Met BBC mailen
Graag zou ik willen weten hoe je een email verstuurt zonder dat andere email-adressen worden weergeven dus met BCC. Hiermee bied ik privacy aan de klant.
Ik heb het een en ander al geprobeerd met headers, helaas wil dit niet werken. Weet iemand hier een oplossing voor?
Gr. Bart
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4
5
<?php
mail("BCC: [email protected], [email protected]",$Onderwerp,$Bericht,$Headers);
?>
mail("BCC: [email protected], [email protected]",$Onderwerp,$Bericht,$Headers);
?>
nee, in je headers, dus dat moet je als 4e argument in je mail-functie zetten.
Stefan van Iwaarden schreef op 22.11.2006 18:58:
En het erge is dat in zijn code $Header staat...nee, in je headers, dus dat moet je als 4e argument in je mail-functie zetten.
Elwin
En $to daar staan de email-adressen in. Zo kan je dat toch alsnog zien? Ook al heb je headers in gebruik??
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bart
Blanche schreef op 22.11.2006 20:03:
Als dit in reactie op mij was: precies wat ik bedoelde. Het staat in de eerste reactie (waar het moet) en in zijn snippet staat ook al header. Vandaar mijn reactie.Dat is toch geen probleem? Hij kan die extra headers toch gewoon aan $Headers toevoegen?
Elwin
[Edit: Typo]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Elwin - Fratsloos
Bart schreef op 22.11.2006 20:05:
Dat heb ik geprobeerd ja. Maar volgens mij want je moet aan het begin doen van: mail($to);
En $to daar staan de email-adressen in. Zo kan je dat toch alsnog zien? Ook al heb je headers in gebruik??
Het eerste argument (de to) kun je gewoon leeglaten, en de e-mail adressen in je BCC zetten in de headers.
dus
Ha ha die wist ik niet. Dankje wel hij doet het nu wel. Maar alleen staat er geen email-adres bij aan. Hoe kan ik dat oplossen?