Mijn site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end oplossingen in Vue.js en participeren in een scrumteam; Mede-verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior front-end developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie zoals userstories en API ontwerp; Participeren in diverse projecten t.b.v. optimalisatie van diverse applicaties; Het opzetten van API koppelingen met externe applicaties. Hier ga je werken Betreffende organisatie is gevestigd in de regio van Swifterbant en is al ruim 20 jaar lang bedreven in het ontwikkelen en aanbieden van

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

26/09/2005 16:40:00
Quote Anchor link
Wie wil er is naar mijn site kijken?

www.gta-web.tk

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 13:25:41

Willem Jan Z

Willem Jan Z

26/09/2005 17:25:00
Quote Anchor link
Klik

Quote:
- Zorg er in het Gastenboek ABN (Algemeen Beschaaft Nederlands) gesproken word
Overtuigend....

Quote:
Op iedere Site en elk Forum gelden regels dus hier ook.

5 regels verder
Quote:
Ook zijn er regels op het Forum zodat het een leuk een gezellig Forum blijft.
Beetje dubbelop?

Rechter plaatje in header niet echt netjes...

Quote:
Poll
Hoe oud moet je zijn
voor Grand Theft Auto?
Vind het meer een quizvraag ofzo, geen poll. Maar is maar een klein detail.

Redelijk wat dode links...

GTA SA:
Bij screenshots raad ik aan kleiner plaatjes te gebruiken ipv plaatjes verkleinen; Snellere laadtijd

Bij wapens moet je scrollen in een pagina die je moet scrollen om de onderkant te bekijken (op 1024 x 768)

Bij plattegronden zelfde verhaal als bij screenshots en wapens...

Anders GTA's niet meer bekeken... Maar zal veel zelfde kritiek uit komen...

Advertentie leeg??

Edit: Typo's en iets overzichtelijker.. Voor zover mogelijk
Gewijzigd op 26/09/2005 18:49:00 door Willem Jan Z

Han eev

Han eev

26/09/2005 17:26:00
Quote Anchor link
Ziet er opzich wel leuk uit maar wat is het nut?

26/09/2005 18:13:00
Quote Anchor link
Sluit me aan bij al het bovenstaande

Lissy Pixel

Lissy Pixel

26/09/2005 20:05:00
Quote Anchor link
De site werd mij ook niet duidelijk als "leek" wat dit mij kon bieden en heb toen het forum aangeklikt en daar moest ik me ook registeren en toen dacht ik van laat maar...

Ik ben een pieternelletje precies en toen ik dus het forum zag toen zag ik ook de buttons erop die een waas om zich heen hadden en dat stoorde mij in iedergeval.

Ik geloof ook in less is beautiful dus alles wat minder zodat het wat minder schreeuwerig overkomt maar ja let wel dat is mijn mening en wellicht is dit juist de bedoeling voor jouw doelgroep dus zie mijn opmerking in perspectief.

Heel veel suc6 met alles!!!
Groet, lissy

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/09/2005 20:54:00
Quote Anchor link
Puur GUI bekeken, drop de dubbele scrollbar.

Carlos Valderrama

Carlos Valderrama

12/10/2005 09:10:00
Quote Anchor link
Lay-out is best strak, denk ik, zeker voor de GTA-liefhebbers, die wel 'schreeuwerigheid' gewend zijn. Die twee scrollsbars zijn er jammer, maar dat vind ik zelf ook een moeilijk punt bij websites bouwen.

Freek

Freek

13/10/2005 15:53:00
Quote Anchor link
Leuke site, ik ben zelf ook een gta fan,
alleen dat poll gedeelte heb je van www.gtasanan.com..
Dat is jammer, maar voorderest heeft het wel een goede look.. voor gta liefhebbers

Roy

Roy

14/10/2005 01:32:00
Quote Anchor link
Ja mwah...

vind het er niet zo bijzonder uitzien. Sluit me vooral bij de eerste post aan.

Wat ik altijd erg irritant vind, is dat als er meerdere talen door elkaar worden gegooid op een website.

VB:
Site-Menu:
News
News Archief
Regels
Geschiedenis
enzovoorts

Vincent

Vincent

14/10/2005 17:09:00
Quote Anchor link
Mensen neem eens een kijkje op http://www.gtasanandreas.net ,,.. wat valt je op??

Jelte

jelte

14/10/2005 17:16:00
Quote Anchor link
rara zoek de verschillen:P:D

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

14/10/2005 18:38:00
Quote Anchor link
Gesniperd Thomas ;)

Thijs X

Thijs X

14/10/2005 18:43:00
Quote Anchor link
omfg! khaat copycats..

lol -> http://files.gtanet.com/images/2063.jpg

rofl zet die er ook nog een copyright op

© CopyRight - GTA-web.TK - Tdr93
2004
Gewijzigd op 14/10/2005 22:26:00 door Thijs X

Vincent

Vincent

21/10/2005 23:40:00
Quote Anchor link
LoL :)

Mitch X

Mitch X

21/10/2005 23:51:00
Quote Anchor link
Quote:
Liberty City Stories
(PSP): 4 dagen

Waar heb je dat vandaan?

De vroegste datum is 28 oktober, maar onze oostenburen hebben info dat het zelfs 15 november wordt.

Met andere woorden, zoek nog eens goed :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.