Metaforce - http://www.lukosite.nl/metaforce
Luuk van Egeraat
13/07/2007 21:35:00Hallo iedereen,
Ik heb voor mijn broer en zijn Counterstrike 6.1 clan een website gemaakt. (Ik ben ook een clan member). Nu wilde ik graag weten wat jullie ervan vinden.
URL: http://www.lukosite.nl/metaforce
Ltr,
Luko
Ik heb voor mijn broer en zijn Counterstrike 6.1 clan een website gemaakt. (Ik ben ook een clan member). Nu wilde ik graag weten wat jullie ervan vinden.
URL: http://www.lukosite.nl/metaforce
Ltr,
Luko
PHP hulp
18/11/2024 10:27:01Leroy Boerefijn
13/07/2007 22:08:00ik vind het wel mooi :)
maar ik zie alleen het nut van dat kruisje dat heen en weer beweegt over zo'n link niet :P ik persoonlijk zou het dan laten oplichten oid ;)
maar ik zie alleen het nut van dat kruisje dat heen en weer beweegt over zo'n link niet :P ik persoonlijk zou het dan laten oplichten oid ;)
M Ypma
13/07/2007 22:12:00erg leeg nog, en ik vind het trouwens erg storend dat je een uberlange laad intro hebt. Als ik dan de website zie vraag ik me af wat er zo lang moest laden...
laat men niet wachten maar geef ze meteen de pagina die ze willen zien.
Tevens is het ook erg jammer dat het logo rechtsboven constant blijft door animeren over het menu. doe dit 1 keer en laat het erbij, het leidt alleen maar af.
laat men niet wachten maar geef ze meteen de pagina die ze willen zien.
Tevens is het ook erg jammer dat het logo rechtsboven constant blijft door animeren over het menu. doe dit 1 keer en laat het erbij, het leidt alleen maar af.
Raymond ---
13/07/2007 22:12:00Een aantal dingen:
1. Voor een gaming site si het een goede site, hij hoeft neit strak en ik denk dat die clan leden wel van dit soort sites houden, het agat immers om de doelgroep, want persoonlijk vind ik de kleuren niet echt wat, maar ik hou rekening met de doelgroep.
2. Het bewegende logo is irriterend, maak hem stilstaand.
3. Zet de muziek standaard uit, of heel zacht, het is niet echt prettig als er ineens een of ander spannend muziekje door je boxen schalt.
1. Voor een gaming site si het een goede site, hij hoeft neit strak en ik denk dat die clan leden wel van dit soort sites houden, het agat immers om de doelgroep, want persoonlijk vind ik de kleuren niet echt wat, maar ik hou rekening met de doelgroep.
2. Het bewegende logo is irriterend, maak hem stilstaand.
3. Zet de muziek standaard uit, of heel zacht, het is niet echt prettig als er ineens een of ander spannend muziekje door je boxen schalt.
Luuk van Egeraat
13/07/2007 22:33:00wat hij load is vooral de muziek,
voor de rest zal ik het irriterende blur effect op het logo 1 keer laten doen.
Qua inhoud wat verbeteren, meer info erop bijvoorbeeld uislagen van wars.
maar dat ga ik morgen doen ^^
Zou dit het verbeteren?
Ltr,
Luko
voor de rest zal ik het irriterende blur effect op het logo 1 keer laten doen.
Qua inhoud wat verbeteren, meer info erop bijvoorbeeld uislagen van wars.
maar dat ga ik morgen doen ^^
Zou dit het verbeteren?
Ltr,
Luko
- -
13/07/2007 23:22:001337h4x0r
14/07/2007 05:15:00w00t, ik denk al!
Ik hoor in een keer door
" DPassion - Put Things Right "
drums! (Toen dacht ik, zal wel een remix zijn)
springt-ie over naar 't volgende nummer:
" Paul Elstak & Lenny Dee - Make it Fuckin' Louder "
Zijn die drums er nog steeds... Dus ik de website afsluiten, en inderdaad. De drums zijn weg =D
=P
Ik hoor in een keer door
" DPassion - Put Things Right "
drums! (Toen dacht ik, zal wel een remix zijn)
springt-ie over naar 't volgende nummer:
" Paul Elstak & Lenny Dee - Make it Fuckin' Louder "
Zijn die drums er nog steeds... Dus ik de website afsluiten, en inderdaad. De drums zijn weg =D
=P