Mijn account - wazig probleem..?

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Rob

Rob

23/06/2006 20:30:00
Anchor link
YESSS!! Ik ben er weer op!
pfwhoei..... Stukken beter :)

PHP hulp

PHP hulp

17/11/2024 12:49:08

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

23/06/2006 20:36:00
Anchor link
Adem in, adem uit..

Ik heb zojuist even getest, en ben tot de conclusie gekomen dat er op dit moment enkele situaties kunnen voordoen;

1) Het is onze schuld, mijn random 'user verwijder script' heeft willekeurig een aantal mensen verwijderd uit de database. Puur en alleen omdat ik het leuk vond.

2) De database vond jou niet lieft en accepteerd alleen jou account niet meer.

3) Iemand wou graag jou account hebben en besloot daarom PHPHulp te hacken.

4) Het is niet onze schuld, u gaat niet door naar start en ontvangt geen 20.000€.

Ik gok op de laatste... Het versturen van een 'wachtwoord vergeten'-email werkt gewoon, jou account bestaat gewoon en waarschijnlijk ben je je wachtwoord vergeten, heb je die toevallig een keer aangepast en worden die mailtjes wel verstuurd maar komen ze niet door je spamfilter.

Hou er rekening mee... als je een emailadres opgeeft moet je wel je gmail adres opgeven, en daar zul je die email dus ook op krijgen.

p.s. Als je de humor van dit bericht niet inziet, jammer...

Leo

Leo

23/06/2006 21:25:00
Anchor link
Arjan:
2) De database vond jou niet lieft en accepteerd alleen jou account niet meer.

lol ^^

Rob

Rob

23/06/2006 21:52:00
Anchor link
Haha :-) Ik kan er wel om lachen.. Sorry dat ik al die heibel schopte... Ik had alleen mijn account verkeerd ingetypd... Ik bedoel, eigenlijk kwam het regel nummer 2: De database vond jou niet lieft en accepteerd alleen jou account niet meer. :-( wel jammer... Maar regel 4 gaat niet in, want ik heb 20.000 euro gekregen, en daarmee heb ik de database omgekocht om mij toch wél lief te vinden. :-) Dus alles werkt weer!

Rob Quist

Rob Quist

01/12/2011 00:59:26
Anchor link
hoe de f....
Zou ik mijn bericht kunnen aanpassen dat ik even mn mailadresjes eruit haal? :)

Niels K

Niels K

01/12/2011 10:36:15
Anchor link
Hoi Rob,

Ik heb de adressen verwijderd. Overigens is het verstandiger om dit soort vragen via een PM af te handelen. Nu is het topic weer omhoog geschoten en hebben mensen de adressen kunnen lezen.

Mvg,

Niels

Chris -

Chris -

01/12/2011 13:15:36
Anchor link
En aangezien dit opgelost is, kan dit worden gesloten

Pagina: « vorige 1 2

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.