Meningen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »
Sam

sam

23/07/2009 00:41:00
Quote Anchor link
Beste forumleden,

graag zou ik jullie meningen willen horen over
http://www.fietsennaarlourdes.be/

Alvast bedankt.

Verplaatst naar site reviews
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Sam

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 07:05:44

Matthias R

Matthias R

23/07/2009 01:08:00
Quote Anchor link
mooi gemaakt

Afra ca

Afra ca

23/07/2009 07:40:00
Quote Anchor link
Hoewel ik dramatisch slecht ben in het reviewen wil ik wel iets zeggen.

- 1 css error
- Waarom staat "contact" in je navbar onder alle andere? ....
- Je hebt niet echt een banner....
- Wellicht een mailformulier op de site een leuk idee. Kijk naar Swiftmailer

Matthias R

Matthias R

23/07/2009 09:26:00
Quote Anchor link
@afra: Ik ben persoonlijk tegen scripts die ik niet zelf heb geschreven en nog meer als ik ze niet begrijp..
Heb wel al veel gehoord over swiftmailer maar toch :)
Zal wel aan mij liggen

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/07/2009 09:28:00
Quote Anchor link
En zijn samples van te vinden als je het download, en zelfs een heuze manual.

Robert Deiman

Robert Deiman

23/07/2009 10:16:00
Quote Anchor link
@Afra
- Waarom contact onder alle andere staat? Verklein je browservenster eens? Jij hebt een breedte van 1400px ofzo denk ik?

@Matthias
Je gebruikt teveel kleuren (verschillende kleuren) Het oogt daarom mischien nogal druk.

Je hebt de lay-out waarschijnlijk op een groot scherm gemaakt? (op 1024*768 krijg je 2 rijen menu, (sub)titels die over 4 regels verdeeld zijn.

Die afbeeldingen links en rechts zijn op zich leuk, maar misschien zou je die ook op een andere manier kunnen verwerken? (bij mij niet zo vervelend, maar op een smal scherm krijg je ook maar hele smalle content).

Wat ik weet van mensen met een visuele handicap (waaronder dus ook kleurendoven/ blinden) is dat vooral contrast voor hen belangrijk is.
Ik neem dan ook aan dat deze pagina oa deze groep mensen met een visuele handicap als doelgroep heeft. Bijvoorbeeld op de pagina "Fietsparcours" zou je daar wat meer rekening mee kunnen (en moeten) houden. Pak evt. wat lichtere kleurtinten achter de zwarte tekst.

Hetzelfde geld voor de lichtblauwe tekst op de grijze achtergrond op de contactpagina.

En tevens zoals hierboven al is genoemd, zou ik wel doen. Het plaatsen/ typen van je e-mail adres op een website werkt ook altijd veel spam in de hand.

Sam

sam

23/07/2009 10:46:00
Quote Anchor link
Afra schreef op 23.07.2009 07:40:
Hoewel ik dramatisch slecht ben in het reviewen wil ik wel iets zeggen.

- 1 css error
- Waarom staat "contact" in je navbar onder alle andere? ....
- Je hebt niet echt een banner....
- Wellicht een mailformulier op de site een leuk idee. Kijk naar Swiftmailer

De website is in opdracht gemaakt mede daarom zijn bepaalde dingen zoals ze zijn, waaronder het e-mail adres op de website.
De hoogte van de header is aangepast, er stond voorheen tekst onder de header. Contact staat als laatste in de lijst, de beschikbare ruimte in de viewport is van invloed op de items in de lijst, je kunt de lettergrootte in je webbrowser verkleinen dan zul je zien wat ik bedoel.

Sam

sam

23/07/2009 11:04:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 23.07.2009 10:16:
Je hebt de lay-out waarschijnlijk op een groot scherm gemaakt? (op 1024*768 krijg je 2 rijen menu, (sub)titels die over 4 regels verdeeld zijn.

Die afbeeldingen links en rechts zijn op zich leuk, maar misschien zou je die ook op een andere manier kunnen verwerken? (bij mij niet zo vervelend, maar op een smal scherm krijg je ook maar hele smalle content).

Wat ik weet van mensen met een visuele handicap (waaronder dus ook kleurendoven/ blinden) is dat vooral contrast voor hen belangrijk is.
Ik neem dan ook aan dat deze pagina oa deze groep mensen met een visuele handicap als doelgroep heeft. Bijvoorbeeld op de pagina "Fietsparcours" zou je daar wat meer rekening mee kunnen (en moeten) houden. Pak evt. wat lichtere kleurtinten achter de zwarte tekst.

Hetzelfde geld voor de lichtblauwe tekst op de grijze achtergrond op de contactpagina.

En tevens zoals hierboven al is genoemd, zou ik wel doen. Het plaatsen/ typen van je e-mail adres op een website werkt ook altijd veel spam in de hand.

Het is niet eenvoudig om overal mee rekening te houden.
De website is vooralsnog alleen getest door slechtziende, blinde en ziende personen vandaar ook dat er slechts 2 lettertypen worden gebruikt over de gehele site. Kleurdoven/kleurblinden ken ik helaas niet, daar is dan ook niet op getest. Kleuren zijn eenvoudig aan te passen, dus ik zal de kleuren nogmaals nalopen en waar nodig het contrast aanpassen. o.a. de contact pagina is een terechte kandidaat daarvoor. Misschien loont het de moeite om op zoek te gaan naar wat testers.

Overigens is de website - naar het schijnt - maximaal 1 jaar online, het is een kortstondig project. Maar als ik het BCG was zou ik de domeinnaam zeker behouden..

Sam

sam

23/07/2009 11:14:00
Quote Anchor link

De layout is gemaakt op 1280x800 maar de website probeert resolutie onafhankelijk te zijn, ook op 1280x800 krijg je twee rijen in de navigatie.
Uiteindelijk gaat het erom dat een website in het slechtste geval nog bruikbaar is, met CSS uitgeschakeld zit dat sowieso wel goed ;)

Zelf ben ik niet zo blij met de afbeeldingen links en rechts, maar de opdrachtgever vind het tof en ik ben er ondertussen aan gewend geraakt.

Sam

sam

24/07/2009 21:29:00
Quote Anchor link

Ik heb de website laten controleren door Tom van Beveren http://www.tomvanbeveren.nl/
Er zijn geen beperkingen gevonden voor wat betreft kleurenblinde bezoekers.

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door sam

Roderik

Roderik

24/07/2009 23:10:00
Quote Anchor link
ik vind de website erg goed passen bij de dolgroep, op de paar fouten na die zijn gemaakt op de website zoals dat een link op een nieuwe regel komt en niet alles even mooi is uitgelijnd. vind ik het een prima website!

Sam

sam

24/07/2009 23:14:00
Quote Anchor link
Roderik schreef op 24.07.2009 23:10:
ik vind de website erg goed passen bij de dolgroep, op de paar fouten na die zijn gemaakt op de website zoals dat een link op een nieuwe regel komt en niet alles even mooi is uitgelijnd. vind ik het een prima website!

Het web is geen papier vandaar dat de link op een nieuwe regel _kan_ verschijnen. Het uitlijnen laat ik graag over aan de webbrowser.
Verder bedank ik je voor je compliment.

Maurice

maurice

25/07/2009 08:37:00
Quote Anchor link
Misschien de foto's aan de zijkant naar beneden doen daar 1 horizontale balk laten lopen voor het menu en onderin de orange balk door laten lopen! zou ik zelf mooier vinden

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.