Mijn design site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jelmer

jelmer

23/12/2007 18:33:00
Quote Anchor link
Ik wil graag wat meningen over mijn site:
http://www.jongste.org/jongste
registreer alleen wel even! Dan kan je het profiel gedeelte ook zien. Forum is wel leuk maar dat is gewoon phpBB... Maar ik wil weer een nieuw project starten (staat op het forum meer informatie over). Graag jullie meningen en tips!

EDIT:
hier zijn de login gegevensL
is gedaan.
inlognaam: phphulp
pass: phphulp

alleen registreer voor een eigen account met een werkend email adres, dan kun je de admin opties bekijken zoals, profielen bewerken / mailtjes sturen / nieuws aanmaken/wijzigen

Dankjulliewel!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 16:01:39

Joren de Wit

Joren de Wit

23/12/2007 18:35:00
Quote Anchor link
Quote:
registreer alleen wel even!
Maak even een phphulp accountje aan?

ps. Hij valideert niet echt lekker...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

Jelmer

jelmer

23/12/2007 18:39:00
Quote Anchor link
is gedaan.
inlognaam: phphulp
pass: phphulp

alleen registreer voor een eigen account met een werkend email adres, dan kun je de admin opties bekijken zoals, profielen bewerken / mailtjes sturen / nieuws aanmaken/wijzigen

EDIT:
@ Blanche;
klopt, krijg hem nooit door validator heen, hij zegt zelfs dat het DOCtype verkeerd is, terwijl hij wel goed behoort te zijn. Maar hij doet het in IE en FF...
Opera en NetScape nog niet geprobeerd. Behoort geen fouten te geven neem ik aan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jelmer

Kwastie

Kwastie

23/12/2007 18:46:00
Quote Anchor link
http://www.jongste.org/jongste/beveiligd/ingelogd.php leuke error (als je op inloggen druk en dan niets invult) dit script toevallig gebruikt: http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/588/ ?

Edit: naardat ik op "Inloggen" heb gedrukt zonder iets in te vullen staat er op iedere pagina een error ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kwastie

Jelmer

jelmer

23/12/2007 18:59:00
Quote Anchor link
Kwastie schreef op 23.12.2007 18:46:
http://www.jongste.org/jongste/beveiligd/ingelogd.php leuke error (als je op inloggen druk en dan niets invult) dit script toevallig gebruikt: http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/588/ ?

Edit: naardat ik op "Inloggen" heb gedrukt zonder iets in te vullen staat er op iedere pagina een error ;)

Grappig, die foutmelding had hij eerst niet... zal er in de vakantie even naar kijken.. ojah, klopt dat inlogsysteem heb ik gebruikt... alleen zeer uitgebreid van wat het was. Het is nog niet klaar want er komt een ander forum (ik haat namelijk het phpBB forum) waarmee je hetzelfde profiel kan gebruiken xD
Kijk voor dit project maar op het forum.

PS. Hoe wist je dat ik dat loginsysteem als basis had gebruikt?

Roeltje M

Roeltje M

23/12/2007 19:00:00
Quote Anchor link
Ik heb zelf ook een design website, en ik zal als ik jou was de website iets aantrekkelijker maken.. Layout moet iets meer van computers/webdesign af hebben vind ik zelf. Kijk maar of je iets met deze tip doet. .Meer tips? PM :)

Orhan T

Orhan T

23/12/2007 19:00:00
Quote Anchor link
Ik vind het erg netjes :)

Jelmer

jelmer

23/12/2007 19:03:00
Quote Anchor link
@ roel, over het uiterlijk heb je gelijk xD aleen dat is mijn smaak. Ik zal er nog wel wat aan toe passen alleen ik wil graag een overzichtelijke site hebben.

@ Orhan, dankjewel!

Kwastie

Kwastie

23/12/2007 19:06:00
Quote Anchor link
@jelmer
even de error message gegoogled
maar verder mooie site hoor (Y)
Je hebt trouwens leuke benamingen van scriptjes :)
/menu/lol.php
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kwastie

Niek Weevers

Niek Weevers

23/12/2007 20:48:00
Quote Anchor link
Heb je die foto's bovenin zelf gemaakt? Mooie foto's.
Ik zou op de home sowieso een titel bovenin zetten. Zoiets als 'laatste nieuws'.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/12/2007 20:51:00
Quote Anchor link
Ja zoals reeds gezegd, je site valideert niet. En dat je anno 2007 (bijna 2008) nog met tabellen werkt is opmerkelijk.

Qua eerste indruk vind ik het ontwerp wel mooi, maar de letters hebben te weinig contrast met de achtergrond.

Jens V

Jens V

23/12/2007 21:46:00
Quote Anchor link
Mooie layout van de site, maar ik raad je wel aan dat je die smilies uit je nieuws systeem haalt. Komt niet echt professioneel over.
In een reactie systeem of bij comments mogen smilies er echter wel in.

Mvg,
Jens

Orhan T

Orhan T

23/12/2007 22:13:00
Quote Anchor link
@jelmer,

je had ooit gepost bij het login systeem van Peter dat je bijna alle bugs eruit had. Kan je misschien deze scripts naar me toe verzenden :)

Jelmer

jelmer

24/12/2007 11:20:00
Quote Anchor link
Kwastie schreef op 23.12.2007 19:06:
@jelmer
even de error message gegoogled
maar verder mooie site hoor (Y)
Je hebt trouwens leuke benamingen van scriptjes :)
/menu/lol.php

haha ja klopt, alleen hoe kan jij dat weten want die include ik alleen maar.. dus dat kan je niet vanuit de bron code bekijken.... heb je ietsm et injecties gedaan ofzo, want daar is mijn script nog niet tegen bestend.

24/12/2007 13:13:00
Quote Anchor link
Quote:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.jongste.org niet vinden.

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

24/12/2007 13:38:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 24.12.2007 13:13:
Quote:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.jongste.org niet vinden.

same

Robert Deiman

Robert Deiman

24/12/2007 13:39:00

24/12/2007 13:41:00
Quote Anchor link
Geen verschil Robert

- -

- -

24/12/2007 13:59:00
Quote Anchor link
Ik kan hem ook niet meer vinden :)

24/12/2007 15:38:00
Quote Anchor link
Je kan alleen je eigen profiel pagina bekijken.
Je profiel pagina is vatbaar voor XSS. Als je nu inlogd als phphulp en naar je profiel pagina gaat merk je het vanzelf.

Ah je Leden pagina is ook vatbaar voor XSS (klik).

Oplossing gooi over alle waardes htmlentities()
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Jelmer

jelmer

25/12/2007 02:23:00
Quote Anchor link
site is weer online!

@Webmakerij, ik heb je een pm gestuurd, want ik heb geen flauw idee wat XSS is. Dankje dat je het toch even meld. Dit is trouwens de eerste keer dat ik dit zie :(

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.