MijnOndertitels.nl
Dit is een van mijn websites:
www.mijnondertitels.nl
Graag had ik enige feedback gehad.
Wat kan er volgens jullie anders of beter?
Of wat vinden jullie net goed?
( Aan het aantal ondertitels ben ik bezig )
Groetjes
Wesley
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
Ik meen mij te herinneren dat het delen van ondertitels in Nederland illegaal is. Er is namelijk eerder een Nederlandse ondertitel site gesloten.
Ik zou inderdaad zoals evert al zij, je hoofd font veranderen naar arial of verdana. Het design zou ik ook nog aanpassen, het is momenteel nogal blok achtig..
De reclame is opzich ook nog wel te begrijpen, dat is meestal zo bij dit soort websites.
@ Boaz: Ik zou niet begrijpen waarom dat illegaal zou zijn, het zijn altijd nog bestanden die gewoon gemaakt kunnen worden door iedereen met een pc.
.. maar ook misschien zoeken ietsjes anders. Ik wou zoeken op '21' (dat is een film) alleen blijkbaar moet ik 3 letters of meer.
.. plus.. misschien een beetje laat maar 'mijnondertiteling.nl' was beter geweest. 'ondertitels' zegt meer iets over kopjes in nieuwsberichten dan ondertiteling voor je film.
Ik ga ze een van de komende dagen doorvoeren.
Grtz
Wess
Evert schreef op 01.10.2008 00:46:
Leuke site, alleen wel wat opmerkingen:
- Ik had hem graag wat breder gezien
- Eentonige kleuren
- Teveel reclame om serieus genomen te worden
- Lettertype kan beter (denk aan Arial ofzo)
- Ik had hem graag wat breder gezien
- Eentonige kleuren
- Teveel reclame om serieus genomen te worden
- Lettertype kan beter (denk aan Arial ofzo)
@ Evert
1. De breedte heb ik bewust gekozen owv de kleine laptopjes van tegenwoordig.
2. *** Welke kleuren zou jij dan geven? ***
3. Ik heb bovenaan 1 regel met een adverteerder weggenomen, nu staat er enkel bovenaan nog een regel en helemaal beneden nog een lijn.
4. Het Lettertyp is gewijzigd in: Arial 13px
** Bedankt voor de commentaren
Grtz
Wess
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wesley
Wesley schreef op 04.10.2008 11:45:
...
...
...
De breedte voor die laptops is niet nodig, die hebben vaak wel een hoge resolutie (ben gisteren nog een kleine laptop tegengekomen met een resolutie van 1900*1300 (ongeveer dan))
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
Boaz schreef op 01.10.2008 09:20:
Ik meen mij te herinneren dat het delen van ondertitels in Nederland illegaal is. Er is namelijk eerder een Nederlandse ondertitel site gesloten.
@ Boaz
Ik ben eens wat gaan rondsurfen op het internet inzake je stelling.
Daardoor ben ik tot het besluit gekomen dat je enkel ondertitels mag gebruiken waarvan je zelf over de originele film beschikt.
Of ben ik dan verkeerd?
Ik kan dan in mijn gebruikersovereenkomst zetten dat ik enkel het gebruik van ondertitels toelaat waarvan de gebruiker ook de originele film heeft.
Correct?
Edit: De gebruikersovereenkomst is gewijzigd
Alvast bedankt voor de reactie
Voor de rest, hoe hij er nu uitziet, vind ik hem wel mooi:)
Hoewel ik het wel veel reclame vind...
Mvg,
Jens
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jens V
Wesley schreef op 04.10.2008 14:39:
@ Boaz
Daardoor ben ik tot het besluit gekomen dat je enkel ondertitels mag gebruiken waarvan je zelf over de originele film beschikt.
Of ben ik dan verkeerd?
Ik kan dan in mijn gebruikersovereenkomst zetten dat ik enkel het gebruik van ondertitels toelaat waarvan de gebruiker ook de originele film heeft.
Correct?
Boaz schreef op 01.10.2008 09:20:
@ Boaz
Of ben ik dan verkeerd?
Correct?
Misschien een idee om dit even na te vragen bij een jurist.. 't zou zonde zijn als je voorwaarden net niet sluitend genoeg zijn waardoor Brein je komt bezoeken...
Ik vind het er wat grauw uit zien en het zou idd zoals Evert reeds zei wat breeder mogen :).
Mitchell schreef op 01.10.2008 09:49:
Vind de site goed bruikbaar, daar hoeft je niet veel meer aan te veranderen.
Ik zou inderdaad zoals evert al zij, je hoofd font veranderen naar arial of verdana. Het design zou ik ook nog aanpassen, het is momenteel nogal blok achtig..
...
...
