Member systeem combineren met PHPbb

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Arne55

Arne55

20/10/2006 13:06:00
Quote Anchor link
Hallo,

Is het mogelijk om een Nieuws/Member/Profiel systeem te combineren met een PHPBB forum?

Dan wil ik dat als je je registreerd bij het member systeem je ook wordt geregistreerd bij het phpbb systeem met de zelfde inlog gegevens.

Snappen jullie?

Ik ben geen ster in php en sql

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 00:32:52

Romano

Romano

20/10/2006 13:37:00
Quote Anchor link
Het zou kunnen,
maar dan lijkt het mij makkelijker om het registreren gewoon van het forum te gebruiken, en wat wil je bij het membersysteem doen wat je bij het forum niet hebt??

Arne55

Arne55

20/10/2006 13:43:00
Quote Anchor link
Op site worden reviews, previews, nieuwsberichten geplaatst waar men op moet kunnnen reageren met hun profiel. En dat als ze in het forum willen niet nog een keer moeten registeren

Joren de Wit

Joren de Wit

20/10/2006 14:03:00
Quote Anchor link
Je zult even moeten neusen in je database tussen de tabellen van phpBB. Er zal vast ook wel een tabel users in zitten. Als je nu tijdens het registreren de benodigde gegevens naar die tabel schrijft zijn ze zowel op je website als op het forum geregistreerd.

Arne55

Arne55

20/10/2006 14:13:00
Quote Anchor link
Maar het profiel zal verschillend blijven lijkt mij?

Tja alsnog kom ik hier niete verder mee want ik ben echt niet goed in php en mysql

Wouter

Wouter

20/10/2006 15:39:00
Quote Anchor link
Heb je een goed werkend profiel systeem ?

Leo

Leo

20/10/2006 16:57:00
Quote Anchor link
Je kan toch ook gewoon maken dat ze overal op hun account kunnen inloggen (die van phpbb) en hiermee ook reacties kunnen plaatsen? Lijkt me niet zo moeilijk, gewoon in de tabel reacties vastleggen om welk user_id het gaat.

ps, voor phpbb zijn ook leuke mods/plugins te vinden zoals uitgebreidere profielen, kijk eens op de site van phpbb2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.