Mijn account - wazig probleem..?
pfwhoei..... Stukken beter :)
Ik heb zojuist even getest, en ben tot de conclusie gekomen dat er op dit moment enkele situaties kunnen voordoen;
1) Het is onze schuld, mijn random 'user verwijder script' heeft willekeurig een aantal mensen verwijderd uit de database. Puur en alleen omdat ik het leuk vond.
2) De database vond jou niet lieft en accepteerd alleen jou account niet meer.
3) Iemand wou graag jou account hebben en besloot daarom PHPHulp te hacken.
4) Het is niet onze schuld, u gaat niet door naar start en ontvangt geen 20.000€.
Ik gok op de laatste... Het versturen van een 'wachtwoord vergeten'-email werkt gewoon, jou account bestaat gewoon en waarschijnlijk ben je je wachtwoord vergeten, heb je die toevallig een keer aangepast en worden die mailtjes wel verstuurd maar komen ze niet door je spamfilter.
Hou er rekening mee... als je een emailadres opgeeft moet je wel je gmail adres opgeven, en daar zul je die email dus ook op krijgen.
p.s. Als je de humor van dit bericht niet inziet, jammer...
Arjan:
2) De database vond jou niet lieft en accepteerd alleen jou account niet meer.
lol ^^
Haha :-) Ik kan er wel om lachen.. Sorry dat ik al die heibel schopte... Ik had alleen mijn account verkeerd ingetypd... Ik bedoel, eigenlijk kwam het regel nummer 2: De database vond jou niet lieft en accepteerd alleen jou account niet meer. :-( wel jammer... Maar regel 4 gaat niet in, want ik heb 20.000 euro gekregen, en daarmee heb ik de database omgekocht om mij toch wél lief te vinden. :-) Dus alles werkt weer!
Zou ik mijn bericht kunnen aanpassen dat ik even mn mailadresjes eruit haal? :)
Ik heb de adressen verwijderd. Overigens is het verstandiger om dit soort vragen via een PM af te handelen. Nu is het topic weer omhoog geschoten en hebben mensen de adressen kunnen lezen.
Mvg,
Niels
En aangezien dit opgelost is, kan dit worden gesloten