Module voor joomla 2.5

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Thomas Lombaert

Thomas Lombaert

04/12/2012 16:07:58
Quote Anchor link
Module voor weerstations

Voor een weerwebsite ben ik zoek naar een persoon die een module zou kunnen maken voor mij, voor via joomla 2.5 te draaien tegen betaling natuurlijk :).

Als wij nu een weerstation toevoegen moeten wij iedere keer een nieuwe php pagina aanmaken en dan via include zo op onze website plaatsen. Dus dat is allemaal veel te onmslachtig, en er ktuipt veel tijd in.
Daarom zou ik een module moeten hebben die dit voor mij gemakelijker maakt dit uit te voeren.

Wij werken via explode scriptje om die bestanden van de servers uit te lezen. Dus ieder weerstation heeft een bestand die geupload word naar de server.

Voorbeeld 1:
Weerstations die niet werken via clientraw.txt file moeten worden toegevoegd met het explode script hier onder vermeld.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? $arr = explode(" ",@file_get_contents ( "http://www.weerstation.be/clientraw.txt"));?>

Voorbeeld 2:
Weerstations die dan wel met clientraw werken, moeten via het volgende explode script toegevoegd worden.

Dit is het variabel:
Code (php)
1
<? echo '' . $arr[36] . '/'. ''?>

Code (php)
1
<?php eval(str_replace(array("BOF", "EOF", "\n"), "", file_get_contents ("http://www.weerstation.be/weergegevens.htm").';')); ?>

Dat is het variabel:
Code (php)
1
<? echo $outsideTemp;?>

Dit zou ik moeten kunnen moeten invoegen via een module in joomla. Als je mij kan helpen? Stuur mij dan een pm aub?

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.