Meerdere gegevens meesturen in de link
Niels
16/10/2009 11:29:00Hello,
ben momenteel bezig met een profielen site en die is bijna af,
nu kan je ook berichten sturen naar elkaar maar als je veel berichten hebt moet je veelste lang scrollen dus heb ik een pagnation er voor gemaakt maar nu zit ik met het probleem dat ik de id van de desbtreffende profiel mee wil sturen in de link maar ook op welke pagina die pagnation zit.
dit is wat ik momenteel heb
echo " <a href='{$_SERVER['PHP_SELF']}?id=$id?pagenum=1'> <<-First</a> ";
nu is het zo dat ie de id wel kan uitlezen maar de pagenum niet, draai ik ze om leest wel pagenum uit maar id niet
hoe los ik dit op?
ben momenteel bezig met een profielen site en die is bijna af,
nu kan je ook berichten sturen naar elkaar maar als je veel berichten hebt moet je veelste lang scrollen dus heb ik een pagnation er voor gemaakt maar nu zit ik met het probleem dat ik de id van de desbtreffende profiel mee wil sturen in de link maar ook op welke pagina die pagnation zit.
dit is wat ik momenteel heb
echo " <a href='{$_SERVER['PHP_SELF']}?id=$id?pagenum=1'> <<-First</a> ";
nu is het zo dat ie de id wel kan uitlezen maar de pagenum niet, draai ik ze om leest wel pagenum uit maar id niet
hoe los ik dit op?
PHP hulp
29/11/2024 04:48:38Jason de Ridder
16/10/2009 12:12:00Hi Niels,
De eerste parameter die je meegeeft begint inderdaad met een vraagteken.
index.php?param1=waarde1. Echter de daaropvolgende parameters zijn een &: index.php?param1=waarde1¶m2=waarde2¶m3=waarde3 etc..
De eerste parameter die je meegeeft begint inderdaad met een vraagteken.
index.php?param1=waarde1. Echter de daaropvolgende parameters zijn een &: index.php?param1=waarde1¶m2=waarde2¶m3=waarde3 etc..