Mod Rewrite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Bram Z

Bram Z

16/07/2004 23:18:00
Quote Anchor link
Hey ik heb een probleem met mod wrewrite, dit is men script:
//.htaccess
RewriteEngine On
RewriteRule ^Topic/(.*)/ topic.php?id=$1
//topic.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo $_GET['id'];
?>

en nu doe ik dit dus Topic/1
Maar er staat toch geen output :S doe ik iets verkeerd ??
alvast bedankt.
Gewijzigd op 18/07/2004 09:36:00 door Bram Z

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 02:50:20

Bram Z

Bram Z

16/07/2004 23:25:00
Quote Anchor link
Zou het kunnen dat mod rewrite niet geinstalleerd is ???
als dat zo is waar kan je dat vinden ?
Gewijzigd op 18/07/2004 09:36:00 door Bram Z

Eris -

Eris -

17/07/2004 08:14:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
<?php  phpinfo();?>

apache
APACHE_INCLUDE no value
APACHE_TARGET no value
Apache Version Apache/1.3.29 (Unix) mod_ssl/2.8.16 OpenSSL/0.9.7a PHP/4.3.4 mod_perl/1.27 FrontPage/5.0.2.2510
Apache Release 10329100
Apache API Version 19990320
Hostname:Port ww.domein.nl:80
User/Group apache(48)/48
Max Requests Per Child: 1000 - Keep Alive: off - Max Per Connection: 100
Timeouts Connection: 300 - Keep-Alive: 15
Server Root /etc/httpd
/////////hier//////
Loaded Modules mod_ssl, mod_php4, mod_perl, mod_frontpage, mod_setenvif, mod_so, mod_headers, mod_expires, mod_auth_anon, mod_auth, mod_access, mod_rewrite, mod_alias, mod_userdir, mod_actions, mod_imap, mod_asis, mod_cgi, mod_dir, mod_autoindex, mod_include, mod_info, mod_status, mod_negotiation, mod_mime, mod_log_referer, mod_log_agent, mod_log_config, mod_env, mod_vhost_alias, http_core

B a s
Beheerder

B a s

17/07/2004 10:31:00
Quote Anchor link
Je hebt het ook verkeerd gedaan.. je gebruikt wel hoofdletter in .htaccess en niet in je bestandsnaam:

//.htaccess
RewriteEngine On
RewriteRule ^topic/(.*)/ topic.php?id=$1
RewriteRule ^topic/(.*) topic.php?id=$1

//topic.php
Code (php)
1
2
3
<?php
echo $_GET['id'];
?>

zo zal het wel werken ;)

Bram Z

Bram Z

17/07/2004 17:08:00
Quote Anchor link
Neen wekrt nog altijd niet en jaap die regel die jij toont vind ik niet hoor :S, zo ziet mijn phpinfo apache er uit:
apache
Apache for Windows 95/NT

Apache Version Apache/1.3.27
Apache Release 10327100
Apache API Version 19990320
Hostname:Port localhost:80
Timeouts Connection: 300 - Keep-Alive: 15

Directive Local Value Master Value
child_terminate
0 0
engine
1 1
last_modified
0 0
xbithack
0 0

Maar je ziet staan vanboven apache for windows95/nt maar ik heb xp. Waar vind ik apache voor xp ?

B a s
Beheerder

B a s

17/07/2004 22:08:00
Quote Anchor link
je hebt mod rewrite dan niet geinstalleerd denk ik als het nie werkt .. :/

en apache is te vinden op www.apache.org :)

Rick

Rick

17/07/2004 23:49:00
Quote Anchor link
Quote:
Maar je ziet staan vanboven apache for windows95/nt maar ik heb xp. Waar vind ik apache voor xp ?
XP is NT 5.1

Dus dat is geen probleem, het lijkt er eerder op dat je de mod_rewrite module uit hebt staan
kijk eens in de php config en ook in de apache config moet het aan staan :)

Bram Z

Bram Z

18/07/2004 01:11:00
Quote Anchor link
de module stond al in mijn apache folder maar hoe schakel die nu in :S, ik vind dat echt nergens.

B a s
Beheerder

B a s

18/07/2004 11:41:00
Quote Anchor link
misschien in php.ini?? ;module_rewrite of iets dergelijks?? weet niet zeker of het rewrite moet zijn :) maar lijkt me wel logisch.. gwoon ff zoeken naar 'module' of 'modules' en dan staat het er wel ergens denk ik waar de andere modules ook staan

Bram Z

Bram Z

18/07/2004 11:56:00
Quote Anchor link
ja maar staan alleen php modules maar geen apache modules :-(.

B a s
Beheerder

B a s

18/07/2004 12:03:00
Quote Anchor link
en in config.httpd ??

