Mega probleem, weet zelf ook niet wat
Ik krijg de volgende foutmelding;
Parse error: parse error, unexpected $ in /home/www/warchieflll.freehostia.com/ledenlijst.php on line 564
Line 564 is de laatste line dus... Ik heb niet zo heel veel ervaring hiermee, dus ik hoop dat er iemand is die me hiermee kan helpen!
Quote:
En meer dan 500 honderd regels plaatsen is ook niet de bedoeling. Post alléén relevante code en niet een compleet script. Script verwijderd.
SanThe.
SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bjorn Hoogeveen
Toen je je eigen hier geregistreerd hebt, heb je toen de 'Regels' of de 'FAQ' wel eens doorgelezen?
Hier staat namelijk duidelijk in "Post alleen RELEVANTE code", er is hier niemand die 563 regels door gaat kijken.
*EDiT*
Misschien ben ik dan toch zo gek om even 563 regels door te lezen maar het valt me op dat je bij veel mysql functies error onderdrukt, waarom?
Regel 6: Deze wordt trouwens niet afgesloten dat is je probleem.
Regel 265:
Twee keer hetzelfde?
Dit wil dus zeggen dat je niet overzichtelijk programmeerd, je mist voor regel 265 een }.
Jeroen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jeroen
hier. Dan zul je zien dat je drie keer een { niet afsluit.
Post je script eens ik snap je vraag niet helemaal.. Bedoel je fouten als 'De gekozen gebruikersid is niet (meer) in gebruik! Als je deze melding vaker krijgt neem dan contact op met de webmaster!'? Die gebruik ik om het allemaal mooi af te werken.
Mvg, Bjorn
Bjorn schreef op 12.01.2009 18:49:
Zou daar de fout kunnen zitten?
Zeker weten.
Test in die link die ik gaf en je ziet dat je 2 { niet afsluit.
Het kan zijn dat je daar een fout hebt ja, in de mysql query, maar je onderdrukt je errors door de @. Hierdoor worden ze niet weergegeven.
Jeroen schreef op 12.01.2009 18:56:
Het kan zijn dat je daar een fout hebt ja, in de mysql query, maar je onderdrukt je errors door de @. Hierdoor worden ze niet weergegeven.
Dus weghalen die dingen.