MLM Systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Roy -

Roy -

12/02/2007 17:50:00
Quote Anchor link
Hallo,

kan iemand mij uitleggen hoe een MLM systeem werkt? (heb gehoord dat ik dit nodig heb voor wat ik wil)
Om even precies te zijn wat ik wil in stappen:

Iemand registreerd zich met de gebruikersnaam "hoi" op mijn website.
Op mijn website staan allerlei links naar adverteerders, voorbeeld dat straks een link kan worden: adverteerder1.php?id=hoi
Dat "id?=hoi" is bij elk account anders. Bij elk account staat de gebruikersnaam daar.
Als een vriend van hem bijvoorbeeld daarheen gaat dan komt die bij de adverteerder, ?campaignID=274&materialID=3544&affiliateID=11397
Als zijn vriend zich hier aanmeld dan krijg ik geld, maar dan moet degene met de gebruikersnaam "hoi" bijvoorbeeld 1 punt krijgen. Er moet iets toegevoegd worden in de database. Dit is voor elke adverteerder iets anders.
Hoe krijg ik dit voor elkaar en moet dit daadwerkelijk met een MLM systeem?

Mvg,

Roy Duineveld
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roy -

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 03:43:09

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

12/02/2007 17:58:00
Quote Anchor link
Multi-level-marketing? Brrr... Dat je uberhaupt wilt werken met zulke zooi, maargoed...

Hoe handig ben je met php/databases?

Roy -

Roy -

12/02/2007 18:08:00
Quote Anchor link
Ik ben hier goed genoeg mee. Werk hier al een aantal jaren mee en heb heel veel ervaring opgedaan in die jaren.
Moet alleen weten hoe dit precies moet gaan werken, omdat het me nogal moeilijk lijkt om deze controlle te automatiseren.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

12/02/2007 18:13:00
Quote Anchor link
Ik vraag niet of je ervaring hebt met MLM, maar met PHP/databases. Hoe krijg je die gegevens van je adverteerder terug? Is dat via XML of roept de adverteerder een van jou bestanden aan na een succesvolle aanmelding?

Roy -

Roy -

12/02/2007 18:25:00
Quote Anchor link
Ik had het over php/mysql, met MLM systeem heb ik nog nooit is gedaan.

Ik zie nu gewoon als iemand zich registreerd dat ik me geld krijg, verder geen IP, mail of naam of iets..
ik zal eens navragen op welke manieren ik dit kan ontvangen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roy -

Roy -

Roy -

13/02/2007 16:22:00
Quote Anchor link
Heb het nagevraagd en krijg hetvolgende als reactie:

Het enige dat je van ons terugkrijgt is een mailtje op het moment dat er een verkoop heeft plaats gevonden.
Voor de rest kunnen we je echt niet verder helpen en we willen je in elk geval wel succes wensen met je project.

Is er hiermee wel iets mogelijk?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

13/02/2007 16:26:00
Quote Anchor link
Hmm, dat is een bummer... het enige wat ik dan kan verzinnen is het uitlezen van een mailbox wat best wel een ingewikkeld klus word, of je zult zelf die mailtjes (met daarin welke informatie?) in je database moeten 'kopieren'.

Maak voor jezelf en voor ons eens een uml Activity Diagram van het hele proces, dat kan een hoop verduidelijken.

Roy -

Roy -

13/02/2007 16:31:00
Quote Anchor link
In de mail staat alleen dat er een aanmelding geweest is en hoeveel geld ik hiervoor krijg. Geen verdere informatie.
Ik heb mails verzonden naar mijn adverteerders om te vragen of ik via hun meer informatie kan krijgen.
Als ik er in samenwerking met mijn adverteerders uit kan komen dan kan ik zelf mijn systeem ontwikkelen.
Als ik verdere hulp nodig heb zal ik op dit topic terug komen.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

13/02/2007 16:33:00
Quote Anchor link
Je kan het vrij eenvoudig combineren tot één systeem waar uiteindelijk iedereen profijt van kan hebben.

Roy -

Roy -

13/02/2007 16:37:00
Quote Anchor link
Ik wil alleen de werking van een MLM systeem nog willen weten, omdat dit aangeraden werd. Ook werd er "Get Paid To" software aangeraden, weet iemand hier iets over of kan de werking vertellen?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.