mijn eerste website
ik heb voor mijn broers een website gemaakt.
mijn allereerste website,met word in mekaargezet.
aangezien ik nul komma nul verstand heb van website building ben ik toch benieuwd naar jullie mening.
alle kritiek is welkom,zodat ik deze kan gebruiken .
www.ttkclan.glow.nl
Gewijzigd op 17/04/2005 09:07:00 door Harry
Ten tweede: Er is geen layout, het lijkt nergens op (nofi ;))
Tsja, en toen vond ik het wel ff genoeg, zat werk voor je , nu al ;)
je formulieren werken niet lekker..
elke pagina heeft een nieuw layout waardoor je site heel onverzichtelijk wordt...
verder is het als het je eerste website is vind ik hem niet heel slecht ofzo..
maar het kan idd veel beter..
dit is wel leuk maar leuk voor kleine kindjes ofzo met tijd teveel.. (mijn mening)
En uiteraard staan er ook wel wat typos op, dus je zal nog werk hebben om ze te verbeteren... Nog veel succes ;)
Die iframes zijn irritant op sommige pagina's zie ik er all drie op een rij en als je wil scrollen dan is dat afwisselen erg irritant.
2. Niet echt mooie opmaak en erg simpel.
3. slordige indeling
verder moet je mooie plaatjes hebben bijvoorbeeld versierde buttons en elke pagina moet de zelfde layout hebben. Het moet heel netjes en simpel blijven net zoals bij php hulp.
Maar mijn eerste site zag er ook zo uit.... dus komt wel goed.
Succes!
groetjes
Don Diego!
Gewijzigd op 19/12/2004 08:47:00 door The Don
an ja de scrollbalken stoort mij ook wel ,maar daar weet ik zo 123 geen oplossing voor.
bedankt jongens
en maak er wat meer beweging in, in het menu ofzow kan makkelijk emt een onmouseover...
Maar het is goed genoeg voor een eerste poging. *Ik zou (veel) minder animatie erin.
*Ook een vaste layout is denk ik beter. (TIP: Werk met CSS, dan heb je al een veel vastere layout).
*Het menu valt een beetje weg. Hier kan je denk ik beter "knoppen" van maken.
*De achtergrond kleur zou ik houden want dat past denk ik wel goed bij het thema
*Op sommige pagina's werk je met bruin -> vindt ik wel mooi, zou ik als vast element houden
Suc6 met je loopbaan als Webdesigner
En eh, de jouwe vind ik 100X beter ;o)
Tip 1.
HTML leren en met een HTML editor werken en niet Word.
Hou je dan ook onmiddelijk aan de webstandaarden zo dat je website in haast elke browser er goed uitziet.
Tip2
De rest is al gezegt...
Succes!
:o)
ik schrijf al mijn websites in notepad2....
Eum .. heel standaard probeer wat meer foto's en kleuren te gebruiken
Quote:
This page is not Valid HTML 4.01 Transitional!
Errors: 71
Errors: 71
maar eigelijk helemaal niet heel slecht voor een eerste, maar je moet nog héél véél leren :O
het is voor mijn ook een nieuwe uitdaing,en een nieuwe weg die ik in ga .
en door de opbouwende kritiek leer ik ook veel :))
Om te komen tot een eigen layout kun je het beste even wat site's bijlangs gaan, en kijken wat je aan die site's mooi vindt (kleuren, indeling, grote en style van lettertype's). Je kunt vervolgens als wat je mooi vindt in je eigen layout verwerken.
Jelmer
maar de layout mag wel wat anders doe dat glow gedoe op de achter grond maar weg is een beetje irri maar voor de rest een leuke site
Niet zo mooi maar toch heeeeeel knap voor de eerst keer vind ik
daar was ik weer ik heb me al een klein beetje verdiept in html, (wel lastig hoor)
ik heb de site enigsinds veranderd.
en ik moet eigelijk zelf bekennen ,dat het er wel wat beter uitziet ,dacht ik.
ben benieuwd wat jullie er van vinden.
groeten harry
waar is de website ? Enige dat ik zie is brandende tekst, en een ronddraaiende tekst... Kvind geen enter knop ;)
maar ik bekijk de site op een resolutie van 1152 bij 864.
mischien dat het daar aan ligt.
maar ik heb ff de enter link iets hoger gezet,nu moet hij toch echt te zien zijn.
Vind het wel een knappe site, de rollovers zijn wel leuk etc :) Blijven oefenen en je komt er nog ;)
ik wel niuewe website geùmakt