Mijn clubbie online
Ik heb (nu al een tijdje) mijn website draaien van mijn voetbalclubbie. Kijk es ff en zeg wat je ervan vindt:
Op 1024*768 in Mozilla is de site te breed, ik hou niet van horizontaal scrollen.
De hyperlinks vallen bij mij gedeeltelijk buiten het groene blokje.
Hmm... Parse error: parse error in /home/httpd/html/www.phartog.nl/HTML/dindua/formulier/forms/process.php3 on line 4 op
Verder zie ik even zo snel niets...
Elwin Ik vind hem heel druk.
Even wat toevoegingen op Speesdude:
> In elk geval goed opweg, mijn complimenten. Ga zo door.
Er valt altijd wel wat te zeuren, dus hierbij:
> Hij is inderdaad druk, iets zegt me dat je het aantal links op 1 pagina moet onderverdelen, en het navigeren iets makkelijker moet maken. onderverdelen in secties bijvoorbeeld, in plaats van ALLE links onder elkaar.
> Het inkorten van onzinnige boodschappen:
>>
>>Het prikbord. Misschien heb je grootse plannen met je prikbord, maar ik vind het zoals het nu in je site zit redelijk brak.
>>Probeer die rechterbalk eens leeg te maken. Als je het nieuws op je eerste pagina doet, hebben mensen ook iets om te lezen en meer dan een onschep plaatje van het logo van een voetbalvereniging. Het wordt redelijk weggedoezeld en niet beter van een schollend vakje.
>De borders die je gebruikt in je tabellen vind ik niet iets toevoegen, het maakt het druk en is niet mooi.
> Onduidelijke navigatie:
>>agenda en toernooien, kan je daar niet één duidelijke pagina van maken?
>> De links bovenaan ogen heel duidelijk, maar het lijkt alsof de sites van anderen belanrijker zijn dan de eigen site.
> Kleuren
oranje en lichtgroen vind ik niet de beste combinatie die je kan verzinnen, het is redelijk onrustig en doet rommelig aan.
Ga zo door,
Arend Zeg dan niets ;)
Wat ik zeg.. :D
Goed op weg! Ga zo door!
Elwin
Ik vind het menu aan de rechterkant te lang. Beter is het om het te verdelen in een sub-menu.
Verder vind ik het een echt voorbeeld van een met liefde gemaakte clubsite. Hij is erg uitgebreid en je kunt er van alles vinden over de club.
De site van jullie vrouwenelftal zal ik linken op http://www.vrouwenvoetbal.nl, maar dat even terzijde !!! De site is inderdaad aan de drukke kant.
Op 1024*768 in Mozilla is de site te breed, ik hou niet van horizontaal scrollen.
De hyperlinks vallen bij mij gedeeltelijk buiten het groene blokje.
Hmm... Parse error: parse error in /home/httpd/html/www.phartog.nl/HTML/dindua/formulier/forms/process.php3 on line 4 op
Verder zie ik even zo snel niets...
Elwin
Idem voor mij :P
Er valt altijd wel wat te zeuren, dus hierbij:
> Hij is inderdaad druk, iets zegt me dat je het aantal links op 1 pagina moet onderverdelen, en het navigeren iets makkelijker moet maken. onderverdelen in secties bijvoorbeeld, in plaats van ALLE links onder elkaar.
> Het inkorten van onzinnige boodschappen:
>>
Quote:
Temperatuur
Lokale Temperatuur:
2 graden Celsius.
Lokale Temperatuur:
2 graden Celsius.
>>Het prikbord. Misschien heb je grootse plannen met je prikbord, maar ik vind het zoals het nu in je site zit redelijk brak.
>>Probeer die rechterbalk eens leeg te maken. Als je het nieuws op je eerste pagina doet, hebben mensen ook iets om te lezen en meer dan een onschep plaatje van het logo van een voetbalvereniging. Het wordt redelijk weggedoezeld en niet beter van een schollend vakje.
>De borders die je gebruikt in je tabellen vind ik niet iets toevoegen, het maakt het druk en is niet mooi.
> Onduidelijke navigatie:
>>agenda en toernooien, kan je daar niet één duidelijke pagina van maken?
>> De links bovenaan ogen heel duidelijk, maar het lijkt alsof de sites van anderen belanrijker zijn dan de eigen site.
> Kleuren
oranje en lichtgroen vind ik niet de beste combinatie die je kan verzinnen, het is redelijk onrustig en doet rommelig aan.
Ga zo door,
Arend
Quote:
Wat ik zeg.. :D
Goed op weg! Ga zo door!
Elwin
Ik vind het menu aan de rechterkant te lang. Beter is het om het te verdelen in een sub-menu.
Verder vind ik het een echt voorbeeld van een met liefde gemaakte clubsite. Hij is erg uitgebreid en je kunt er van alles vinden over de club.
De site van jullie vrouwenelftal zal ik linken op http://www.vrouwenvoetbal.nl, maar dat even terzijde !!!
Gewijzigd op 28/01/2004 23:08:00 door Mirjam