meta search engine
jan jansen
04/01/2013 18:37:22Beste gebruikers van PHPhulp,
Ik ben momenteel bezig met het maken van een meta search engine website. Deze website zal databases van andere websites moeten doorzoeken en deze resultaten moeten tonen in een geordende tabel op mijn website. Misschien weten jullie een website waar duidelijk uitgelegd staat hoe je dit kunt realiseren.
Mvg,
Jan
Ik ben momenteel bezig met het maken van een meta search engine website. Deze website zal databases van andere websites moeten doorzoeken en deze resultaten moeten tonen in een geordende tabel op mijn website. Misschien weten jullie een website waar duidelijk uitgelegd staat hoe je dit kunt realiseren.
Mvg,
Jan
PHP hulp
28/11/2024 12:02:07jan jansen
04/01/2013 20:04:38Beste Aar,
Ik beschik over een redelijk kennis niveau. Mijn website moet dezelfde gedachten hebben als de website torrentz.eu, al zal mijn website geen torrent meta search engine worden. Deze website doorzoekt ook databases van andere websites zoals thepiratebay etc, en toont deze resultaten geordend in een tabel.
Mvg,
Jan
Ik beschik over een redelijk kennis niveau. Mijn website moet dezelfde gedachten hebben als de website torrentz.eu, al zal mijn website geen torrent meta search engine worden. Deze website doorzoekt ook databases van andere websites zoals thepiratebay etc, en toont deze resultaten geordend in een tabel.
Mvg,
Jan
Albert de Wit
04/01/2013 20:36:28Je kunt niet zomaar toegang tot iemand anders zijn database krijgen. Dat weet iedereen die een redelijk kennis niveau van PHP heeft. Wat wel kan is dat de andere sites een soort API maken van hun database. Of je moet zelf de eigenaar zijn van de site of je moet de eigenaar ervan contacteren.
Keizer Webdesign
04/01/2013 22:32:34Waar heeft uw site dan mee te maken: sport, downloading, economie, ...
Gewijzigd op 04/01/2013 22:36:15 door Keizer Webdesign