mijn site's (deel2)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Bas

Bas

18/06/2008 14:36:00
Quote Anchor link
hier ben ik weer nu met een vernieuwde site bas-peters.nl (nog steeds) maar zonder frames, nieuwe layout en php

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 20:56:48

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/06/2008 14:42:00
Quote Anchor link
Die broncode rammelt aan diverse kanten, zie ik.

<body bgcolor="#99CCFF" text="#FFFFFF" vlink="#800080" alink="#FF0000" link="#0000FF">
Er was gisteren toch verteld dat je hier voor CSS kan gebruiken?
En valideer hem eens op http://validator.w3.org, dan zul je zien dat het nog neit helemaal goed is.

Verder leuk design.

Bas

Bas

18/06/2008 14:43:00
Quote Anchor link
er zitten 95 fouten in

- wes  -

- wes -

18/06/2008 14:43:00
Quote Anchor link
Hijs vet mooi in IE6!!!! En kijk , daar loopt jezus met de kerstman te fleppen!

Oftewel, IE6 gaat nie goed!

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/06/2008 14:45:00
Quote Anchor link
wes schreef op 18.06.2008 14:43:
Hijs vet mooi in IE6!!!! En kijk , daar loopt jezus met de kerstman te fleppen!

WTF :D ?

Bas

Bas

18/06/2008 14:46:00
Quote Anchor link
in ie6 gaat het niet goed

heeft er iemand opera, safarie of ie7

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

18/06/2008 14:54:00
Quote Anchor link
het is Safari, en ja ik heb opera en ie7.

in opera en ie7 ziet het er goed uit, maar waarom heb je die browsers zelf niet?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/06/2008 15:03:00
Quote Anchor link
Altijd leuk om te hebben, maar Browsershots laat mij nooit in de steek :)

En Dillo is een achterhaald stuk vreethout ;), en dit gaat ook niet helemaal erg jofel :D..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -

Joren de Wit

Joren de Wit

18/06/2008 15:03:00
Quote Anchor link
Quote:
<meta name="Author" content="gratislayout.com - www.gratislayout.com"; />
Duidelijk. Maar goed, het ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan eerst.

Helaas is het menu nog steeds volledig javascript en zie ik in je broncode nog een overvloed aan inline styles en <font> tags terug. Wat dat betreft is er dus niet veel veranderd...

Jesper Diovo

Jesper Diovo

18/06/2008 15:57:00
Quote Anchor link
Je laat mij nooit geloven dat die javascripts op je javascript site van jou zijn. Aangezien je nog niet eens fatsoenlijk HTML kan.

Bas

Bas

18/06/2008 16:04:00
Quote Anchor link
Erwin schreef op 18.06.2008 14:54:

in opera en ie7 ziet het er goed uit, maar waarom heb je die browsers zelf niet?

ik weet niet waar je dat kan downloaden

Jezpur schreef op 18.06.2008 15:57:
Je laat mij nooit geloven dat die javascripts op je javascript site van jou zijn. Aangezien je nog niet eens fatsoenlijk HTML kan.

die javascripts zijn wel van mij
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas

Joren de Wit

Joren de Wit

18/06/2008 16:06:00
Quote Anchor link
Welke besturingsysteem draai je? IE7 komt standaard met windows mee, en opera is gewoon te downloaden: http://www.opera.com/

Bas

Bas

18/06/2008 16:11:00
Quote Anchor link
ik ga nu ff mijn site verbeteren

hoe verwijder je al die fonts in een keer

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/06/2008 16:20:00
Quote Anchor link
>> hoe verwijder je al die fonts in een keer
Haal de /fonts map van windows weg?

Kan je anders wat duidelijker zijn wat je bedoeld?

bas schreef op 18.06.2008 16:04:
[...]

Ja, jongen. Geloof je het zelf. Enkele ben ik wel eens eerder tegengekomen 5 jaar terug, en mij maak je niet wijs dat je toen al bezig was met JS.
Je mag wel eerlijk zijn hoor tegen ons. :).

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/06/2008 16:23:00
Quote Anchor link
Nevermind, deze post kan weg.

Pepijn

Pepijn

18/06/2008 16:30:00
Quote Anchor link
En die layout heb je zeker ook zelf gemaakt ?!?

Bas

Bas

18/06/2008 16:30:00
Quote Anchor link
ok sommige zijn niet van mij maar de meeste en ik bedoel de fonts op een webpagina

Pepijn schreef op 18.06.2008 16:30:
En die layout heb je zeker ook zelf gemaakt ?!?

welke

Jacco Engel

Jacco Engel

18/06/2008 16:31:00
Quote Anchor link

Mag ik jou dan even mijn javascriptje sturen? Zit een bug in die ik maar niet kan vinden

Bas

Bas

18/06/2008 16:34:00
Quote Anchor link
Jacco schreef op 18.06.2008 16:31:

Mag ik jou dan even mijn javascriptje sturen? Zit een bug in die ik maar niet kan vinden

ok ik zal het proberen

Joren de Wit

Joren de Wit

18/06/2008 16:40:00
Quote Anchor link
Quote:
hoe verwijder je al die fonts in een keer
Find & Replace? Elke goede editor kent die functionaliteit wel...

Jacco Engel

Jacco Engel

18/06/2008 16:44:00
Quote Anchor link
http://phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=4&id=31236

Het probleem staat al meer dan een jaar maar mag voor jou geen probleem zijn neem ik aan :)?

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.