Mega Menu met CSS
Peet Peterse
04/02/2020 18:53:17Beste mensen,
Ik heb een site die op ccvshop platform staat.
Ik heb een normale menu structuur en wil daar een MegaMenu met plaatjes van maken, is dat mogelijk?
Ik kan bij CCS shop de template.css aanpassen en ook dus wijzigen, mijn voorkeur gaat er eerst uit om het daar te doen maar als het niet kan dan hoor ik graag wat en waar in iets moet wijzigen.
In cvshop heb ik toegang tot bestanden en kan ze makkelijk aanpassen:
Index.tpl
Template.css
Scripts.js
Dictionary.sub.tpl
ProductCategory1.sub.tpl
ProductCategory2.sub.tpl
ProductCategory3.sub.tpl
ProductCategory4.sub.tpl
SubCategory1.sub.tpl
SubCategory2.sub.tpl
Dit moet niet ten koste van de snelheid van mijn site gaan.
Alvast dank voor de moeite.
Peter
Ik heb een site die op ccvshop platform staat.
Ik heb een normale menu structuur en wil daar een MegaMenu met plaatjes van maken, is dat mogelijk?
Ik kan bij CCS shop de template.css aanpassen en ook dus wijzigen, mijn voorkeur gaat er eerst uit om het daar te doen maar als het niet kan dan hoor ik graag wat en waar in iets moet wijzigen.
In cvshop heb ik toegang tot bestanden en kan ze makkelijk aanpassen:
Index.tpl
Template.css
Scripts.js
Dictionary.sub.tpl
ProductCategory1.sub.tpl
ProductCategory2.sub.tpl
ProductCategory3.sub.tpl
ProductCategory4.sub.tpl
SubCategory1.sub.tpl
SubCategory2.sub.tpl
Dit moet niet ten koste van de snelheid van mijn site gaan.
Alvast dank voor de moeite.
Peter
PHP hulp
24/11/2024 10:14:54Peet Peterse
04/02/2020 19:44:08de site is in een soort bootstrap oid gemaakt met grids!!!!! zo technisch ben ik niet
wat soort code moet ik eronder zetten?
wat soort code moet ik eronder zetten?
Megamenu zegt mij weinig. Maar de Bootstrap hoeft niet per se van toepassing te zijn voor de inbouw. Vertel eens iets meer hierover?
Peet Peterse
04/02/2020 20:53:51ik weet niet of ik hier de naam van een site mag neerzetten maar de megamenu die ik wil maken lijkt heel erg op deze :
https://www.fietsenwinkel.nl/
Als plaatsen van naam van andermans site tegen de regels is mag ie direct verwijderd worden.
Alvast bedankt voor de moeite.
https://www.fietsenwinkel.nl/
Als plaatsen van naam van andermans site tegen de regels is mag ie direct verwijderd worden.
Alvast bedankt voor de moeite.
Peet Peterse
05/02/2020 13:55:55John Wayne
09/04/2020 19:30:45Heel interessant onderwerp. Heel erg bedankt voor het delen van deze geweldige informatie. Ik zal dit met plezier met mijn vrienden delen. Al het beste!
Edit:
Gelieve in het vervolg geen oude topics meer omhoog te halen, ondanks je goede bedoelingen.
Zie ook je PM. Dit topic zal ik sluiten.
Zie ook je PM. Dit topic zal ik sluiten.