Meerdere site's doorlinken met 1 refresh

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bas

bas

14/03/2007 16:25:00
Quote Anchor link
Hey manne,

Ik heb nu een 2e en een 3e domeinpagina gekocht via de sidn maar ik wil deze dus allemaal naar mijn ip doorlinken maar het probleem wil dat ze dan allemaal op dezelfde index.php uitkomen.

WAT WIL IK DAN??

Dat bijv een persoon via www.pagina1.nl binnen komt op index.php en dat index.php kijkt via welke domeinnaam deze persoon binnen komt en de persoon dan doorlinkt naar bijv. de directory /pagina1/

alvast bedankt voor uw medewerking

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 11:29:40

- SanThe -

- SanThe -

14/03/2007 16:26:00
Quote Anchor link
DUBBELPOST => SLUITEN

Manaus

Manaus

14/03/2007 16:27:00
Quote Anchor link
wss was het een foutje, refreshe ofzo :P

Bas

bas

14/03/2007 20:36:00
Quote Anchor link
wat gebeurt er precies bij $_SERVER['HTTP_HOST'] want dat snap ik niet want ik heb zelf de server in beheer alleen de dns niet want die word naar mijn ip gelinkt dus moet ff een script hebben waardoor ik dus 3 url's naar 1 ip laat doorlinken wat ik nu dus al heb en dan op de server dus het ip moet dan weer worden gekeken wat de url is en aan de hand van de url linkt hij hem dan weer door naar de map waar de site in staat.

Terence Hersbach

Terence Hersbach

14/03/2007 20:44:00

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.