Mijn Portfolio Website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

P-ter AA

P-ter AA

03/07/2010 19:09:55
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik ben bezig met mijn eigen website en ik vroeg me af wat jullie er van vinden.
De bedoeling was om een simpele, maar tog strakke website te creëren.

http://www.mbdesigner.nl
(Let niet op de afbeeldingen op de portfolio pagina, deze zijn er alleen nog om te testen)

Dat de portfolio-pagina zo traag is weet ik, ik heb helaas alleen nog geen oplossing.

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 03:41:27

03/07/2010 19:31:53
Quote Anchor link
Waarvoor een iframe?
Volgens mij kan je beter html4.01 doen dan xhtml, je html is niet valid.
Maar voor de rest wel oke.

P-ter AA

P-ter AA

03/07/2010 19:43:16
Quote Anchor link
Karl Karl op 03/07/2010 19:31:53:
Waarvoor een iframe?
Volgens mij kan je beter html4.01 doen dan xhtml, je html is niet valid.
Maar voor de rest wel oke.

Dankje! Wat kan ik doen aan die doctype? Ik heb al verschillende geprobeerd maar blijft errors geven bij de validating.. Die codes bovenaan zijn standaard van 'Dreamwaever'..

03/07/2010 19:44:31
Quote Anchor link
Zorgen dat je valid code schrijft. Je moet je code schrijven aan de hand van de doctype die je gebruikt. Niet omgekeerd.

The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 20:21:05
Quote Anchor link
Dit is misschien wel simpel en strak, maar ook zeer nietszeggend en inspiratieloos. Ik neem aan dat je jouw creativiteit wilt tonen in een portfolio. Dit voelt veel te generiek.

De afbeeldingen op de portfolio pagina zijn te klein. Het is leuk dat je ze groter kunt maken door erop te klikken maar als je het dan nog niet goed kunt zien/beoordelen dan heb je er nog niets aan.

"MB Designer is een jong en dynamisch bedrijf, opgericht in 2010.". Hoe vaak heb ik dat nou al wel niet gelezen op een website? Bedenk iets interessants en haal deze troep a.u.b. weg. Trouwens uit jouw website blijkt helemaal niets van dat "jong en dynamisch". Het enige dat ik zie is "saai en inspiratieloos".

Ik vind het om eerlijk te zijn helemaal niets. Zeer saai. Geen mooi logo. Als ik zo'n site op internet tegenkom denk ik nou niet "Goh, die jongens moeten mijn site ontwerpen want die hebben er verstand van". Integendeel zelfs.

Hoop dat je om kunt gaan met een 'ongezouten' mening. Mocht je er niet op zitten te wachten, tja....sorry?

EDIT:
Oja, een line-height van 160% zou wellicht ook niet misstaan.
Gewijzigd op 03/07/2010 20:25:56 door The Ultimate

Roel -

Roel -

03/07/2010 20:22:25

Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

03/07/2010 20:26:09
Quote Anchor link
1) Misschien moet je de links in je copyright, dus je site en je info@... mail-adres ook linken?
2) Validator, 2 fouten...
3) Als ik in IE8 met resolutie 1200 x ... kijk moet ik een stuk naar beneden scrollen voor je copyright, er staat niks in dat stuk.

Mvg,
Jurrian

The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 20:30:08
Quote Anchor link
Sorry, maar ik moest even hard lachen om iets wat ik op de site tegenkwam:

"• Wij ontwikkelen iedere website volgens de laatste richtlijnen van o.a. het World Wide Web Consortium (W3C)."
FAIL -> zie opmerking Roel

"• Wij hechten er veel belang aan dat iedere website goed te indexeren is door Google, want wat heeft u aan een website die niet te vinden is? De kans is overigens heel groot dat u zelf op deze website terecht ben gekomen via Google na het zoeken op grafisch ontwerp of huisstijl ontwerp."
FAIL -> Google heeft juist moeite met het indexeren van iframes

"• Last but not least: het design. Hecht u waarde aan een bijzonder en uniek ontwerp, dan bent u bij MB Designer aan het juiste adres. Wij houden namelijk niet van 13 in een dozijn. Een goed vormgegeven website is aantrekkelijker en straalt professionaliteit uit. Een grafisch sterke interface spreekt meer aan en houdt de bezoeker langer op uw site."
FAIL -> Tja, zie mijn eerdere opmerkingen

En waarom vermeld je geen adresgegevens? Waar is je kvk-nummer, etc? Geef de klant wat vertrouwen.
Gewijzigd op 03/07/2010 20:30:58 door The Ultimate

P-ter AA

P-ter AA

03/07/2010 21:02:29
Quote Anchor link
Oke, dat is flinke kritiek.. Maar ook zeker kritiek waar ik iets mee kan..

De tekst:
De tekst heb ik van een andere website, dit is enkel om de boel wat op te vullen.. Mijn eigen tekst moet er nog in komen..

De layout:
Inderdaad, dit is niet heel bijzonder.. en mensen moeten inderdaad denken van 'deze moeten mijn website maken' en ik snap dat andere dat niet hebben.. Het probleem is alleen dat ik een website voor me zelf maken nog al lastig vind.. Voor andere gaat prima maar de inspiratie is helemaal weg als ik het voor me zelf moet maken..

