Mijn nieuwe website
Ik heb een nieuwe website (mijn CMS staat erachter)
http://www.e-books-online.nl.
enige opmerkingen of verbeter punten?
persoonlijk vind ik dat je nog wat meer aan de opmaak zou kunnen doen want het is nu wel erg 'basis' (menu, header, tekst opmaak) en ik zou er een contact formulier neer zetten ipv een link die je outlook opend
Verder is de rest ook heel groot opgezet. Ik dacht bijna dat mijn scherm op 800*600 stond alleen past die dan niet.
Als je dit op een tabblad of telefoon wilt gaan bekijken wordt het waarschijnlijk helemaal een ramp.
gigantische header: dat is alleen op de homepagina in de overzichten is die weg. Op mijn tablet(7") doet mijn website het prima past precies. Op met iPod 4.3" geloof ik. Heb ik net als andere websites dat je gewoon naar links en rechts moet scrollen. breethe van de website is 1000px meeste mensen hebben wel 1280*1024 geloof ik.
Zou daar juist meer info over het e-book verwachten en zaken als prijs en meningen. Niet de site van een ander. Controleer ook je links: 404 - Not Found bij
"Snel Geld". Daarnaast vraag ik me af of het wel echt e-books zijn. Teksten als "Stel Je Eens Voor Dat Jij Geheimen Ontdekt, Waarmee Je Met 10 Uur Per Week, Op **7 Verschillende Manieren** Veel Geld Gaat Verdienen Op De Automatische Piloot." geven mij niet het gevoel dat ik op een betrouwbare site zit (en van een betrouwbare site afkwam).
Alle links op de site verwijzen naar paypro.nl, een affiliate website? Ruikt naar ordinaire SPAM.
Jelmer rrrr op 06/07/2011 17:08:16:
Alle links op de site verwijzen naar paypro.nl, een affiliate website? Ruikt naar ordinaire SPAM.
Het is idd een affiliate website.
Verder is site erg basic en de header/images is niet geheel mijn smaak. Deze site zou niets toevoegen tot het internet. Sorry, dat is mijn mening vanuit online marketing gezien.
Oh en de balken in je menu vertikaal netjes uitlijnen zou ook geen slechte zijn. Maak anders je textuele lijn-hoogte, de hoogte van het menu-item?
Reviews zijn niet bedoeld voor affiliatie websites. Als is het wel je eigen website, de content die erin staat is dat niet.