Mening HollanderICT
Ik heb maanden lang gewerkt aan mijn eigen bedrijfswebsite, had heel veel tegenslag en niks zat me mee in die periode. Nu is hij eindelijk af en wil ik graag jullie mening er over hebben.
HollanderICT
Wat vinden jullie er van?
klikje
Dus lay-out review wordt het hem niet
- onder supportcentrum werkt niet alles (rare werking knoppen)
- Ik vind nergens algemene voorwaarden of wat dan ook, dus dan koop ik niets
- Ik vind geen kvk gegevens o.i.d.
Als het om de lay-out gaat: Dus lay-out review wordt het hem niet
- onder supportcentrum werkt niet alles (rare werking knoppen)
- Ik vind nergens algemene voorwaarden of wat dan ook, dus dan koop ik niets
- Ik vind geen kvk gegevens o.i.d.
Quote:
Voor vragen kunt u een vraag stellen een de aparte afdeling.
Zeer vreemde zin.
Ik zou het Nederlands nog eens goed nakijken. Er zitten meerdere vreemde zinnen in de teksten.
En de grammatica en hoofdlettergebruik is ook niet zoals het hoort.
Je hebt een mogelijkheid (http://whmcs.hollander-ict.nl/announcements.php) om een andere taal te selecteren, waaronder zelfs Tsjechisch, maar dat geeft bij mij geen andere teksten dan de Nederlandse.
Livechat: krijg een foutmelding: Het adres werd niet begrepen
Wat bied je aan? Alleen domeinnamen? Kom af en toe ook hosting tegen, maar zie dat nergens in je menu.
Zie ook geen algemene voorwaarden, ga dus ook op zoek naar een ander.
"Producten & services bekijken" vind ik erg slecht leesbaar. Zowel wat je aanbiedt als de prijzen. Erg onoverzichtelijk.
Wil een php-site bestellen. Prijs euro 200. Besteloverzicht: euro 199 te betalen?!?
Daarnaast wordt er geen btw berekend. Lijkt me niet goed.
Ook staat er nergens wat ik voor die euro 200 krijg. Zie wel ergens 'vanaf' staan. Wat is het nou?
Als je het echt professioneel wilt doen, verwacht ik een KvK inschrijving (al ben je 16 volgens je profiel en al zijn over de noodzaak/verplichting diverse discussies gevoerd).
Daarnaast stel je nog redelijk veel 'basis'vragen; ik heb dan ook enige twijfel over de kwaliteit van je website (voor klanten).
- Rest is gewoon template, dus geen review. (volgens regels eigenlijk sluiting omdat je dit niet vermeld hebt)
- Twitter Bootstrap hoort niet bij de rest van het design
- Ik zie 2 menu's? Ik kan het niet echt meer volgen...
- Gebruik van uitroeptekens en "jullie" en "je" komen niet echt professioneel over.
- Wetende dat je 16 jaar bent, eigenlijk nog geen kennis van zaken hebt, dingen als 'minecraft' de keywords van je website zijn en dat dit meer een droom is dan de werkelijkheid zou ik willen aanraden: Zet het even in de kast. Ga lekker leren, zorg dat je alles gaat begrijpen, volg een vak als M&O, verdiep je in het opzetten van een eigen bedrijfje en kom over 3 jaartjes weer eens terug. Dit gaat je alleen maar zorgen veroorzaken... Want geef eens toe, zou je nu ook al een schildersbedrijfje gaan starten? Nee toch hoop ik? Nou, dan doe je dit nu ook niet. Het is misschien een geweldig gevoel, je op het internet beter voordoen dan je eigenlijk bent, ik spreek uit ervaring, maar vroeg of laat gaan mensen doorhebben wie er eigenlijk achter de "HollanderICT" zit... Of geef nu met een goede about pagina meteen aan wat de klanten kunnen verwachten en wie erachter zit, of stop dit even in de kast.
Gewijzigd op 25/09/2013 19:37:41 door Wouter J
De doelstelling van een non-profitorganisatie is de ondersteuning van private of publieke aangelegenheden voor niet-commerciële, maatschappelijke doeleinden. Dit kan gaan over een grote variatie aan zaken, zoals kunst, educatie, politiek, onderzoek of ontwikkelingshulp. bron
Hier vol doe jij volgens mij niet aan.
Als ik dan verder kijk:
- heb jij een 0900 nummer waarbij mensen 80 cent per minuut moeten gaan betalen. Bij mij houd het op bij 50ct per gesprek of 10ct per minuut. Anders mail ik wel
- Ik vroeg me af of je wist wat CEO zou betekenen. En waarom je jezelf niet gewoon directeur noemt.
- Ik vindt nergens prijzen
- 'Als u een product verkoopt via die API is de winst volledig voor u, u moet alleen de maandelijkse 20 euro afstaan. ' Waar gaat die 20 euro heen?
- Voor .nl domein vraag je 4,50 dit is duurder dan bijvoorbeeld versio.nl
- Het was even zoeken, maar constateerde vervolgens dat jij reseller van een reseller bent. Dat mag je best vermelden en hoe ga je met klachten om?
- Ook non-profit organisaties moeten ingeschreven zijn bij de kamer van koophandel. Als ik bij de kvk intyp: HollanderICT, krijg ik geen resultaat. Toen ik mij inschreef bij de KVK kreeg ik duidelijk te horen dat ik niet een andere naam mag gebruiken dan opgegeven bij de kvk, ik mag wel extra namen gratis bij ze toe laten voegen, maar ik betwijfel of jij 'Hollander IT Services B.V.' bent.
Als ik even in een klantpositie verplaats:
- geen algemene voorwaarden
- geen prijzen
- geen privacy policy (zeker als je non profit ict aanbied, wil ik graag weten wat er met de gegeven gebeurd)
- minecraft servers bij een webhoster?
- slecht nederlands
- veel fouten nog in de website
Uiteraard kan ik het bovenstaande mis hebben, maar leg me is even uit hoe het zit.
Reden te meer ivm een eerder topic over deze website. Mag eventueel per PM.
[/modedit]
Gewijzigd op 25/09/2013 19:41:37 door Bas IJzelendoorn
Ik ben blij dat jullie allemaal de tijd namen om het te bekijken en een duidelijke mening te geven. Ik zal niet echt alle tips meenemen, maar 99% van de tops wel. Alvast heel erg bedankt voor de hulp!
Bas IJzelendoorn op 25/09/2013 19:37:01:
Ik lees nergens dat het een officiele non-profit organisatie is. alleen maar 'HollanderICT is een klein bedrijf zonder winstoogmerk' Koen is dus wellicht filantroop. Meteen concluderen non-profitorganisatie is dus onjuist en jumping to conclusions.De doelstelling van een non-profitorganisatie is de ondersteuning van private of publieke aangelegenheden voor niet-commerciële, maatschappelijke doeleinden. Dit kan gaan over een grote variatie aan zaken, zoals kunst, educatie, politiek, onderzoek of ontwikkelingshulp. bron
Heb Koen inmiddels een PM gestuurd, verzoek aan hem deze te beantwoorden.
Gewijzigd op 25/09/2013 21:45:41 door Bas IJzelendoorn