Meer berichten in 'Laatste forum berichten'
of beter nog dat de member kan kiezen
(bv: 10, 15, 20, 25)
Zelf kijk ik alleen naar de laatste forum berichten, maar er zijn vaak veel problemen nooit opgelost omdat deze snel uit de lijst verdwijnen en (volgens mij) er weinig mensen zijn die echt in de fora catogorien kijken.
Ik denk dat als de lijst vergroot wordt naar 20 dat er veel meer vragen beantwoord zullen worden.
Wat vinden jullie daarvan?
Zouden de admins dit willen maken?
~Grtz Jordy Moos
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelle -
Is al eens wat over gesproken. Bv in 'de spitsuren' het te vergroten.
Ik vind eigenlijk dat de blokken van tutorials en scripts kleiner kunnen. Maar vrees dan dat de layout wordt verknoeid.
ach ja nu is dat een beetje zo, terwijl ik sochtends en smiddags echt in slaap val als ik wacht tot er iets verspringd :)
@ wes : ik weet het al waarom jij in slaap valt je miste me natuurlijk ;P
Code (php)
gewoon een idee zoals ik die ook gebruik om de gebruiker van mijn website goedemorgen, -middag of -avond te wensen wanneer hij zich aanmeld
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wout van der Burg
@lissy JA!!!!!!!! wawasje!
Het is misschien wel leuk als je zelf kunt instellen hoeveel berichten.. Ik ga er nog even over nadenken!
miss kun je informatie halen bij Fok! ? daar hebben ze het ook.. :) ik weet niet of ze daar met PHP werken.. das niet duidelijk te zien :) succes bas!, word een mooie functie denk ik
Bas:
Het is misschien wel leuk als je zelf kunt instellen hoeveel berichten.. Ik ga er nog even over nadenken!
Ik kan niet wachten :-)
Geert:
miss kun je informatie halen bij Fok! ? daar hebben ze het ook.. :) ik weet niet of ze daar met PHP werken.. das niet duidelijk te zien :) succes bas!, word een mooie functie denk ik
Goh, wat een vertrouwen in Bas.
He can do it ^^
tja geef alleen een tip..
Je keurt het al iig niet meteen af, dat is al een begin :)
Gaat dit nog door?
Hij is hard bezig met PHPhulp v3.0.1 (hoop ik), en heeft alle rust en tijd nodig die hij kan krijgen :)
Volgens mij heeft hij dit al gedaan, want soms zie ik 9 en dan een uur later 11 berichten.
Ik denk dat het een bug is, ik gok dat het te maken heeft met topics uit het admin forum (onzichtbaar voor ons dus) of gesloten topics oid.
ik heb er nu 12 staan
Maar Bas, goede vooruitgang. Miss een idee om het hele menu zelf de grote's te kunnen bepalen. Vind sommige items veels te lang/kort voor mijn bezoek stijl.
Just my 2 cents ;)