Meerdere opties die ik selecteer doorsturen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Michel Koonen

Michel Koonen

21/09/2024 20:04:20
Quote Anchor link
Hoi, Ik heb deze code voor een input veld. Uit de dB haalt ie een lijst met mannelijke artiesten en ofwel 1, danwel meerdere artiesten kunnen geselecteerd worden, maar ik krijg de output er niet uit:

formulier code:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<div class="form-group">
        <label for="male_performer" class="col-md-4 control-label">Male Performer</label>
        <?php $sql_query5 = "SELECT DISTINCT artist_id, artist FROM artist where artist_gender='M' order by artist";
        $result5 = $handler->query($sql_query5 );?>

        <div class="col-md-8">  
            <select id="box"  name="male_performerField" class="selectpicker form-control" multiple title="Choose one or many of the following..."  >
                <?php
                while($row5 = $result5->fetch()) //$row is resultset.. walk through results row by row.
                    {
                    extract($row5);
                    echo '<option value="'. $artist_id .'">'. $artist .'</option>';
                    }
?>

            </select>
        </div>
    </div>

Met deze code probeer ik de @post te lezen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
foreach ($_POST as $key => $value)
{

    
    echo'Key:'.$key.'-value:'.$value.'<br>';


}

?>



Edit:
Ik heb code-tags geplaatst. Gelieve dit in het vervolg zelf toe te voegen aan je bericht.
Zie ook: Veel gestelde vragen: Welke UBB-codes kan ik gebruiken.
Gewijzigd op 22/09/2024 16:11:44 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

23/09/2024 15:27:35
 
Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

21/09/2024 20:39:11
Quote Anchor link
De name van je select moet een array aangeven, dus <select name="male_performerField[]" ...> (blokhaken achter de name). Dan komt het goed in de POST.
 
Michel Koonen

Michel Koonen

22/09/2024 13:02:43
Quote Anchor link
Bij 't versturen krijg ik de volgende error: Array to string conversion ...
 
- SanThe -

- SanThe -

22/09/2024 13:42:35
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
foreach ($_POST['male_performerField'] as $key => $value)
{
    doe wat;
}
 
Michel Koonen

Michel Koonen

22/09/2024 14:51:16
Quote Anchor link
top :-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.