mijn eerste website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Harry

harry

18/12/2004 22:37:00
Quote Anchor link
hallo
ik heb voor mijn broers een website gemaakt.
mijn allereerste website,met word in mekaargezet.
aangezien ik nul komma nul verstand heb van website building ben ik toch benieuwd naar jullie mening.

alle kritiek is welkom,zodat ik deze kan gebruiken .
www.ttkclan.glow.nl
Gewijzigd op 17/04/2005 09:07:00 door Harry

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 17:52:53

Mitch X

Mitch X

18/12/2004 23:09:00
Quote Anchor link
Allereerst : De best bekeken resolutie slaat nergens op, de meesten gebruiken 1024x768 of 1280x1024.

Ten tweede: Er is geen layout, het lijkt nergens op (nofi ;))

Tsja, en toen vond ik het wel ff genoeg, zat werk voor je , nu al ;)

Marijn

Marijn

18/12/2004 23:28:00
Quote Anchor link
ik heb even iets verder gekeken..
je formulieren werken niet lekker..
elke pagina heeft een nieuw layout waardoor je site heel onverzichtelijk wordt...
verder is het als het je eerste website is vind ik hem niet heel slecht ofzo..
maar het kan idd veel beter..
dit is wel leuk maar leuk voor kleine kindjes ofzo met tijd teveel.. (mijn mening)

Alfred -

Alfred -

18/12/2004 23:41:00
Quote Anchor link
Om eerste website te zijn, vind ik dat deze er toch wel door kan.... Doch het muziekje irriteert mij ;)
En uiteraard staan er ook wel wat typos op, dus je zal nog werk hebben om ze te verbeteren... Nog veel succes ;)

The Don

The Don

19/12/2004 08:47:00
Quote Anchor link
Voor een eerste website is het goed maar even wat punten waar je op moet letten.

Die iframes zijn irritant op sommige pagina's zie ik er all drie op een rij en als je wil scrollen dan is dat afwisselen erg irritant.

2. Niet echt mooie opmaak en erg simpel.
3. slordige indeling

verder moet je mooie plaatjes hebben bijvoorbeeld versierde buttons en elke pagina moet de zelfde layout hebben. Het moet heel netjes en simpel blijven net zoals bij php hulp.

Maar mijn eerste site zag er ook zo uit.... dus komt wel goed.

Succes!

groetjes
Don Diego!
Gewijzigd op 19/12/2004 08:47:00 door The Don

Harry

harry

19/12/2004 09:44:00
Quote Anchor link
ik ben al bezig met een nieuwe versie hiervan dus ik zal zekers op deze punten letten.

an ja de scrollbalken stoort mij ook wel ,maar daar weet ik zo 123 geen oplossing voor.

bedankt jongens

Niek s

niek s

19/12/2004 09:55:00
Quote Anchor link
beetje zwart en eentonig vind ik het...
en maak er wat meer beweging in, in het menu ofzow kan makkelijk emt een onmouseover...

19/12/2004 10:32:00
Quote Anchor link
Het lijkt wel een beetje op mijn eerste website. En die van vele andere mensen die ik ken. :-)
Maar het is goed genoeg voor een eerste poging. *Ik zou (veel) minder animatie erin.
*Ook een vaste layout is denk ik beter. (TIP: Werk met CSS, dan heb je al een veel vastere layout).
*Het menu valt een beetje weg. Hier kan je denk ik beter "knoppen" van maken.
*De achtergrond kleur zou ik houden want dat past denk ik wel goed bij het thema
*Op sommige pagina's werk je met bruin -> vindt ik wel mooi, zou ik als vast element houden
Suc6 met je loopbaan als Webdesigner

Ro-G :o)

Ro-G :o)

19/12/2004 10:54:00
Quote Anchor link
Mijn eerste site had ik ook gemaakt in WORD :oD
En eh, de jouwe vind ik 100X beter ;o)

Tip 1.

HTML leren en met een HTML editor werken en niet Word.
Hou je dan ook onmiddelijk aan de webstandaarden zo dat je website in haast elke browser er goed uitziet.

Tip2

De rest is al gezegt...

Succes!

:o)

Niek s

niek s

19/12/2004 11:13:00
Quote Anchor link
ik schrijf al mijn websites in notepad2....

Bram Z

Bram Z

19/12/2004 11:48:00
Quote Anchor link
Eum .. heel standaard probeer wat meer foto's en kleuren te gebruiken

Bo az

Bo az

19/12/2004 13:23:00
Quote Anchor link
HTML leren is wel handig ;)

Quote:
This page is not Valid HTML 4.01 Transitional!
Errors: 71

maar eigelijk helemaal niet heel slecht voor een eerste, maar je moet nog héél véél leren :O

Harry

harry

19/12/2004 13:51:00
Quote Anchor link
ik moet inderdaad nog veel leren ,dat had ik al gemerkt toen ik bezig was met de site.

het is voor mijn ook een nieuwe uitdaing,en een nieuwe weg die ik in ga .

en door de opbouwende kritiek leer ik ook veel :))

Baken

Baken

19/12/2004 14:13:00
Quote Anchor link
Heel goed, elke dag beter :-)

Om te komen tot een eigen layout kun je het beste even wat site's bijlangs gaan, en kijken wat je aan die site's mooi vindt (kleuren, indeling, grote en style van lettertype's). Je kunt vervolgens als wat je mooi vindt in je eigen layout verwerken.

Jelmer

Han eev

Han eev

19/12/2004 15:25:00
Quote Anchor link
de opbouw is leuk!!!
maar de layout mag wel wat anders doe dat glow gedoe op de achter grond maar weg is een beetje irri maar voor de rest een leuke site

Woopie100

Woopie100

19/12/2004 17:00:00
Quote Anchor link
Niet zo mooi maar toch heeeeeel knap voor de eerst keer vind ik

Harry

harry

17/01/2005 20:22:00
Quote Anchor link
hallo
daar was ik weer ik heb me al een klein beetje verdiept in html, (wel lastig hoor)
ik heb de site enigsinds veranderd.
en ik moet eigelijk zelf bekennen ,dat het er wel wat beter uitziet ,dacht ik.

ben benieuwd wat jullie er van vinden.

groeten harry

Alfred -

Alfred -

17/01/2005 20:36:00
Quote Anchor link
waar is de website ? Enige dat ik zie is brandende tekst, en een ronddraaiende tekst... Kvind geen enter knop ;)

Harry

harry

17/01/2005 20:49:00
Quote Anchor link
waar dat aan licht weet ik niet
maar ik bekijk de site op een resolutie van 1152 bij 864.
mischien dat het daar aan ligt.
maar ik heb ff de enter link iets hoger gezet,nu moet hij toch echt te zien zijn.

Alfred -

Alfred -

17/01/2005 20:57:00
Quote Anchor link
Gevonden ^^
Vind het wel een knappe site, de rollovers zijn wel leuk etc :) Blijven oefenen en je komt er nog ;)

21/01/2005 16:01:00
Quote Anchor link
ik wel niuewe website geùmakt

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.