member een eigen pagina geven
mich
23/09/2006 12:36:00hoi, ik heb een member systeem van phphulp.nl vandaan
http://www.phphulp.nl/php/scripts/8/91/
en ik wil het zodanig maken dat iedere member zijn eigen pagina heeft waar hij dingen kan invullen zonder dat andere members dat kunnen zien. Heeft een van jullie een idee hoe dat gerealiseert kan worden?
http://www.phphulp.nl/php/scripts/8/91/
en ik wil het zodanig maken dat iedere member zijn eigen pagina heeft waar hij dingen kan invullen zonder dat andere members dat kunnen zien. Heeft een van jullie een idee hoe dat gerealiseert kan worden?
PHP hulp
21/11/2024 22:59:10Andries Louw Wolthuizen
23/09/2006 14:15:001. Leg iets duidelijker uit wat de members precies moeten kunnen invullen.
2. Probeer zelf wat te experimenteren met MySQL en PHP.
3. Wij zijn hier voornamelijk om te helpen met problemen, en/of fouten in scripts waar mensen zelf niet uitkomen.
4. Indien je toch een volledig script wil, zal je een topic moeten openen in Aanvragen, let dan wel op Punt 1.
5. Zoals ik al zei kan het gerealiseerd worden met PHP en een MySQL database.
2. Probeer zelf wat te experimenteren met MySQL en PHP.
3. Wij zijn hier voornamelijk om te helpen met problemen, en/of fouten in scripts waar mensen zelf niet uitkomen.
4. Indien je toch een volledig script wil, zal je een topic moeten openen in Aanvragen, let dan wel op Punt 1.
5. Zoals ik al zei kan het gerealiseerd worden met PHP en een MySQL database.
Leo
23/09/2006 14:21:001 tabel "gebruikerspaginas" maken
2 zorgen dat elke pagina aan een gebruiker is gekoppeld
3 controleren doormiddel van een sessie of iemand het id op mag vragen
4 inhoud laten zien uit de database
5 een bewerk knop maken die gebruikers in staat stelt de informatie aan te passen/invoeren
Zoiets moet het zijn ;)
Edit: stomme typfout..
2 zorgen dat elke pagina aan een gebruiker is gekoppeld
3 controleren doormiddel van een sessie of iemand het id op mag vragen
4 inhoud laten zien uit de database
5 een bewerk knop maken die gebruikers in staat stelt de informatie aan te passen/invoeren
Zoiets moet het zijn ;)
Edit: stomme typfout..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leo