Mijn website
www.nprd.com?
Ik ben clanleader van de Secret Terror clan maar ik wil graag jullie mening horen hoe jullie mijn gemaakte site vinden. Groeten,
Erik
Hoe vinden jullie Ik ben clanleader van de Secret Terror clan maar ik wil graag jullie mening horen hoe jullie mijn gemaakte site vinden. Groeten,
Erik
www.nprd.com nu is die aanklikbaar ;)
Dankje
Hoe vind je de site trouwens?
Heb je die zelf gemaakt ?? ik vind hem niet zo goed
kep em ff snel gemaakt ja...
Ziet er Chill Chill uit
uuhm wat heb je gecode qua PHP ?
opzich wel mooi alleen die header niet past niet bij de rest
niks:P
erik:
dit is wel phphulp.nl hé miss dat je de url niet begreep ofsow :x
DaeDaluz:
Quote:
Maar tis wel Site reviews subforum, dus mss dat je dat niet begrijpt? Me dunkt dat hier enkel naar de site gekeken wordt, of er nu php in zit of niet....
@rafeal
Ik ben het met je eesen.
@QDeaDaluz
Het is een beetje een domme opmerkingen deze subforum gaat over sites. Ik kan ook zeggen dat jij 5 jarige bent vanwege zo'n weird nickname maar dat doe ik toch ook niet?...
DaeDaluz:
[...]
[...]
Als je nou even met een nuchter verstand ook nog antwoord dan zie je dat dit in het forumgedeelte "webdesign" valt. Onder webdesign valt weer een kopje "webdesign". In dit gedeelte kun je ook dingen laten zien die van PHP en MySQL afstaan.
Het mag dan een PHPHulp website zijn maar als je even goed kijkt naar het forum en eventueel even de regels leest voor het plaatsen van een topic dan weet je dat het begrip "webdesign" meer omvat dan alleen PHP. Design past hier ook onder.
*ontopic*
Ik vind de topbanner erg lelijk en te groot. Probeer een banner te maken die minder hoog is en net zo breed is als de rest van je website.
Met het menu aan de linkerkant is niet zoveel mis. Leuk gedaan. Hoe je het midden opvult vind ik weer lelijk en niet elk vak is gelijk aan breedte bij mij.
bijvoorbeeld "Bijkomende webpagina's" en "Sponsoren" is verschillend qua grootte.
Ik zou deze dingen eerst even aanpassen.
Gewijzigd op 04/01/2005 09:50:00 door Mick
Je ontwerp. Je hebt een kleurstelling, dat is opzich aardig. Je hebt geen duidelijk samenhangend ontwerp.
Ik vind je menu enigzins onduidelijk.. dr zit niet werkelijk een ontwerp in.. ik heb het idee dat je een ontwerp met drie kolommen had, en daaromheen je site hebt ingevuld.
[2] Inhoud
Doet allemaal erg kinderachtig aan, en dat blijkt te kloppen. Van de regels tot de invulling van de inhoud.
Voor je clan is het misschien voldoende, maar naar buiten af geeft het niet echt het idee dat jouw clan een kickass clan is.
Voor de rest vind ik em wat grijs, wel redelijk..
7/10..
The:
rafeal-daeDaluz 1-0
@rafeal
Ik ben het met je eesen.
@QDeaDaluz
Het is een beetje een domme opmerkingen deze subforum gaat over sites. Ik kan ook zeggen dat jij 5 jarige bent vanwege zo'n weird nickname maar dat doe ik toch ook niet?...
@rafeal
Ik ben het met je eesen.
@QDeaDaluz
eeuhmz lol? achter mijn nick zit meer betekenis als de jouwe vervang de z is door een s en dan ga je je griekse mythologie boeken maar eens besturderen.
heb ik je alvast geholpen, het was de eerste site die ik met google vond. begin dan niet te zeuren over mn nick als je er niks vanaf weet.
en als hij gelijk ff zegt dat er geen php inzit is het miss duidelijker, of je gaat ergens anders heen. ik ga toch ook niet in het subforum "aanvragen" vragen of iemand het gameboy spel pokemon voor me heeft :/
Gewijzigd op 04/01/2005 13:58:00 door DaeDaluz
Quote:
en als hij gelijk ff zegt dat er geen php inzit is het miss duidelijker, of je gaat ergens anders heen. ik ga toch ook niet in het subforum "aanvragen" vragen of iemand het gameboy spel pokemon voor me heeft :/
Je durft niet! *g* :D
Najah, was niet de bedoeling om hier ruzie te maken, zou ook niet weten waarom ie moet zeggen of er nu php of niet in zit... :) Anyway, doesn't matter ;)
Rafael:
Najah, was niet de bedoeling om hier ruzie te maken, zou ook niet weten waarom ie moet zeggen of er nu php of niet in zit... :) Anyway, doesn't matter ;)
Quote:
mwah het is niet heel erg maar als ik ga lopen kijken of er fouten in zn php zitten en er achter kom dat er geen php inzit vind ik het zonde van mn tijd :)
Een cs site :p, ik ga ook een maken ik zal af en toe wel eens naar de jouwe kijken :p
ik zou een eigen gastenboek maken omdat deze niet bij de rest van past. Verder wel leuk gedaan.