Meer dan 1 iets opslaan in databank record
Hoe kan ik die aangekruiste opties laten opslaan in mijn databank ?
Je kijkt of de opties zijn aangekruit en die sla je dan op met een id die je meegeeft aan het formulier bv. in een tabel opties. De gewone info sla je dan in een andere tabel (vergeet niet om het id mee tegeven aan de opties).
Wat heb je, dan kunnen we alvast beginnen met het afschieten van je niet genormaliseerde database.
Er zijn meer dan voldoende topics aan dit onderwerp geweid, waaruit je de oplossing kunt halen.
Noppes Homeland op 25/03/2012 16:13:57:
Kom op zeg.... je kan toch zelf ook wel een nadenken over het hoe wat en waar.
Wat heb je, dan kunnen we alvast beginnen met het afschieten van je niet genormaliseerde database.
Er zijn meer dan voldoende topics aan dit onderwerp geweid, waaruit je de oplossing kunt halen.
http://imageshack.us/photo/my-images/853/schermafbeelding2012032.png/
Hier mijn databank en als ik nog maar net hiermee begin, sorry dat ik sommige dingen nog niet weet hoor! :s
En mijn databank is goed genormaliseerd, gecontroleerd door school. Alleen dit is zelfstudie dus dan vraag ik het als ik iets niet weet, bij deze, ik weet iets niet.
Mar ja, ook hetgeen je hier vraagt zal je al gehad moeten hebben kwa les- leermateriaal. M.a.w. je zult het moeten weten.
Noppes Homeland op 25/03/2012 16:26:09:
Wat een klolder zeg een tabel Datum waarbij de datum is opgesplitst.
Mar ja, ook hetgeen je hier vraagt zal je al gehad moeten hebben kwa les- leermateriaal. M.a.w. je zult het moeten weten.
Wel we hebben geen lesmateriaal gehad over dit, anders zou ik het inderdaad wel kunnen. Helaas hebben wij een heel erg slechte leerkracht die ervan uitgaat dat wij alles zelf wel al kunnen.
Dan hebt gij niet op zittten letten tijdens de les en wordt dat nu afgestraft. 100% zeker dat het behandeld is.
Noppes Homeland op 25/03/2012 16:36:08:
Dan hebt gij niet op zittten letten tijdens de les en wordt dat nu afgestraft. 100% zeker dat het behandeld is.
Ik wil je gerust mijn cursus sturen, zul je zien dat het niet behandeld is.
in iedere cursus worden datatypes wel behandeld, en vast en zeker komen daarin ook date, time, en datetime naar voren. dus je hebt of zitten slapen, of een hele slechte cursus
Wat heeft het nou voor doel om een wellus/nietus flame te starten?
@Wiccske -
Laat eens de relevante code zien wat je nu al hebt.
Daar kunnen we je beter mee helpen, dan van alles gaan lopen roepen wat misschien niet relevant is..
Gewijzigd op 25/03/2012 17:20:53 door Bart V B