mijn site's (deel2)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue's back office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Douwe

Douwe

18/06/2008 17:47:00
Quote Anchor link
Die website is op zich wel mooi, mooier dan jouw website in my opinion, maar het is weer een template:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<meta name="author" content="Design: Wolfgang (www.1-2-3-4.info) / Modified: Your Name" />

En hij werkt met frames, en hij is niet helemaal valid:
http://validator.w3.org/check?ss=1&verbose=1&uri=http%3A//ivosmeenk.10gbfreehost.com/index.html
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Douwe

PHP hulp

PHP hulp

26/01/2025 02:55:24

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/06/2008 17:49:00
Quote Anchor link
Waarom is het selecteren geblokkeerd? Waarom gebruik hij frames? Waarom is de linkkleur wit op wit als je erover heen hovert bij Overige.

Verder leuke layout, maar toch rammelt er een en ander aan.

Bas

Bas

18/06/2008 17:49:00
Quote Anchor link
hoezo is die mooier als die van mij

Aar schreef op 18.06.2008 17:49:
Waarom is de linkkleur wit op wit als je erover heen hovert bij Overige.

dat heb ik niet??
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

18/06/2008 17:50:00
Quote Anchor link
om ook maar ff wat te zeggen:
Quote:
Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

en bij die site zie ik linksbovenin een klein vakje, is dat hem??

trouwens, goed idee om van gespreksonderwerp te veranderen :p. Zeg nou maar gewoon dat je geen ene bal van javascript snapt. doe ikzelf ook niet :p

Edit
Quote:
Ben ik echt zo langzaam??
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erwin Nieuwenhuis

Wouter K

Wouter K

18/06/2008 17:51:00
Quote Anchor link
Jonge, Is dat webdesign.

1) U krijgt gratis .nl.tt domeinnaam
2) U site word gehost op 10gbfreehost...
3) In het webdesign mapje staat iets brakkerig en dat wil hij dan verwerken in template sjonge

Bas

Bas

18/06/2008 17:52:00
Quote Anchor link
erwin we hebben het nu over de asite van mijn vriend (ivosmeenk.nl.tt) en allang niet meer over js

Douwe

Douwe

18/06/2008 17:52:00
Quote Anchor link
bas schreef op 18.06.2008 17:49:
hoezo is die mooier als die van mij

Ik zeg expres niet 'is', want over smaak val te twisten. Maar ik vind Ivo's site een frissere look hebben, en ik houd niet zo van de lettertypes die in de header van jouw website worden gebruikt.

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

18/06/2008 17:56:00
Quote Anchor link
Quote:
erwin we hebben het nu over de asite van mijn vriend (ivosmeenk.nl.tt) en allang niet meer over js

Hoezo 'we' ik heb het nog wel over je Javascript-kennis hoor.
En ik heb die site bekeken, maar ik zie niks anders dan een klein rothoekje linksbovenin.
Zal wel komen omdat hij geen Opera ondersteunt. En aangezien het over webdesign gaat, verwacht ik wel een site die Opera ondersteunt.

Edit
Ik heb nu de site op m'n opera, en vind hem niet bijzonder mooi, maar het kan er mee door.

Ik vind dat er een achtergrond om het template moet, want nu is het veel te wit.

Verder vind ik de header leeg, er mist wat.
En de copyright staat ergens halverwege de footer en het menu.

Hoeveel spam wil je trouwens ontvangen?? mailto:[email protected]

Ik zou mijn mail-adres niet zomaar op een site zetten hoor, of ze moeten me er geld voor gaan betalen(en dan nog zou ik er een ander adres voor nemen).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erwin Nieuwenhuis

Bas

Bas

18/06/2008 17:59:00
Quote Anchor link
ok iedereen heeft het nu over ivo's site behalfe jij maar wat bedoel je met En ik heb die site bekeken, maar ik zie niks anders dan een klein rothoekje linksbovenin.

