mijn site's (deel2)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Bas

Bas

18/06/2008 16:47:00
Quote Anchor link
waar is het script voor
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 23:56:04

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/06/2008 16:48:00
Quote Anchor link
bas schreef op 18.06.2008 16:47:
week nie

jij zegt dat je JS kan, dus laat je bewijzen. Of leg eens uit wat dat script precies op welk punt doet :P.

Trouwens, waarom als jij zelf JS kan, plaats je scripts van andere sites etc?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -

Bas

Bas

18/06/2008 16:54:00
Quote Anchor link
luiheid

Jacco Engel

Jacco Engel

18/06/2008 17:01:00
Quote Anchor link
bas schreef op 18.06.2008 16:47:
waar is het script voor

Heb een online RPG geprobeerd te maken waarmee je spells kan casten met een casttime/castbar en een cooldown. Dit script is om alle 3 de dingen aan te zetten, te laten lopen en te resetten. Casttime een cooldown zijn zoals je snapt per spell verschillend en je mag een spell niet casten als deze nog in cooldown is of als je een andere spell aan het casten bent

Bas

Bas

18/06/2008 17:03:00
Quote Anchor link
ik snap het scripts niet echt

Douwe

Douwe

18/06/2008 17:04:00
Quote Anchor link
Jacco heeft het net duidelijk uitgelegd. Wat begrijp je niet?

Jacco Engel

Jacco Engel

18/06/2008 17:08:00
Quote Anchor link
Nog 1 ding ter verduidelijking:

Ik gebruik daar prototype.js

$("iets") is gelijk aan document.getElementById("iets")

Bas

Bas

18/06/2008 17:09:00
Quote Anchor link
wat er fout ik weet dat het in regel 13 zit

Douwe

Douwe

18/06/2008 17:09:00
Quote Anchor link
Jacco schreef op 18.06.2008 17:08:
Nog 1 ding ter verduidelijking:

Ik gebruik daar prototype.js

$("iets") is gelijk aan document.getElementById("iets")

Ik denk dat Bas dat zelf ook wel begrepen had, aangezien hij heel goed Javascript kan ;) Maarja, voor het geval er hier mensen zijn die dat niet weten, is het handig om er bij te zetten inderdaad.

@Bas;
Ik zie op regel 13 (castInterval[spell_id] = setInterval('casting()',time[spell_id])) niets fouts... Ik moet toegeven dat ik de echte fout ook niet zie in het bestand dat Jacco postte, maar in 13 is volgens mij alles goed.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Douwe

Bas

Bas

18/06/2008 17:14:00
Quote Anchor link
Douwe M schreef op 18.06.2008 17:09:
@Bas;
Ik zie op regel 13 (castInterval[spell_id] = setInterval('casting()',time[spell_id])) niets fouts... Ik moet toegeven dat ik de echte fout ook niet zie in het bestand dat Jacco postte, maar in 13 is volgens mij alles goed.

ohh maar het zit wel daar in de buurt of het zit in regel 14 of 15

Douwe

Douwe

18/06/2008 17:16:00
Quote Anchor link
bas schreef op 18.06.2008 17:14:
[...]

Volgens mij gaat ook daar alles goed... Dit zijn regel 13 tot 15:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
castInterval[spell_id] = setInterval('casting()',time[spell_id])
        $("castbar").style.display = "" ;
        $("cast_border").style.display = "" ;

en alles lijkt te werken:
Regel 13 geeft de array castInterval een item met de variable spell_id als key, en het antwoord van setInterval() als waarde.
Regel 14 maakt het vakje 'castbar' zichtbaar.
Regel 15 maakt het vakje 'cast_border' zichtbaar.
Hoe heb je eigenlijk uitgevonden dat het in die regels moet liggen?

Jacco Engel

Jacco Engel

18/06/2008 17:17:00
Quote Anchor link
Quote:
@Bas;

Ik zelf ook niet waarom denk je dat ik het poste?

Douwe

Douwe

18/06/2008 17:18:00
Quote Anchor link
Jacco schreef op 18.06.2008 17:17:
Quote:
@Bas;

Ik zelf ook niet waarom denk je dat ik het poste?

Wat bedoel je?
Ik heb het tegen Bas, niet tegen jou...

Jacco Engel

Jacco Engel

18/06/2008 17:26:00
Quote Anchor link
Je post kwam over als :

"Zelf weet hij het vast al wel inmiddels" :)

Bas

Bas

18/06/2008 17:27:00
Quote Anchor link
Douwe M schreef op 18.06.2008 17:16:
bas schreef op 18.06.2008 17:14:
[...]

Volgens mij gaat ook daar alles goed... Dit zijn regel 13 tot 15:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
castInterval[spell_id] = setInterval('casting()',time[spell_id])
        $("castbar").style.display = "" ;
        $("cast_border").style.display = "" ;

en alles lijkt te werken:
Regel 13 geeft de array castInterval een item met de variable spell_id als key, en het antwoord van setInterval() als waarde.
Regel 14 maakt het vakje 'castbar' zichtbaar.
Regel 15 maakt het vakje 'cast_border' zichtbaar.
Hoe heb je eigenlijk uitgevonden dat het in die regels moet liggen?

prontpage zei dat :P

- wes  -

- wes -

18/06/2008 17:29:00
Quote Anchor link
ach wat lieffff, een prontpagert

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/06/2008 17:31:00
Quote Anchor link
Prontpage? **gniffelt**
Als je toch wat van JS weet, vertel er eens wat leuks over. Wat dat script precies doet op welk punt etc :).

Douwe

Douwe

18/06/2008 17:33:00
Quote Anchor link
Jacco schreef op 18.06.2008 17:26:
Je post kwam over als :

Dat was in ieder geval niet m'n bedoeling, ik vraag me (net als velen onder ons) gewoon af of Bas echt zo goed is in Javascript (en HTML, CSS, etc) als hij zegt ;)
De quote hieronder maakt mijn vermoeden alleen maar groter...

bas schreef op 18.06.2008 17:27:
[...]

Je laat Frontpage (Ik denk dat je die bedoelt) dus naar de error zoeken en kan dat niet zelf? Als je niet zo goed bent in Javascript mag je dat gewoon zeggen hoor, we bijten (meestal) niet :)

Bas

Bas

18/06/2008 17:43:00
Quote Anchor link
Douwe M schreef op 18.06.2008 17:33:
Jacco schreef op 18.06.2008 17:26:
Je post kwam over als :

Dat was in ieder geval niet m'n bedoeling, ik vraag me (net als velen onder ons) gewoon af of Bas echt zo goed is in Javascript (en HTML, CSS, etc) als hij zegt ;)
De quote hieronder maakt mijn vermoeden alleen maar groter...

bas schreef op 18.06.2008 17:27:
[...]

Je laat Frontpage (Ik denk dat je die bedoelt) dus naar de error zoeken en kan dat niet zelf? Als je niet zo goed bent in Javascript mag je dat gewoon zeggen hoor, we bijten (meestal) niet :)

ja ik bedoel frontpage en ja ik laat frontpage zoeken dan kan ik het verbeteren ik dat niet zelf doen

Bas

Bas

18/06/2008 17:44:00
Quote Anchor link
maar ff genoeg hier over wat vinden jullie van deze site : ivosmeenk.nl.tt (die is van mijn vriend)

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.