mobiel... en nu?
Ik heb m'n nieuwe mobiel inmiddels draaiende. De screenprotector zit er op (wat een gekloot is dat zeg!!) en er zit een siliconen case-mate hoesje omheen.
Ik vraag me nu af wat ik eigenlijk het beste als eerste kan gaan doen. Er zitten zoveel functies en instellingen op?
Ik begin maar met het invoeren van contacten, maar hebben jullie nog meer tips? Bijvoorbeeld bepaalde instellingen die ik moet doen of zo?
Oh ja... als ik een website bekijk, moet ik deze dan na afloop afsluiten? (zo ja hoe?) Of is het voldoende om gewoon op het "home" icoontje te drukken zodat ik naar het beginscherm ga?
Probeer gewoon alles uit zou ik zeggen. Experimenteer en je zult zien. Dat is het enigste wat ik kan zeggen.
Oké, jij zegt dus eigenlijk dat ik gewoon maar zelf moet gaan experimenteren? Heb je niet bepaalde tips ofzo? Oh... en moet ik een browser aflsuiten? Zo ja, hoe?
ik doe dat zelf nooit je refresht de pagina niet dus als je op 3G zit dan kost dat geen dataverkeer. Heb je meerdere tabs dan zou ik zeggen dat je die beter afsluit zodat je meer overzicht krijgt. maar het hoeft niet. Ik zal niet eens weten hou behalve het process te killen maar dat is niet de meest ideale manier.
Maar jezus... het is wel heel uitgebreid allemaal. Je kunt zoveel dingen instellen en wijzigen... daar ben ik wel even zoet mee!
Hij is dan nog actief maar het is niet echt dat je kan zeggen geheugenverspilling.
Ah oke... hoe kan ik dan zien dat ie nog actief is? En hoe kan ik de browser (en andere openstaande applicaties) killen?
Lastige want ik heb een custom rom. Daarbij is het instellingen aplicaties actieve services dan zie je wat er word uitgevoerd. Dan klik je op een app em druk je op stoppen.
Ah oke.. dat heb ik niet (een custom rom). Ik ga nog wel ff uitvogelen hoe alles werkt. Hoe lang heb jij al een smartphone en hoelang duurde het voordat je alles 'zo'n beetje door had?
Je hebt het snel door heb mijn wildfire nu vanaf mei. Maar im weet nog lang niet alles v android
Als anderen nog tips hebben, ik hoor ze graag...!
Op android heb je taakbeheer waar je apps kan killen.
Oké... waar kan ik dat taakbeheer vinden?
Als het goed is staat die al je in je "menu" of applicatie lijst ;)
Oh oke... ga ik ff uitzoeken. Thanks!