2009 14:43:
Welke plaats moeten we kiezen? "Internet" staat er niet bij.
in het plaatse 'op donderen' (Dat bestaat egt:P)
Meld Misdaad Anoniem kan ook nog natuurlijk ;)
Tssss... Dit is echt raar?
wat is een criminalgame ??
misdadig slecht uitgedacht en gescripte game
John schreef op 16.12.2009 15:36:
wat is een criminalgame ??
Bootleggers & mobstar bijvoorbeeld, maar er zijn nog veeeeeeel meer.
Rick schreef op 16.12.2009 15:18:
OMG, gaan jullie me aangeven bij de politie?
Sarcasme :-)
Verder denk ik dat dit topic eerder ebter dicht kan of geschoond kan worden van de crap. Ik snap dat je mensen zoekt Rick, maar ik denk dat niemand er zomaar open voor staat als het gratis is. Een script bouwen is al heel veel werk, en kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat zomaar gratis willen doen. En zeg nou zelf, hoevel Crimes zijn er al in Nederland, en wat maakte jouwe er zo uniek aan dat de mensen naar jouw crime komen?
Niels schreef op 16.12.2009 15:54:
Maak anders een browser game like
Daar gaat het al mis hé.
Weet je waarom er zo negatief over criminals wordt gedaan hier op phphulp? Omdat ze allemaal hetzelfde zijn.
Nou, als hij iets anders moet maken 'als' schiet hij niet veel mee op.
Rick schreef op 16.12.2009 13:05:
Weet je hoe erg.. Allemaal off-topic, ik wordt hier afgekraakt :S
Als je dit nutteloos vind reageer dan gewoon NIET. Ik wordt gewoon echt gek hiervan, alles is OFF-TOPIC, en dat meen ik ook. En dat is hartstikke slecht voor PHPhulp, maarjah.. Dat is jullie eigen schuld.
Als je dit nutteloos vind reageer dan gewoon NIET. Ik wordt gewoon echt gek hiervan, alles is OFF-TOPIC, en dat meen ik ook. En dat is hartstikke slecht voor PHPhulp, maarjah.. Dat is jullie eigen schuld.
I lolled. :')
/End-Of-Offtopic
Niels schreef op 16.12.2009 14:59:
Rectum bestaat ook ;)in het plaatse 'op donderen' (Dat bestaat egt:P)
lol
@karl
Je hebt gelijk, maar daar zijn er minder van.. en die games zijn heel erg uitgebreid. Is hij 2 jaar bezig ofzo. Leert hij wel veel van php. Maar tot the point.. Maak iets wat nog niet bestaat,.. als je er toch geld mee wil verdienen zou je iets moeten maken wat nog niet bestaat zoals ik al zei.
Ik zit te denken aan een soort runescape (XD)
Zover ik weet heb je daar niet meer dan 5 games die zo zijn:P
ik kan er maar 4 opnoemen maar ja 1tje erbij voor de zekerheid:P
- runescape
- flyf
- World of warcraft
- eart of nogwat:P
Dus jah.. Mijn typ is maak iets wat nog niet bestaat, dan heb je het meeste kans om geld te verdienen
Weet je, iedereen wil wel zo'n website. laat ze toch lekker. Als ze denken dat ze het kunnen gaan maken in de internet-game industrie dan moeten ze dat lekker doen. Ik doe niet mee!
Cornel schreef op 03.01.2010 21:13:
Weet je, iedereen wil wel zo'n website. laat ze toch lekker. Als ze denken dat ze het kunnen gaan maken in de internet-game industrie dan moeten ze dat lekker doen. Ik doe niet mee!
"En wat is hier het praktisch nut van?", om te reageren op een topic van bijna een maand geleden?
Edoxile schreef op 03.01.2010 21:21:
"En wat is hier het praktisch nut van?", om te reageren op een topic van bijna een maand geleden?
Cornel schreef op 03.01.2010 21:13:
warschijnlijk vrijweinig:P zoals jij en ik nu ook doen *zucht*
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas Php
hé hé hé! Ik heb ook een crime game ja! Oke, het verschil is dat ik geen source gebruikt heb, en de 24350843598284 andere crime games wel maar, toch. Is best leuk om te maken. *Al ben ik bezig met een nieuw spel. Of mag dat ook niet? :O*