Mobile editor
Ben al een tijd op zoek naar een mobile editor, bijvoorbeeld voor de Iphone.
Maar naar lang zoeken heb ik niks gevonden.
Het is de bedoeling dat je bijvoorbeeld voetbal standen snel kan bijwerken via je mobiel.
En daarbij zou ik de knoppen; vet, schuingedrukt, onderstreept, doohalen & opsomming willen.
Heeft iemand dit ooit gezien, of kan iemand mij hulp bieden of z'n tekst editor zelf te maken?
Zo iets wat ze op PHPhulp zelf hebben vind ik super, maar het moet dan op mobiel werken.
Groeten,
Robin
Gewijzigd op 19/03/2012 20:46:24 door Jack deGroot
In principe werkt een gewone site prima op mobiel, ik bekijk, en reageer, hier nu ook op mobiel. Maar jij wilt een aparte versie speciaal voor mobiel? Dat is gewoon opmaak
Jaa, ik wil gewoon een soort WYSIWYG editor, want voor mensen die hem bij willen houden moet het natuurlijk gewoon tekst die opgemaakt is, en niet allemaal van die HTML tekens.
Volgens mij kan TinyMCE hier goed mee overweg!
Jaa, dat is zeker een goede, maar op mobiel zie je de broncode. En daar zie ik het probleem in.
Wat is de extensie van je pagina bestand?
Gewoon PHP, maar dat moet niets uitmaken toch?
Is het wel mogelijk dat je de bron code weg kan halen op mobiel?
Hier heb ik een voorbeeld,
alvast bedankt.
Gewijzigd op 21/03/2012 22:13:47 door Jack deGroot
doe dan de oude stand doorstrepen, daar is vast wel een tag voor <i> is cursief en <b> is bold, weet doorstrepen niet, probeer eens,
Gewijzigd op 21/03/2012 22:45:42 door Koen Hollander
Ik heb gezocht op google maar ik kom alleen maar phphulp website tegen, kan je dit script gewoon ergens downloaden?