menu is fout
Rick van Hout
06/02/2010 01:22:00Hallo,
Misschien dat iemand mij kanm helpen met dit probleem, als ik de site open die ik maak wil ik dat het menu in de oranje balk komt en dus niet onder elkaar, soms doet hij het wel, en soms niet. iemand enig idee hoe dit komt?
www.rockbandgossip.nl
groetjes,
Rick.
Misschien dat iemand mij kanm helpen met dit probleem, als ik de site open die ik maak wil ik dat het menu in de oranje balk komt en dus niet onder elkaar, soms doet hij het wel, en soms niet. iemand enig idee hoe dit komt?
www.rockbandgossip.nl
groetjes,
Rick.
PHP hulp
21/11/2024 19:19:15Pepijn
06/02/2010 01:26:00Beste Rick,
Ik gebruik Firefox 3.5, je menu is goed te zien.
Gebruik voor de tekst geen felle kleuren. Maak je oranje wat grauwer want zo is het moeilijk te lezen.
Ook de rode letters gossip op de achtergrond moeten weg.
Ik gebruik Firefox 3.5, je menu is goed te zien.
Gebruik voor de tekst geen felle kleuren. Maak je oranje wat grauwer want zo is het moeilijk te lezen.
Ook de rode letters gossip op de achtergrond moeten weg.
Rick van Hout
06/02/2010 01:29:00Pepijn, bedankt voor je (snelle) reactie. ik weet dat het mooier is zonder die letters, maar ik maak hem in opdracht van.. en diegene had het liever zo?! wil je misschien een keer op een link in het menu klikken en kijken of hij het dan nog goed doet..
bedankt,
Rick.
bedankt,
Rick.
Pepijn
06/02/2010 10:19:00Victor Php
06/02/2010 10:34:00Bij mij doet hij het ook normaal..
Alleen zoals Pepijn al zegt: GOSSIP in het midden moet weg :P Ziet er niet uit!
Verder vind ik die bewegende tekst bovenaan onrustig, maar dat moet diegene zelf maar weten toch?:D
Alleen zoals Pepijn al zegt: GOSSIP in het midden moet weg :P Ziet er niet uit!
Verder vind ik die bewegende tekst bovenaan onrustig, maar dat moet diegene zelf maar weten toch?:D
Rick van Hout
06/02/2010 11:34:00vdleije .
06/02/2010 11:50:00Komt door Internet Explorer. Ik zou even een ander menu zoeken op internet gezien je ervaring.
Zoek op xhtml valid menu bar (ofzoiets:P)
Zoek op xhtml valid menu bar (ofzoiets:P)