Bram Z

Bram Z

18/07/2004 12:13:00
Quote Anchor link
Dit staad er
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
<?php
#LoadModule vhost_alias_module modules/mod_vhost_alias.so
#LoadModule mime_magic_module modules/mod_mime_magic.so

LoadModule status_module modules/mod_status.so
LoadModule info_module modules/mod_info.so
#LoadModule speling_module modules/mod_speling.so
LoadModule rewrite_module modules/mod_rewrite.so
#LoadModule anon_auth_module modules/mod_auth_anon.so
#LoadModule dbm_auth_module modules/mod_auth_dbm.so
#LoadModule digest_auth_module modules/mod_auth_digest.so

LoadModule digest_module modules/mod_digest.so
#LoadModule proxy_module modules/mod_proxy.so
#LoadModule cern_meta_module modules/mod_cern_meta.so

LoadModule expires_module modules/mod_expires.so
LoadModule headers_module modules/mod_headers.so
#LoadModule usertrack_module modules/mod_usertrack.so
#LoadModule unique_id_module modules/mod_unique_id.so

?>

Maar mod rewrite werkt alleen als ik dit doen,
http://localhost/Index
als er een bestand bestaad met de naam index.php,
maar de mod rewrite voor .htaccess werkt no niet :(.

Mitch X

Mitch X

18/07/2004 12:43:00
Quote Anchor link
Bij mij werkt .htacces ook niet :'(
http://localhost/bestandzonderextensie werkt weer wel ...

Bram Z

Bram Z

18/07/2004 12:49:00
Quote Anchor link
Das mss een fout ofzo, ik weet het niet maar ja dan zonder zeker :-(.

Mitch X

Mitch X

18/07/2004 13:03:00
Quote Anchor link
T zou wel moeten werken :(

Bram Z

Bram Z

18/07/2004 13:10:00
Quote Anchor link
Maar wa kan je er aan doen ???

Mitch X

Mitch X

18/07/2004 13:19:00
Quote Anchor link
Zal iemand hier toch wel weten :)

Bram Z

Bram Z

18/07/2004 13:20:00
Quote Anchor link
Waarschijnlijk niet maar kheb het al aangevraagd op een ander forum en als ik het antwoord weet zal ik het hier posten.

Arend a

Arend a

18/07/2004 17:31:00
Quote Anchor link
[1] AllowOverride; staat deze wel dusdanig dat binnen de vhost/andere config van je website je dit mag aanpassen in .htaccess?

[2] Na het aanpassen van je webconfig, heb je je webserver wel opnieuw opgestart?

Mitch X

Mitch X

18/07/2004 17:50:00
Quote Anchor link
Ziehier:
#
# Each directory to which Apache has access, can be configured with respect
# to which services and features are allowed and/or disabled in that
# directory (and its subdirectories).
#
# First, we configure the "default" to be a very restrictive set of
# permissions.
#
<Directory />
Options FollowSymLinks
AllowOverride None
</Directory>

[ knip ]

#
# This controls which options the .htaccess files in directories can
# override. Can also be "All", or any combination of "Options", "FileInfo",
# "AuthConfig", and "Limit"
#
AllowOverride All

[ knip ]

# Control access to UserDir directories. The following is an example
# for a site where these directories are restricted to read-only.
#
#<Directory "C:/Apache/users">
# AllowOverride FileInfo AuthConfig Limit
# Options MultiViews Indexes SymLinksIfOwnerMatch IncludesNoExec

[ knip ]

# Note that if you include a trailing / on fakename then the server will
# require it to be present in the URL. So "/icons" isn't aliased in this
# example, only "/icons/". If the fakename is slash-terminated, then the
# realname must also be slash terminated, and if the fakename omits the
# trailing slash, the realname must also omit it.
#
Alias /icons/ "C:/Apache/icons/"

<Directory "C:/Apache/icons">
Options Indexes MultiViews
AllowOverride None
Order allow,deny
Allow from all
</Directory>

[ knip ]

# This Alias will project the on-line documentation tree under /manual/
# even if you change the DocumentRoot. Comment it if you don't want to
# provide access to the on-line documentation.
#
Alias /manual/ "C:/Apache/htdocs/manual/"

<Directory "C:/Apache/htdocs/manual">
Options Indexes FollowSymlinks MultiViews
AllowOverride None
Order allow,deny
Allow from all
</Directory>

[ knip ]

# "C:/Apache/cgi-bin" should be changed to whatever your ScriptAliased
# CGI directory exists, if you have that configured.
#
<Directory "C:/Apache/cgi-bin">
AllowOverride None
Options None
Order allow,deny
Allow from all
</Directory>

Dit zijn alle allowoverrides in mijn httpd.conf ...

Bram Z

Bram Z

18/07/2004 17:54:00
Quote Anchor link
Ja het werkt mss ij jou maar bij mij niet, hoe dan ook ik heb gewoon mijn site op internet gezet en beveiligd met ip check dus no problemo.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.