Mijn design site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jelmer

jelmer

23/12/2007 18:33:00
Quote Anchor link
Ik wil graag wat meningen over mijn site:
http://www.jongste.org/jongste
registreer alleen wel even! Dan kan je het profiel gedeelte ook zien. Forum is wel leuk maar dat is gewoon phpBB... Maar ik wil weer een nieuw project starten (staat op het forum meer informatie over). Graag jullie meningen en tips!

EDIT:
hier zijn de login gegevensL
is gedaan.
inlognaam: phphulp
pass: phphulp

alleen registreer voor een eigen account met een werkend email adres, dan kun je de admin opties bekijken zoals, profielen bewerken / mailtjes sturen / nieuws aanmaken/wijzigen

Dankjulliewel!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 06:07:57

Joren de Wit

Joren de Wit

23/12/2007 18:35:00
Quote Anchor link
Quote:
registreer alleen wel even!
Maak even een phphulp accountje aan?

ps. Hij valideert niet echt lekker...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

Jelmer

jelmer

23/12/2007 18:39:00
Quote Anchor link
is gedaan.
inlognaam: phphulp
pass: phphulp

alleen registreer voor een eigen account met een werkend email adres, dan kun je de admin opties bekijken zoals, profielen bewerken / mailtjes sturen / nieuws aanmaken/wijzigen

EDIT:
@ Blanche;
klopt, krijg hem nooit door validator heen, hij zegt zelfs dat het DOCtype verkeerd is, terwijl hij wel goed behoort te zijn. Maar hij doet het in IE en FF...
Opera en NetScape nog niet geprobeerd. Behoort geen fouten te geven neem ik aan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jelmer

Kwastie

Kwastie

23/12/2007 18:46:00
Quote Anchor link
http://www.jongste.org/jongste/beveiligd/ingelogd.php leuke error (als je op inloggen druk en dan niets invult) dit script toevallig gebruikt: http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/588/ ?

Edit: naardat ik op "Inloggen" heb gedrukt zonder iets in te vullen staat er op iedere pagina een error ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kwastie

Jelmer

jelmer

23/12/2007 18:59:00
Quote Anchor link
Kwastie schreef op 23.12.2007 18:46:
http://www.jongste.org/jongste/beveiligd/ingelogd.php leuke error (als je op inloggen druk en dan niets invult) dit script toevallig gebruikt: http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/588/ ?

Edit: naardat ik op "Inloggen" heb gedrukt zonder iets in te vullen staat er op iedere pagina een error ;)

Grappig, die foutmelding had hij eerst niet... zal er in de vakantie even naar kijken.. ojah, klopt dat inlogsysteem heb ik gebruikt... alleen zeer uitgebreid van wat het was. Het is nog niet klaar want er komt een ander forum (ik haat namelijk het phpBB forum) waarmee je hetzelfde profiel kan gebruiken xD
Kijk voor dit project maar op het forum.

PS. Hoe wist je dat ik dat loginsysteem als basis had gebruikt?

Roeltje M

Roeltje M

23/12/2007 19:00:00
Quote Anchor link
Ik heb zelf ook een design website, en ik zal als ik jou was de website iets aantrekkelijker maken.. Layout moet iets meer van computers/webdesign af hebben vind ik zelf. Kijk maar of je iets met deze tip doet. .Meer tips? PM :)

Orhan T

Orhan T

23/12/2007 19:00:00
Quote Anchor link
Ik vind het erg netjes :)

Jelmer

jelmer

23/12/2007 19:03:00
Quote Anchor link
@ roel, over het uiterlijk heb je gelijk xD aleen dat is mijn smaak. Ik zal er nog wel wat aan toe passen alleen ik wil graag een overzichtelijke site hebben.

@ Orhan, dankjewel!

Kwastie

Kwastie

23/12/2007 19:06:00
Quote Anchor link
@jelmer
even de error message gegoogled
maar verder mooie site hoor (Y)
Je hebt trouwens leuke benamingen van scriptjes :)
/menu/lol.php
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kwastie

Niek Weevers

Niek Weevers

23/12/2007 20:48:00
Quote Anchor link
Heb je die foto's bovenin zelf gemaakt? Mooie foto's.
Ik zou op de home sowieso een titel bovenin zetten. Zoiets als 'laatste nieuws'.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/12/2007 20:51:00
Quote Anchor link
Ja zoals reeds gezegd, je site valideert niet. En dat je anno 2007 (bijna 2008) nog met tabellen werkt is opmerkelijk.

Qua eerste indruk vind ik het ontwerp wel mooi, maar de letters hebben te weinig contrast met de achtergrond.

Jens V

Jens V

23/12/2007 21:46:00
Quote Anchor link
Mooie layout van de site, maar ik raad je wel aan dat je die smilies uit je nieuws systeem haalt. Komt niet echt professioneel over.
In een reactie systeem of bij comments mogen smilies er echter wel in.

Mvg,
Jens

Orhan T

Orhan T

23/12/2007 22:13:00
Quote Anchor link
@jelmer,

je had ooit gepost bij het login systeem van Peter dat je bijna alle bugs eruit had. Kan je misschien deze scripts naar me toe verzenden :)

Jelmer

jelmer

24/12/2007 11:20:00
Quote Anchor link
Kwastie schreef op 23.12.2007 19:06:
@jelmer
even de error message gegoogled
maar verder mooie site hoor (Y)
Je hebt trouwens leuke benamingen van scriptjes :)
/menu/lol.php

haha ja klopt, alleen hoe kan jij dat weten want die include ik alleen maar.. dus dat kan je niet vanuit de bron code bekijken.... heb je ietsm et injecties gedaan ofzo, want daar is mijn script nog niet tegen bestend.

24/12/2007 13:13:00
Quote Anchor link
Quote:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.jongste.org niet vinden.

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

24/12/2007 13:38:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 24.12.2007 13:13:
Quote:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.jongste.org niet vinden.

same

Robert Deiman

Robert Deiman

24/12/2007 13:39:00

24/12/2007 13:41:00
Quote Anchor link
Geen verschil Robert

- -

- -

24/12/2007 13:59:00
Quote Anchor link
Ik kan hem ook niet meer vinden :)

24/12/2007 15:38:00
Quote Anchor link
Je kan alleen je eigen profiel pagina bekijken.
Je profiel pagina is vatbaar voor XSS. Als je nu inlogd als phphulp en naar je profiel pagina gaat merk je het vanzelf.

Ah je Leden pagina is ook vatbaar voor XSS (klik).

Oplossing gooi over alle waardes htmlentities()
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Jelmer

jelmer

25/12/2007 02:23:00
Quote Anchor link
site is weer online!

@Webmakerij, ik heb je een pm gestuurd, want ik heb geen flauw idee wat XSS is. Dankje dat je het toch even meld. Dit is trouwens de eerste keer dat ik dit zie :(

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.