Menu-actief

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

24/01/2008 22:59:00
Quote Anchor link
Ik zie het ja. Het is net of die span in je a roet in het eten gooit daar. Heb je deze al eens geprobeerd:

#menu a:hover span {background: #hierdieblauwekleur;}

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 20:31:18

Robert Deiman

Robert Deiman

24/01/2008 23:06:00
Quote Anchor link
Jah, dan geeft die de hele span die blauwe kleur :S Omdat de afbeelding deels transparant is werkt dat niet..
Ik ben al erg aan het prutsen geweest, maar het lijkt erop of ik niet 2 elementen in die a een andere achtergrond kan geven in IE bij de hover.. :S

Edit:

Dat is ook het hele probleem nu nog.. :) Werkt het in IE dan werkt het helemaal crossbrowser en kan ik verder werken.. (moet in IE nog wel wat aan de achtergrond doen, maar dat gaat ook nog gebeuren.. daar red ik me wel mee)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

24/01/2008 23:12:00
Quote Anchor link
Even checken:

1) je hebt een a in een li, de achtergrond van die a is menu_left.gif
2) je hebt een span in die a, de achtergrond van die span is menu_right.gif
3) je hebt een ins in de span, de achtergrond daarvan is een kleurcode

correct?
Edit:
Ik vraag me ook af waarom je die ins gebruikt? Die is toch meer voor correcties die later ingevoerd zijn?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn

Robert Deiman

Robert Deiman

24/01/2008 23:17:00
Quote Anchor link
@Jan
Klopt, ik ben al op zoek geweest naar een meer geschikt element die daar wel tussen past.. maar dat was het probleem, vandaar dat ik die ins gebruik..

Maar je idee is goed inderdaad. Als ik de afbeelding en kleurcode in 1 element zet, klopt het niet meer met de transparantie.

En het idee is ook dat de pagina wel css en xhtml valid blijft.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

24/01/2008 23:18:00
Quote Anchor link
Ik snap het. Als je nog een half uurtje online bent, knutsel ik ff wat voor je, okee?

Robert Deiman

Robert Deiman

24/01/2008 23:29:00
Quote Anchor link
@Jan

Als je tips hebt in wat voor richting het te zoeken ben ik al lang blij.. k vind het niet erg om zelf verder te zoeken, 't is alleen nogal lastig als je niet weet waar je moet kijken.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

24/01/2008 23:32:00
Quote Anchor link
@ Robert: voor wat IE6 betreft zijn tips altijd lastig. Je moet het toch uitproberen en zo. Ik ben al bezig. Als ik iets werkends heb geef ik wel een brul ;-)

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

24/01/2008 23:45:00
Quote Anchor link
en af??

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

24/01/2008 23:49:00
Quote Anchor link
Yep: tabbed crossbrowser navigation
De code voor het actieve menu item had je al toch Robert? Die kun je er zelf bijzetten denk ik?
Edit:
En let aub niet op de kwaliteit van de transparante gifs. Die zijn snel in elkaar gerost ;-)

J V

J V

24/01/2008 23:51:00
Quote Anchor link
Gun hem wat tijd ;).

@Robert
Quote:
Waarom zet je dat dan niet in elke index file apart? Dat gaat wel net zo snel.

Ik volg je niet helemaal, wat bedoel je precies? Sorry voor het tussendoor vragen.

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

24/01/2008 23:53:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 24.01.2008 23:49:
Yep: tabbed crossbrowser navigation
De code voor het actieve menu item had je al toch Robert? Die kun je er zelf bijzetten denk ik?
Edit:
En let aub niet op de kwaliteit van de transparante gifs. Die zijn snel in elkaar gerost ;-)

ziet er niet al te slecht uit ;) alleen zou idd transperantie beter zijn :P

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

24/01/2008 23:57:00
Quote Anchor link
@ Peter: die transparantie zit er op hoor. Maar om het echt mooi te maken zou je beter met PNG's kunnen werken. Dat laat ik verder aan de TS over.

Robert Deiman

Robert Deiman

25/01/2008 00:09:00
Quote Anchor link
@Jan

Maar dan zit je wel met crossbrowser.. Een gewone afbeelding kan je met de JS oplossing voor PNG transparantie prima oplossen.. maar 't gaat hier om afbeeldingen binnen css..

Edit:

Overigens bedankt, ik zat veel te moeilijk te denken. Gewoon 1 van die afbeeldingen verlengen en het had gewerkt (zonder de span en li)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/01/2008 00:23:00
Quote Anchor link
@ Robert: daarvoor moet je weer ff naar die www.seedsofyoga.com kijken. Daar zit een PNG als background in en die valideert evengoed.
Edit:
Net nog even gekeken, en mijn XHTML en CSS valideren allebei

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

25/01/2008 00:25:00
Quote Anchor link
PNG werkt in FF en Opera, IE7 weet ik niet.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/01/2008 00:29:00
Quote Anchor link
Ja, PNG werkt ook in IE7. Voor IE6 heb je een conditional comment nodig.

Robert Deiman

Robert Deiman

25/01/2008 00:34:00
Quote Anchor link
Weet ik jan, maar die ik ken in ieder geval richt zich op de img-tags, en die pngs maakt die transparant.. Heb het wel geprobeerd eerder met een css=background png, maar dat werkte niet...

Wat jij voor hebt gedragen werkt overigens prima :) 't werkt nu (lokaal) in IE6 en ook in de andere browsers.. Mijn dank daarvoor.. 'k zal de boel morgen uploaden en eens kijken of ik daar png's voor kan gebruiken.. dat zou de boel een stuk mooier maken..

En iik moet toch nog een en ander aanpassen voor IE6, maar ik ga de boel gewoon ff opnieuw slicen denk ik :)

Aha, dit bedoelde je voor IE6:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
ul#nav1 li a {
                background-image: none;
                filter:progid:DXImageTransform.Microsoft.AlphaImageLoader(src='gfx/transparent.png',sizingMethod='scale');
                display: inline-block; /* deze triggert de hasLayout property van IE */
            }

Edit:

Ik heb de boel nu op internet gezet. Werkt prima, maar heb voor IE6 wel de gifjes gebruikt (even opnieuw gemaakt, zodat de kwaliteit iets beter was) Ook staat de pagina nu goed in IE6.

Ik kreeg het nog niet voor elkaar om de boel met PNG-tjes in IE6 werkend te krijgen.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.