Joren de Wit

Joren de Wit

18/06/2008 18:04:00
Quote Anchor link
Ook die site van Ivo is niets meer dan het verklooien van een in eerste instantie redelijke template...

Als je naar de broncode kijkt, zie je een netjes opgebouwde template totdat je bij het iframe komt. De inhoud die daarin staat zal ongetwijfeld jullie eigen inbreng zijn. Dat is in ieder geval wel te herkennen aan alle inline styles en wederom een overvloed aan <form> tags.

Wanneer dringt het nu eens door dat die dingen echt verouderd zijn en dat je de volledige opmaak van je site in CSS vast hoort te leggen?

Tja, en dan hebben we het maar niet eens over de diensten die op die site aangeboden worden. Dat is werkelijk waar lachwekkend, dat je je daarmee een webdesigner durft te noemen. Er is niets zelf gedesigned aan, de bezoeker wordt nota bene verzocht om zelf ergens een gratis template uit te kiezen...

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

18/06/2008 18:07:00
Quote Anchor link
Quote:
ok iedereen heeft het nu over ivo's site behalfe jij

Klopt.

Quote:
wat bedoel je met En ik heb die site bekeken, maar ik zie niks anders dan een klein rothoekje linksbovenin.

bekijk hem maar eens in Opera, dan zie ik linksbovenin een hok met scrollbars en daarin de site. Dat 'hokje' is iets kleiner dan het textvak hier op phphulp..

Bas

Bas

18/06/2008 18:10:00
Quote Anchor link
ok ik zal eens kijke ik ben net opera aan het installeren

ik heb ff gekeken maar ik zie niks waar staat dat blok dan?

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

18/06/2008 18:13:00
Quote Anchor link
ARGGGG Reclame, maar even buiten dat, ik ben het eens met wat Blanche zegt, de template is niet super lelijk maar wordt idd ver**** bij het iframe. iframes zijn anno 1998, die horen er niet meer bij. Leer zelf HTML, CSS en wat wat photoshop/gimp(gratis) en je kunt in mum van tijd zelf een template bouwen.

Bas

Bas

18/06/2008 18:17:00
Quote Anchor link
is dat is photoshop of gimp of photoshop gimp

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

18/06/2008 18:18:00
Quote Anchor link
ik ga nu ff eten, en daarna zal ik een screenshot plaatsen. (browsershots.org geeft de site goed weer.)

Joren de Wit

Joren de Wit

18/06/2008 18:20:00
Quote Anchor link
Bas, heb je ook wel eens van google gehoord? Typ beide woorden samen of apart in en je hebt je antwoord al. Juist 2 verschillende programma's dus...

Maar goed, ik zou me eerst maar eens gaan bezighouden met de basis. Dus verdiep je eerst eens in het gebruik van HTML en CSS. Alle problemen die je nu hebt, komen doordat je eigenlijk niet weet waar je mee bezig bent.

Je probeert zomaar wat (gratis) dingen in elkaar te vlechten, maar het resultaat laat wel zien dat dat niet werkt...

Bas

Bas

18/06/2008 18:20:00
Quote Anchor link
ja doe dat erwin

heb je het nou over mijn site of die van ivo

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

18/06/2008 18:49:00
Quote Anchor link
ik heb het over deze site:

Afbeelding

Joren de Wit

Joren de Wit

18/06/2008 18:52:00
Quote Anchor link
@Erwin: dat is .nl.tt. Even doorklikken op 'Mooi' en je komt bij de eigenlijke site uit...

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

18/06/2008 18:54:00
Quote Anchor link
ja, daar kwam ik ook achter. Maar als je dit als site hebt, en je biedt webdesign aan..

Dan verwacht ik eerder dat er zoiets als 'Enter site' komt te staan. En ik dacht eerst dat je op Ivo Smeenk Webdesing - Fotografie. moest klikken.

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.