Mijn script is weg
Erik:
Hij is er wel degelijk geweest, maar zal verwijderd zijn omdat het voornamelijk HTML betrof?ik kan me niet eens herrinneren dat er zo'n script is geweest
Laatst is ook een javascript script verwijderd omdat het alleen JS bevatte en geen PHP.
Ik heb het dan gelukkig snel genoeg van de site gehaald! Bij mij zit ie nu mooi in een script verwerkt!
Dit had ik ook, met een nummering systeem. Ook geen idee wie het was. Dat is alweer een tijdje terug btw
Ik bespeur hier een onjuist beleid met betrekking tot het verwijderen van scripts ;) ^^
Maarja, ik heb het idee dat je scripts moet plaatsen voor het PHP script, en niet voor de enorme lap html en de geweldige layout die erbij zit, die je er vervolgens weer uit moet filteren voordat je het script kan gebruiken.
Laten we vooralsnog even niet uitgaan van slecht beleid maar iets anders zoals een technische of menselijke fout of ingreep.
Misschien een rating op scripts maken, zodat niet alleen de admins beslissen of iets waardevol is of niet?
Quote:
Laatst is ook een javascript script verwijderd omdat het alleen JS bevatte en geen PHP.
Dat heb ik toendertijd gedaan en heb hier ook een PM over gestuurd naar de eigenaar..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door B a s
Klopt, dat hadden we besproken, dus niet Bas de schuld gaan geven :-)
Flipze, die naam combo ding komt me wel bekend voor.. Wil je hem opnieuw posten?? Ik heb geen idee wie die verwijderd heeft, misschien ikzelf wel maar dat ik het me niet meer herinner.. Ik stuur ook altijd een PM als ik iets verwijder dus mocht je die niet hebben gehad van mij dan ben ik het niet geweest..
heb em opnieuw gepost.. :)
Zo nu iedereen ff checken!
Quote:
Dat heb ik toendertijd gedaan en heb hier ook een PM over gestuurd naar de eigenaar..
Quote:
Klopt, dat hadden we besproken, dus niet Bas de schuld gaan geven :-)
Dat doe ik ook niet, het was alleen om aan te geven dat ik vermoedde dat dat de reden zou kunnen zijn van eventuele verwijdering van het script van de TS.
Die had immers (voor zover ik mij herinner) ook voornamelijk HTML in zijn script en weinig PHP en ik meen dat het toch voornamelijk om de PHP-kant dient te draaien wanneer je een script plaatst. :)
edit:
Quote:
Misschien een rating op scripts maken, zodat niet alleen de admins beslissen of iets waardevol is of niet?
Hier ben ik het overigens zeker mee eens! Wellicht een 50-50 benadering?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith
Quote:
Dat bedoel ik ook niet, ik zei het preventief :-)Dat doe ik ook niet, het was alleen om aan te geven dat ik vermoedde dat dat de reden zou kunnen zijn van eventuele verwijdering van het script van de TS.
Ik denk dat het handiger is dat:
Voor een script waarbij de mods en ads zich niet in de functionaliteit kunnen plaatsen een motievatie lijstje moet worden gemaakt waarom dit script wel moet blijven staan. Als het geen waardevolle functies aan het licht brengt, wordt dit script verbannen naar het rijk der fabeltjes.