Mijn database doet vreemd...
Joshua
08/01/2008 22:14:00...denk ik.
Het zit namelijk zo. Ik had een goedwerkende code die int's uit mijn database haalde. En opeens geeft hij niks meer weer. Terwijl ik naar mijn weten niet eens naar de code heb durven kijken sinds ik hem aan de praat heb gekregen.
Ter controle heb ik een simpelere code gemaakt om te kijken of het aan de wat ingewikkeldere code lag, maar ook de simpele code:
Hij geeft geen errors of iets dergelijks maar laat ook geen waardes zien. En ik heb toch echt de standaardwaarde van een herenfiets op 6 gezet.
Misschien is mijn database verkeer limiet overschreden? ...denk het haast niet...
Het zit namelijk zo. Ik had een goedwerkende code die int's uit mijn database haalde. En opeens geeft hij niks meer weer. Terwijl ik naar mijn weten niet eens naar de code heb durven kijken sinds ik hem aan de praat heb gekregen.
Ter controle heb ik een simpelere code gemaakt om te kijken of het aan de wat ingewikkeldere code lag, maar ook de simpele code:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
session_start();
ini_set('display_errors',1);
error_reporting(E_ALL);
mysql_connect("localhost","Mehlkraut") or die ("Error connecting: ".mysql_error());
mysql_select_db("mehlkraut_nl_db") or die ("Error selecting: ".mysql_error());
$sql = mysql_query("SELECT herenfietsen FROM prijzen") or die ("Error retrieving data: ".mysql_error());
$rowdetail = mysql_fetch_array($sql);
echo 'herenfietsprijs:' .$rowdetail['herenfietsen']. '<br/><br/>';
?>
session_start();
ini_set('display_errors',1);
error_reporting(E_ALL);
mysql_connect("localhost","Mehlkraut") or die ("Error connecting: ".mysql_error());
mysql_select_db("mehlkraut_nl_db") or die ("Error selecting: ".mysql_error());
$sql = mysql_query("SELECT herenfietsen FROM prijzen") or die ("Error retrieving data: ".mysql_error());
$rowdetail = mysql_fetch_array($sql);
echo 'herenfietsprijs:' .$rowdetail['herenfietsen']. '<br/><br/>';
?>
Hij geeft geen errors of iets dergelijks maar laat ook geen waardes zien. En ik heb toch echt de standaardwaarde van een herenfiets op 6 gezet.
Misschien is mijn database verkeer limiet overschreden? ...denk het haast niet...
PHP hulp
25/12/2024 21:21:38Winston Smith
08/01/2008 22:26:00Jan Koehoorn
08/01/2008 22:28:00Eerst maar eens:
boven je script.
boven je script.