Mijn portfolio site.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

24/02/2007 19:48:00
Quote Anchor link
Hallo, ik heb mijn portfolio gedeeltelijk af, der moet nog een hele hoop content bij enzo maar de indruk is er.

even wat dingetjes die ik nog moet doen:

- nieuwspagina dynamisch maken
- werkpagina in orde maken
- contactformulier
- kalender dynamisch maken zodat ik dingen kan plannen
- iets moois van de header maken

In de bron klopt er bij sommige pagina's niks van omdat ik die ff niet in het stylesheet heb verwerkt dus daar hoef ik geen commentaar op. Laat me weten wat jullie er van vinden met evt tips.

klik!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 15:28:04

Vincent

Vincent

24/02/2007 19:53:00
Quote Anchor link
Edit:

Opgelost
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent

Winston Smith

Winston Smith

24/02/2007 19:57:00
Quote Anchor link
http://84.41.201.193/portfolio/ Zo is hij wel goed :)

Edit:
Het stukje onder 'website' vind ik er erg leuk uitzien (alhoewel enigszins traag, maar het is een thuisserver neem ik aan).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

25/02/2007 01:12:00
Quote Anchor link
tis idd een thuisserver en ik heb al wat internet problemen gehad. Maar voor de rest alles werkt goed

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

25/02/2007 01:28:00
Quote Anchor link
Je server is erg traag... en ik vind het een beetje basic...

25/02/2007 01:34:00
Quote Anchor link
Misschien nog wat toevoegen in de header. Bijvoorbeeld een afbeelding die over de header heen gaat en dan uit fade in de 'body'.
Iets meer padding (vooral bij menu items)
Ik mis Lynx [tekstbrowser] onder website en PHP versie. Je site ziet er op 1400x900 goed uit dus die mag je toevoegen.
Misschien nog een paar foto's

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

25/02/2007 01:40:00
Quote Anchor link
jah idd, maar foto's is content, wat nog moet komen, ik zal 1400x900 erbij voegen. Padding kan idd wel meer. Lynx ken ik niet. Ik zal eens kijken hoe het er uit komt te zien. En dat fade tja daar hou ik niet zo van. Dat isn iet mijn stijl. Ik ga er wat aan doen!

25/02/2007 01:49:00
Quote Anchor link
Lynx is een tektbrowser. Hij weergeeft dus geen opmaak, geen afbeeldingen. Het is helemaal zoals een zoekmachine jouw site ziet. Je hebt geen JavaScript. Als je site hierin goed werkt zit het voor de rest waarschijnlijk ook wel goed.
Lynx vind je hoofdzakkelijk op Linux en Mac systemen lynx linux of lynx mac maar er zijn ook Windows en web versies van; lynx windows

Niek Weevers

Niek Weevers

28/02/2007 21:42:00
Quote Anchor link
Verklein je venster eens langzaam. Kijk eens wat er gebeurd. Ik denk niet dat dat hoort zo.

Hipska BE

Hipska BE

28/02/2007 23:51:00
Quote Anchor link
waarom staat Afbeelding bij safari?

hij ziet er nochtans goed uit in safari (PM me als je een screen wil hebben)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Hipska BE

Roland Baas

Roland Baas

28/02/2007 23:58:00
Quote Anchor link
Yes, foutje gevonden! bij contact staat er 'Factuur aanvraag' ik neem aan dat je 'Offerte aanvraag' bedoeld ;)

Site ziet er leuk uit, niet geheel mijn stijl doordat het liquid is en misschien iets te simpel.

Misschien ook een idee om een max-width aan te geven, het leest niet makkelijk op een breedbeeld scherm.

succes met de site!

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

01/03/2007 00:10:00
Quote Anchor link
Roland schreef op 28.02.2007 23:58:
Yes, foutje gevonden! bij contact staat er 'Factuur aanvraag' ik neem aan dat je 'Offerte aanvraag' bedoeld ;)

Site ziet er leuk uit, niet geheel mijn stijl doordat het liquid is en misschien iets te simpel.

Misschien ook een idee om een max-width aan te geven, het leest niet makkelijk op een breedbeeld scherm.

succes met de site!

inhoudelijk klopt er niks van.. t was maar ff dat er wat stond. formulier moet nog gemaakt worden. een maxwidth is misschien wel handig ja. ik zal kijken.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.