Met php een php-bestand maken, die ook php code als inhoud moet hebben?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Xaboteur X

Xaboteur X

04/06/2012 23:10:20
Quote Anchor link
Hallo,

Hoe kan ik met php php-code webschrijven in een aangemaakt php-bestand?

Als ik dan dat nieuwe php-bestand in de browser open, moet die php-code natuurlijk werken.

Ik had in gedachte om telkens een template php-bestand aan te maken, waar ik dan tussen de inhoud-tags een aangepaste php-code insluit.

Hoe kan ik dit op een efficiëntie manier doen?

Gewoon alles als een string in dat bestand schrijven?
Gewijzigd op 04/06/2012 23:11:53 door Xaboteur X

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 09:09:47

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/06/2012 23:40:05
Quote Anchor link
ja... fopen en write enzo....

Albert de Wit

Albert de Wit

05/06/2012 08:44:02
Quote Anchor link
Waarom wil je zoiets hebben? Kun je een voorbeeld geven?

Xaboteur X

Xaboteur X

05/06/2012 18:59:04
Quote Anchor link
Wilde het gewoon eens testen.
Maar waar het echt nuttig voor is, ontgaat me toch even.
Voor gearchiveerde pagina's ofzo?

Wouter J

Wouter J

05/06/2012 19:08:48
Quote Anchor link
niet alles hoeft een nut te hebben. Dit is niet een feature die is ingebouwd om een nut te hebben, maar gewoon een mooie samenloop van omstandigheden.

Het framework FLOW3 maakt hier handig gebruik van. Dat opent eerst alle PHP bestanden, compiled ze tot 1 mooi PHP bestand die er goed uit ziet en dat wordt dan uitgevoerd.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.