@ Mitchell
1. Het hoofdfont in momenteel gewijzigd naar 'Arial'
2. Qua design nogal blokachtig. Een van mijn andere websites
( www.meetsandgreetz.com ) heeft voor alle vakken een afgeronde hoek. Zou u dan meer deze trend aannemen? Of bedoelde u met blokachtig niet de hoeken?
Bedankt voor de feedback
Wesley
Gerben Jacobs schreef op 01.10.2008 10:01:
...
.. maar ook misschien zoeken ietsjes anders. Ik wou zoeken op '21' (dat is een film) alleen blijkbaar moet ik 3 letters of meer.
...
...
@ Gerben Jacobs
Ik ben van plan het zoeksysteem te wijzigen naar 2 karakters,
of zijn er ook films met slechts 1 letter?
Ik denk het niet, maar mss zie ik er eentje over het hoofd.
Of zou je het gewoon op 1 karakter zetten?
Bedankt voor de reactie
Grtz
Wess
Geinige site, alleen is dit een toevoeging? Want ondertitel.com heeft een gigantische database en een waanzinnige community opgebouwd. Daarnaast kun je daar als je daar ondertiteling zoekt uit verschillende versies kiezen, dat kan bij jou niet. Daar zou ik zeker wat aan verbeteren, want denk dat je niet kunt opboksen tegen zo'n concurrent, tenzij je het op een vernieuwende manier aanpakt. Qua vormgeving valt er zeker nog wel wat te winnen ten opzichte van ondertitel.com, alleen vind ik dat er bij jou niet goed uitkomen. Er ontbreken veel functionaliteiten waaronder sorteren e.d..
Jens schreef op 04.10.2008 14:44:
Wat ik vooral nog zou toevoegen is dat je kan zoeken op bestandsnaam, en niet zo zeer op de naam van de film zelf. Als je een film download, moet je namelijk ook de juiste ondertitels hebben voor juist dat bestand. Je kan bijvoorbeeld 'film1.XviD.rar' hebben, maar ook 'film1.HDDVD.RIP.rar' hebben.
...
...
@ Jens
Ik heb de zoekfunctie een beetje aangepast.
Eerst krijg je nu de titel van de film met eventueel een jaartal indien opgegeven.
Hierna komt eventueel de versie ( V2 - V3 - ... )
Nu staat er onder deze titel ook nog de bestandsnaam in een iets kleiner lettertype.
Verder kan je nu ook op een bestandsnaam zoeken.
Bv: Miami Vice
Maar ook rechtstreeks:
Bv: Miami.Vice[2006]DvDrip[Eng]-aXXo
Oftel:
Bv: miami vice axxo
Bedankt voor de reactie
Grtz
Wess
Ben eerlijk gezegd een beetje te lui om te lezen of het er al stond maar:
Ik zou graag zoeken op de eerste letter van een titel. (Op een letter klikken.)
Dat vind ik persoonlijk wel fijn.
De ene helft van de site is engels en de andere helft nederlands. Dat valt mij wel op.
Bijv.
Downloads is engels.
Merchandise Corner is engels en de tekst is weer nederlands.
De reclame is niks mis mee.
Verder nette site hoor!
Grz.
TJVB schreef op 04.10.2008 11:57:
...
De breedte voor die laptops is niet nodig, die hebben vaak wel een hoge resolutie (ben gisteren nog een kleine laptop tegengekomen met een resolutie van 1900*1300 (ongeveer dan))
@ TJVB
Een resolutie van 1900*1300 ?!
Ik ben volop aan het kijken voor zo een minilaptopje.
Weet je toevallig nog welk merk?
Ik ben aan het kijken bij ASUS of ASPIRE,
maar die hebben bij mijn weten geen hogere resolutie dan 1024*600
Grtz
Wess
Bas Kreleger schreef op 08.10.2008 14:59:
Geinige site, alleen is dit een toevoeging? Want ondertitel.com heeft een gigantische database en een waanzinnige community opgebouwd. Daarnaast kun je daar als je daar ondertiteling zoekt uit verschillende versies kiezen, dat kan bij jou niet. Daar zou ik zeker wat aan verbeteren, want denk dat je niet kunt opboksen tegen zo'n concurrent, tenzij je het op een vernieuwende manier aanpakt. Qua vormgeving valt er zeker nog wel wat te winnen ten opzichte van ondertitel.com, alleen vind ik dat er bij jou niet goed uitkomen. Er ontbreken veel functionaliteiten waaronder sorteren e.d..
@ Bas Kreleger
Je kan nu op verschillende versies zoeken, als je enkel de filmnaam intypt, dan komt de versie er nu in het klein eronder te staan.
Of rechtstreeks een filenaam
De tip van meer functionaliteiten ga ik zeker en vast onthouden.
Zou jij het handig vinden om op aantal cd's te zoeken?
Bedankt voor de tips!
Grtz
Wess