mijn site's (deel2)
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
Code (php)
1
<meta name="author" content="Design: Wolfgang (www.1-2-3-4.info) / Modified: Your Name" />
En hij werkt met frames, en hij is niet helemaal valid:
http://validator.w3.org/check?ss=1&verbose=1&uri=http%3A//ivosmeenk.10gbfreehost.com/index.html
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Douwe
Verder leuke layout, maar toch rammelt er een en ander aan.
Aar schreef op 18.06.2008 17:49:
Waarom is de linkkleur wit op wit als je erover heen hovert bij Overige.
dat heb ik niet??
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas
Quote:
en bij die site zie ik linksbovenin een klein vakje, is dat hem??
trouwens, goed idee om van gespreksonderwerp te veranderen :p. Zeg nou maar gewoon dat je geen ene bal van javascript snapt. doe ikzelf ook niet :p
Edit
Quote:
Ben ik echt zo langzaam??
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erwin Nieuwenhuis
1) U krijgt gratis .nl.tt domeinnaam
2) U site word gehost op 10gbfreehost...
3) In het webdesign mapje staat iets brakkerig en dat wil hij dan verwerken in template sjonge
erwin we hebben het nu over de asite van mijn vriend (ivosmeenk.nl.tt) en allang niet meer over js
bas schreef op 18.06.2008 17:49:
hoezo is die mooier als die van mij
Ik zeg expres niet 'is', want over smaak val te twisten. Maar ik vind Ivo's site een frissere look hebben, en ik houd niet zo van de lettertypes die in de header van jouw website worden gebruikt.
Quote:
erwin we hebben het nu over de asite van mijn vriend (ivosmeenk.nl.tt) en allang niet meer over js
Hoezo 'we' ik heb het nog wel over je Javascript-kennis hoor.
En ik heb die site bekeken, maar ik zie niks anders dan een klein rothoekje linksbovenin.
Zal wel komen omdat hij geen Opera ondersteunt. En aangezien het over webdesign gaat, verwacht ik wel een site die Opera ondersteunt.
Edit
Ik heb nu de site op m'n opera, en vind hem niet bijzonder mooi, maar het kan er mee door.
Ik vind dat er een achtergrond om het template moet, want nu is het veel te wit.
Verder vind ik de header leeg, er mist wat.
En de copyright staat ergens halverwege de footer en het menu.
Hoeveel spam wil je trouwens ontvangen?? mailto:[email protected]
Ik zou mijn mail-adres niet zomaar op een site zetten hoor, of ze moeten me er geld voor gaan betalen(en dan nog zou ik er een ander adres voor nemen).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erwin Nieuwenhuis
ok iedereen heeft het nu over ivo's site behalfe jij maar wat bedoel je met En ik heb die site bekeken, maar ik zie niks anders dan een klein rothoekje linksbovenin.
Als je naar de broncode kijkt, zie je een netjes opgebouwde template totdat je bij het iframe komt. De inhoud die daarin staat zal ongetwijfeld jullie eigen inbreng zijn. Dat is in ieder geval wel te herkennen aan alle inline styles en wederom een overvloed aan <form> tags.
Wanneer dringt het nu eens door dat die dingen echt verouderd zijn en dat je de volledige opmaak van je site in CSS vast hoort te leggen?
Tja, en dan hebben we het maar niet eens over de diensten die op die site aangeboden worden. Dat is werkelijk waar lachwekkend, dat je je daarmee een webdesigner durft te noemen. Er is niets zelf gedesigned aan, de bezoeker wordt nota bene verzocht om zelf ergens een gratis template uit te kiezen...
Quote:
ok iedereen heeft het nu over ivo's site behalfe jij
Klopt.
Quote:
wat bedoel je met En ik heb die site bekeken, maar ik zie niks anders dan een klein rothoekje linksbovenin.
bekijk hem maar eens in Opera, dan zie ik linksbovenin een hok met scrollbars en daarin de site. Dat 'hokje' is iets kleiner dan het textvak hier op phphulp..
ik heb ff gekeken maar ik zie niks waar staat dat blok dan?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas
ARGGGG Reclame, maar even buiten dat, ik ben het eens met wat Blanche zegt, de template is niet super lelijk maar wordt idd ver**** bij het iframe. iframes zijn anno 1998, die horen er niet meer bij. Leer zelf HTML, CSS en wat wat photoshop/gimp(gratis) en je kunt in mum van tijd zelf een template bouwen.
is dat is photoshop of gimp of photoshop gimp
ik ga nu ff eten, en daarna zal ik een screenshot plaatsen. (browsershots.org geeft de site goed weer.)
Maar goed, ik zou me eerst maar eens gaan bezighouden met de basis. Dus verdiep je eerst eens in het gebruik van HTML en CSS. Alle problemen die je nu hebt, komen doordat je eigenlijk niet weet waar je mee bezig bent.
Je probeert zomaar wat (gratis) dingen in elkaar te vlechten, maar het resultaat laat wel zien dat dat niet werkt...
@Erwin: dat is .nl.tt. Even doorklikken op 'Mooi' en je komt bij de eigenlijke site uit...
Dan verwacht ik eerder dat er zoiets als 'Enter site' komt te staan. En ik dacht eerst dat je op Ivo Smeenk Webdesing - Fotografie. moest klikken.