Miljoenen schrijven -> 1.512.894.452 (is geen IP)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »
Mark L

Mark L

16/04/2006 14:45:00
Quote Anchor link
Ik ben opzoek naar een scriptje dat als je bijvoorbeeld 1234567890 hebt (als getal) dat PHP dan weergeeft: 1.234.567.890 en dat dan bij elk willekeurig getal.. ik heb al veel geprobeert, maar ik liep vanst bij die nullen!

Dus elke na 3 getallen een . (van achter naar voor)

ik dacht zo van: 1|234|567|890

| = scheiding

is me ook wel gelukt:D Maar ja:( Dan krijg je nullen die niet meegeteld worden omdat er dan staant bv: 012 dan rekent PHP die als 12:S Ja.. daar zit ik niet op te wachten.. is je getal opeens een stuk kleiner! Stel je voor wat er zou gebeuren als je getal 1000000 moest zijn! 1.0.0 Nou, dat lijkt een stuk minder!

PS: Zeg me ff als het niet duidelijk is..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark L

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 10:05:46

Eris -

Eris -

16/04/2006 14:48:00
Quote Anchor link
Gebruik de functie number_format()

:)

Mark L

Mark L

16/04/2006 14:57:00
Quote Anchor link
Yes:D Gelukt:D Bedankt!

Eris -

Eris -

16/04/2006 15:12:00
Quote Anchor link
Mooizo weer een tevreden gebruiker...

Mark L

Mark L

16/04/2006 15:14:00
Quote Anchor link
lol, ja.. er kan een slotje op (of doen jullie daar niet aan?)

Willem vp

Willem vp

16/04/2006 15:22:00
Quote Anchor link
En als je het toch zonder number_format wilt doen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
$getal = 1000000;
$getal = strrev($getal);
$getal = preg_replace('/(\d{3})/', '$1.', $getal);
$getal = strrev($getal);
$getal = preg_replace('/^\./', '', $getal);

Dit is misschien niet de meest handige manier, maar als quick-end-dirty oplossing voldoet 'ie best (quick als in: het kostte me 45 seconden om het te schrijven, dirty als in: de methode is erg kort door de bocht, en kan wellicht in bepaalde gevallen niet de juiste output geven. De laatste preg_replace is nodig om te voorkomen dat een getal als 100.000 met een . begint.

Onder PHP5 kan het nog korter/gemakkelijker:
Code (php)
1
2
3
$getal = 1000000;
$tmp = str_split($getal, 3);
$getal = implode('.', $tmp);

Dit laatste heb ik overigens niet getest, omdat ik zelf (helaas) nog geen PHP5 op mijn server heb.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem vp

Mark L

Mark L

16/04/2006 15:27:00
Quote Anchor link
Ja:D Deze werkt ook:D Ook bedankt:D (ik heb jammer genoeg ook geen PHP5:( Dus heb die niet kunnen testen)

maar, alsnog: BEDANKT:D

PHP erik

PHP erik

16/04/2006 15:29:00
Quote Anchor link
Dan kan je ook nog naar sprintf() kijken ;-)

Willem vp

Willem vp

16/04/2006 15:32:00
Quote Anchor link
Hoe had je gedacht dat te doen? ;-) Er is vziw geen type specifier die separators toevoegt.

PHP erik

PHP erik

16/04/2006 16:12:00
Quote Anchor link
PHP.NET:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
$money1
= 68.75;
$money2 = 54.35;
$money = $money1 + $money2;
// echo $money zal geven "123.1";
$formatted = sprintf ("%01.2f", $money);
// echo $formatted zal geven "123.10"
?>

PHP erik

PHP erik

16/04/2006 16:13:00
Quote Anchor link
Hmmm, seperators is ook wel mogelijk. Vraag mij alleen niet m'n formatted skills terug te halen want dan moet ik naar een psycholoog van frustratie.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

16/04/2006 16:16:00
Quote Anchor link
Ik kan me bij printf en sprintf ook geen separators herinneren. number_format lijk me in dit geval de aangewezen manier.

PHP erik

PHP erik

16/04/2006 16:17:00
Quote Anchor link
Hmmm.

Laat het i.i.g. duidelijk zijn dat number_format() gewoon dé manier is :-)

Mark L

Mark L

16/04/2006 17:01:00
Quote Anchor link
Ja:D thx:D

Eris -

Eris -

16/04/2006 19:16:00
Quote Anchor link
Waarom vies spelen als het ook netjes kan?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

16/04/2006 19:19:00
Quote Anchor link
Typisch PHPérs, moeilijke oplossing verzinnen voor iets waar een standaard functie voor is ;).

Ik herken het, ik doe het zelf ook ;)

Eris -

Eris -

16/04/2006 19:29:00
Quote Anchor link
Waaerom opnieuw het wiel uitvinden?

Ik heb daaar zo veel hekel aan :)

Willem vp

Willem vp

16/04/2006 23:30:00
Quote Anchor link
Och, het is natuurlijk best leerzaam om zelf te bedenken hoe een standaard-functie zou kunnen werken. Het is zelfs nóg leuker als het je lukt je eigen routine sneller te maken dan de standaard-functie ;-)

Woopie100

Woopie100

17/04/2006 00:15:00
Quote Anchor link
Yoepi ik heb 0.0000001 seconde bespaart... zal de gebruiker ook zo lekker merken

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.