Metaforce - http://www.lukosite.nl/metaforce

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Luuk van Egeraat

Luuk van Egeraat

13/07/2007 21:35:00
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik heb voor mijn broer en zijn Counterstrike 6.1 clan een website gemaakt. (Ik ben ook een clan member). Nu wilde ik graag weten wat jullie ervan vinden.

URL: http://www.lukosite.nl/metaforce

Ltr,
Luko

PHP hulp

PHP hulp

18/11/2024 10:27:01

Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

13/07/2007 22:08:00
Quote Anchor link
ik vind het wel mooi :)

maar ik zie alleen het nut van dat kruisje dat heen en weer beweegt over zo'n link niet :P ik persoonlijk zou het dan laten oplichten oid ;)

M Ypma

M Ypma

13/07/2007 22:12:00
Quote Anchor link
erg leeg nog, en ik vind het trouwens erg storend dat je een uberlange laad intro hebt. Als ik dan de website zie vraag ik me af wat er zo lang moest laden...
laat men niet wachten maar geef ze meteen de pagina die ze willen zien.
Tevens is het ook erg jammer dat het logo rechtsboven constant blijft door animeren over het menu. doe dit 1 keer en laat het erbij, het leidt alleen maar af.

Raymond ---

Raymond ---

13/07/2007 22:12:00
Quote Anchor link
Een aantal dingen:

1. Voor een gaming site si het een goede site, hij hoeft neit strak en ik denk dat die clan leden wel van dit soort sites houden, het agat immers om de doelgroep, want persoonlijk vind ik de kleuren niet echt wat, maar ik hou rekening met de doelgroep.

2. Het bewegende logo is irriterend, maak hem stilstaand.

3. Zet de muziek standaard uit, of heel zacht, het is niet echt prettig als er ineens een of ander spannend muziekje door je boxen schalt.

Luuk van Egeraat

Luuk van Egeraat

13/07/2007 22:33:00
Quote Anchor link
wat hij load is vooral de muziek,
voor de rest zal ik het irriterende blur effect op het logo 1 keer laten doen.
Qua inhoud wat verbeteren, meer info erop bijvoorbeeld uislagen van wars.
maar dat ga ik morgen doen ^^
Zou dit het verbeteren?

Ltr,
Luko

- -

- -

13/07/2007 23:22:00
Quote Anchor link
Ja, alleen die muziek dus nog eraf of heel zacht :P

1337h4x0r

1337h4x0r

14/07/2007 05:15:00
Quote Anchor link
w00t, ik denk al!

Ik hoor in een keer door

" DPassion - Put Things Right "

drums! (Toen dacht ik, zal wel een remix zijn)

springt-ie over naar 't volgende nummer:

" Paul Elstak & Lenny Dee - Make it Fuckin' Louder "

Zijn die drums er nog steeds... Dus ik de website afsluiten, en inderdaad. De drums zijn weg =D

=P

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.