De Inline-Frames:
Ook dit klopt, het is onhandig.. Ik had dit in eerste instantie gedaan om wat te testen, later had ik dit anders willen maken maar doordat ik niet te vrede was over de site en hier de vraag heb gesteld, heb ik er nog niks aan veranderd.

De foto's:
Bedankt voor de tip :) Alleen het laden wordt dan wel nòg trager..
Gewijzigd op 03/07/2010 21:05:11 door P-ter AA

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

03/07/2010 21:18:53
Quote Anchor link
Google verwerkt tegenwoordig ook de snelheid van de server. Jou site is zo traag als... je kent hem wel. Doe daar wat aan. Verder is het waar, ik denk niet dat je in huis hebt wat nodig is om een 'bedrijf' te starten. Dit baseer ik op elke comment tot nu toe, het design, en de technieken. Iedereen wilt tegenwoordig zelf een berijf starten, er is niks mis mee om een bestaand bedrijf binnen te gaan, en nog belangrijker, iets bij te leren...

P-ter AA

P-ter AA

03/07/2010 21:22:38
Quote Anchor link
Wesley Overdijk op 03/07/2010 21:18:53:
Google verwerkt tegenwoordig ook de snelheid van de server. Jou site is zo traag als... je kent hem wel. Doe daar wat aan. Verder is het waar, ik denk niet dat je in huis hebt wat nodig is om een 'bedrijf' te starten. Dit baseer ik op elke comment tot nu toe, het design, en de technieken. Iedereen wilt tegenwoordig zelf een berijf starten, er is niks mis mee om een bestaand bedrijf binnen te gaan, en nog belangrijker, iets bij te leren...

Nounou, in huis hebben.. Het is fijner als je kritiek geeft waar ik iets aan hebt.. Het is trouwens meer hobby als werk.. Maar oke, je mag het natuurlijk altijd zeggen.. Nog tips over wat er (allemaal) anders zou moeten in jullie ogen?

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

03/07/2010 21:24:06
Quote Anchor link
Ik waarschuw je alleen maar. Meer niet. Maar als je toch door wilt zetten... zou ik voorstellen te beginnen met je logo. Die moet echt anders. Het slecht verwerkte mollie look-a-like idee is niks.

The Ultimate

The Ultimate

03/07/2010 21:33:21
Quote Anchor link
Hartstikke tof dat je positief reageert op de kritiek. Geloof me, ik weet hoe lastig het is om voor jezelf een website te ontwerpen. Ik heb zelf 5 websites en ben nooit tevreden.

Zelf speur ik heel veel rond op andere (template) sites om elementen die ik mooi vind te gebruiken. Gewoon veel afkijken en nadoen. Zolang je hier geen auteursrechten mee schend is er niets mis mee. Gewoon veel goede templates bekijken.

Hier wat inspiratie:
http://www.web-design-europe.com/
http://www.templatewire.com/
http://www.smashingmagazine.com/

Maak anders eens een nieuwe opzet en plaats die eind volgende week opnieuw.

P-ter AA

P-ter AA

03/07/2010 21:35:58
Quote Anchor link
Heel erg bedankt! Goeie tip, ik ga er meteen mee aan de slag. Ik hoop eind volgende week een nieuwe opzet af te hebben. Ik zal deze dan meteen plaatsen. Nogmaals bedankt!

P-ter AA

P-ter AA

01/08/2010 12:59:57
Quote Anchor link
Zó. Het is alweer een tijd geleden maar ik heb niet stil gezeten.

De nieuwe layout: http://www.mbdesigner.nl

Ben benieuwd..

Gr. Maurice

- SanThe -

- SanThe -

01/08/2010 13:03:57
Quote Anchor link
Foute DNS.

P-ter AA

P-ter AA

01/08/2010 13:05:15
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 01/08/2010 13:03:57:
Foute DNS.

Wat houdt dit in?

- SanThe -

- SanThe -

01/08/2010 13:06:11
Quote Anchor link
Maurice Achteren op 01/08/2010 13:05:15:
Foute DNS.

Wat houdt dit in?

Dat de site voor mij niet te bereiken is.

P-ter AA

P-ter AA

01/08/2010 13:09:15
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 01/08/2010 13:06:11:
Foute DNS.

Wat houdt dit in?

Raar, ik heb nergens last van.. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb de DNS instellingen nooit gewijzigd.

01/08/2010 13:12:29
Quote Anchor link
Maurice Achteren op 01/08/2010 13:09:15:
SanThe Nvt op 01/08/2010 13:06:11:
Foute DNS.

Wat houdt dit in?

Raar, ik heb nergens last van.. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb de DNS instellingen nooit gewijzigd.

Santhe maakt gewoon gebruik van rare / obscure DNS instellingen, en wilt niet vertellen wat er precies mis is. Ja, die link. Waar dan staat dat er geen A record is voor de nameserver...
In principe hebben niet veel mensen last van dit probleem.

- SanThe -

- SanThe -

01/08/2010 13:13:52
Quote Anchor link
Naar een provider gaan die dat wel in orde hebben. One.com en firstfind.nl kunnen dat blijkbaar niet.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.